Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 3391
Hei.

I det siste har det dukket opp metamfetaminkrystaller. Både hos folk jeg kjenner, men ser også noen tråder på forumet ("crystal dick").

Har dette vært tilgjengelig i noen særlig grad for allmennheten i Norge tidligere? Chatter en del med amerikanere, og der er det jo dette produktet som er vanligst.

Noen som har prøvd? Er det best å røyke det? Har slutta med injisering, så lurer på hvilken måte det er best å ta det på. Eller hva dere mener, da. Folk på nettet mener røyket, IV og boof er best.

Ønsker gjerne tilbakemeldinger fra folk som har prøvd stoffet. Fortell litt :-)
Var litt crystal her for en stund siden da tok jeg og en kompis å sniffa, funk som faaaen iallefall trengte ikke ta store doser Skulle jeg tatt igjen hadde jeg nok prøvd å røyket det men virket som litt styr akkurat da
Sist endret av Metylfenidat; 10. februar 2020 kl. 16:24.
Må jo ha en spesiell glasspipe for å få det til skikkelig, og så er det visstnok en viss teknikk.

Tok det lenge fra siste justering til du greide å sove da?
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Må jo ha en spesiell glasspipe for å få det til skikkelig, og så er det visstnok en viss teknikk.

Tok det lenge fra siste justering til du greide å sove da?
Vis hele sitatet...
Endte med å ta quetiapin siden jeg ikke orket å være våken mere og var tom, men var nok våken 2 dager etter sist justering
Skal ikke moralisere akkurat.

Men metamfetamin er ekstremt avhengighetsskapende, selv uten injisering. Verre bivirkninger enn vanlig amfetamin har det også. Ville holdt meg unna om mulig.
ICE the myth the legend, neida.

Tok i to dager i helga, temmelig redusert i dag merker jeg. Godt jeg hadde noe Subutex liggende.

Røyket mest, funka greit. Typisk meth følelsen når du sniffer. Blandet dog mye om til speedball med minus. Det holdt koken en god stund i alle fall. Kjenner jeg blir fort mettet av stimulanter når blå mandagen kommer.
Jeg fikk en del crystal meth som så ut som glassbiter for ikke så lenge side, jeg skyter det, men det skal funke veldig bra å røyke det også. Har bare prøvd å røyke det en gang med en kompis, det ga minimalt med effekt for meg............

s
Anonym bruker
"Tjukk Føniks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Røyka det mye inni fengslet og det var overraskende godt. Jævlig noja på oppstillinga fordi jeg ble helt grå i trynet bare etter en natts bruk.
Fantastisk til du er ferdig med sesh, vipps så er 2-3 dager borte, du har vært våken og har egentlig ikke gjort en dritt
Sitat av Sopphuet Vis innlegg
Skal ikke moralisere akkurat.

Men metamfetamin er ekstremt avhengighetsskapende, selv uten injisering. Verre bivirkninger enn vanlig amfetamin har det også. Ville holdt meg unna om mulig.
Vis hele sitatet...
Du sier du ikke skal moralisere men så gjør du akkurat det. 99% av alle som holder på med sentralstimulerende midler er nok ganske klar over avhengighetspotensialet... Og når OP også sier han har sluttet med nåla er det nok i dette tilfellet 100% sikkert at OP vet alt om avhengighetspotensialet.

Så la moraliseringen ligge, ok?