Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 3260
Har en venn som nå har stjålet penger og speed fra HELT feil fyr, farlig farlig! Hva gjør jeg, jeg er nesten villig til betale det han skylder, bare for å redde han.... Skriver ikke så mye mer for at ingen skal gjenkjenne noe. Har ikke peil på hvormye det var snakk om, men min venn har ligget lavt enstund nå. Er redd han får kneskålene knust eller noe.


s

Takk viste ikke hvor jeg skulleskrive dette, antok rusforum,sidendet er rusfolk det dreier seg om.


s
Sist endret av saviour; 1. mars 2020 kl. 04:52. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hvis du betaler ut gjelda hans, kan du være sikker på at han kommer til å gjøre noe tilsvarende dumt igjen. Det beste er nok bare å la det gå sin gang så han får en lærepenge. Kanskje det blir en oppvekker for kompisen din så han kommer seg ut av miljøet også.
Har du lyst til å forsørge han resten av livet, så værsågod for min del.
Til dels enig med Stone1 og ivar_oslo - dere har gode poenger.

Kjenner til et tilfelle her jeg bor hvor en kompis gjorde det samme for en annen i det stille.
Jeg har i ettertid talt varmt og priset lovord ofte om hverdagshelten som løste ut idiotkompisen sin. For meg var det faktisk ganske rørende.
Kjenner begge parter og kan med sikkerhet si at han sparte tullingvennen sin for masse vold og vondt.

Det er en fantastisk gjerning, og du bør virkelig være stolt og klappe deg selv på skuldra dersom du skulle gjøre det.
Men gjør det kun én gang - forskjell på å være snill og dumsnill / naiv.
Er han sånn til vanlig? Stjeler av folk osv. Eller var han på en snurr? Han må ta konsekvensene av det. De vil kreve inn pengene han skylder og kanskje et par slaps for dritt oppførselen til vennen din. Betaler du han ut, vil han ikke lære. Er disse folka så "farlige" som du påstår? Vært greit å få vite hvor mye det er snakk om. En fyr gjorde det mot meg, kameraten betalte han ut. Men etter hva jeg har hørt har det gått rett i glemmeboka så fyren stjeler enda etter hva jeg hører. Kan du prøve å finne ut hvor mye det er snakk om? Oppdater gjerne ofte!
Bruker;-)
Trådstarter
Jeg meklet med han FARLIGE fyren, og han sa plutselig at han driter i hele greia, at jeg hvertfall ikke kskulle måtte betale en krone, og han lovet å ikke skade min venn som har vært i dekning over en uke nå, nå er han tilbake med ny dame og det hele. Han stjeler kun år han er skikkelig dårlig, han er min bestevenn. Jeg var 170kg og kunne knapt gå, og han rodnet alt fra hasj til matvarer for meg, så har jeg gått ned til 100kg og ikke er avhengig av han lengre.

Han og jeg ble venner for ekte da han stakk av med 500kr for hasj jeg skulle ha, jeg fikk help av bofellskapet i nabolaget til å gå til han med flere sittepauser, og når han åpnet døren grein han som en jævla unge, jeg bare omfavnet ham som han begynte å gjøre med meg før vi kjente hverandre hver gang han kom og gikk herfra. Så sa jeg drit i pengene, bare kom og hjelp meg, jeg trenger deg min venn.

Han så så sjokka ut, jeg var jo svær og kunne kvestet han lett, og jeg tror han trodde det var derfor jeg kom.....

Han kan stikke av med en boxershorts visthand usjer her som jeg aldri får igjen, og noen ganger roter han i tingene mine når han har væært på speeden en uke, men da tar han ingenting. Når jeg våkner til kaos(jeg er autist og har system på alt) ser jeg han agrer som en hundsom skammer seg.

Dette fikk en god slutt, var akkurat og møtte han jeg tror kan være lisfarlig om man møter han på feil dag, på nedtur feks. Så takket jeg han for at han sparer min venn for å bli skadet, de har en ordning med nedbetaling av de 3000kr han skylder, der 1000kr er for at han fikk seg til å gjøre noe sånt etter vedkommende hadde delt halvparten av subutexen sin fra lar med min venn, og delt masse masse masse speed med han, og alt annet han pekte på sikkert.

Min venn er veldig sjarmerende, tror han er bifil uten at jeg vet det sikkert, men han er godt likt av gutter og jenter. Alle skryter over å være bestekompisen hans, men han "farlige" sa han alltid omtaler meg som sin aller beste venn, som varmet mitt hjerte av stein, en natt jeg og han speedet i lag, første gangen jeg møtte han fyren faktisk, vi kom godt overens, men måtte passe kjeften min merket jeg, han kunne bli sint plutselig, så bryte sammen i gråt og si unskyld....

Peace and love and forgiveness.

s
Sist endret av saviour; 4. mars 2020 kl. 05:04.
Faen for en venn
God speed for tiden merker jeg på postene dine
Det var da veldig mye styr for 3000 kr. Herregud.
Bruker;-)
Trådstarter
Sant, jeg oplevde å bli truet av noen marokkanere for 200kr for speed jeg, så folk er utrolig kjipe. Heldigvis hadde jeg de to hundre.

s
Du tenker ikke selv at du holder på med helt feil ting når slikt skjer? For et liv det må være og konstant være i det dritt-miljøet..
Mitt råd til deg, gode mann er å komme deg ut av det miljøet. Det virker ikke som du har det helt greit, med tanke på det du har postet de siste dagene.
Bruker;-)
Trådstarter
Jeg vet ting ikke er helt på topp, mye pga min beste venn arvet en kvart mill, og dermed brøt helvete løs. Han er tom for penger nå, men holder liv i rusen ved salg. Jeg ringte hospitset han bor på idag og sa han er ikke er velkommen her lenger så de skulle videreformidle......

Har mine egene ting også, men uten min venn er det mye lettere. Corona viruset skremmer meg nå. Skal på avrusning, men alle klinikkene stenger pga corona greiene. Så får håpe ting normaliserer seg.

s
Sist endret av saviour; 14. mars 2020 kl. 01:28.
saviour: håper du snart er villig til rusfri detox og om de tar deg imot da.
Sist endret av SleeperSeed; 14. mars 2020 kl. 01:34.