Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1237
hallais nå er det en god stund siden jeg har tatt sub men fikk noen av en kamerat siden jeg gikk tom for oxy, vil si jeg har helt moderat toleranse til opiater/opidoder da jeg kan ta 30 til 60 mg null problem.

har tatt sub før men er litt nysgjerrig på hva slags dose jeg skulle begynt med siden det er 4 år siden sist jeg har tatt sub.

har i hånda 6 8mg subutexer
Begynn med 0.1 du, sjekk deg fremover. Fort gjort å spy uten toleranse, men du har moderat toleranse så 1mg burde vel være en grei dose for deg.
Cruise Control
planleggeren's Avatar
Trådstarter
4 0
Sitat av Sluzzz Vis innlegg
Begynn med 0.1 du, sjekk deg fremover. Fort gjort å spy uten toleranse, men du har moderat toleranse så 1mg burde vel være en grei dose for deg.
Vis hele sitatet...
Ja hørtes fornuftig ut som jeg kan huske så er det vell best å putte det under tungen?
Sitat av planleggeren Vis innlegg
Ja hørtes fornuftig ut som jeg kan huske så er det vell best å putte det under tungen?
Vis hele sitatet...
Den er best å sniffe. Høyest Biotilgjengelighet der
Sitat av Sluzzz Vis innlegg
Den er best å sniffe. Høyest Biotilgjengelighet der
Vis hele sitatet...
Er dette sant? I følge Google er biotilgjengeligheten betydelig lavere nasalt.

Bioavailability: Sublingual: 30%; Intranasal: 48%; Buccal: 65%

EDIT: Buccal er vel kinn, ville det funka å bruke det som snus?
Sist endret av zykonaut; 8. februar 2020 kl. 17:41.
Ja men fortsatt høyere enn under tungen som er 30%. 48% i nesen er still bedre etter min erfaring med mye sub enn 30% noe ganger lavere under tungen også. IV er 100%, men ikke lurt å kjøpe skyte sub som inneholder Povidon.
Cruise Control
planleggeren's Avatar
Trådstarter
4 0
Tok 2 mg under tunga funker veldig fint for meg, har lagt skyting å snorting på hylla for lenge siden.
Veldig god smertestillende dette her ryggsmertene er helt borte å ingen kvalme, pluss dette varer vell i over 20 timer om jeg ikke tar feil.
Må si det ganske så speeda effekt på de her sånn som på oxy
Anonym bruker
"Firkantet Hamløper"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Litt OT her, sorry det

Men jeg har toleranse på 8 mg subutex daglig og er tom frem til over helgen. Jeg har en del temgesic 0,4 mg liggendes. Vil 20 stk 0,4 mg temgesic funke likt som 8 mg subutex?
Cruise Control
planleggeren's Avatar
Trådstarter
4 0
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Litt OT her, sorry det

Men jeg har toleranse på 8 mg subutex daglig og er tom frem til over helgen. Jeg har en del temgesic 0,4 mg liggendes. Vil 20 stk 0,4 mg temgesic funke likt som 8 mg subutex?
Vis hele sitatet...
Kanskje dette hjelper står der tilsvarer subutex https://www.felleskatalogen.no/m/med...ndivior-564488
Temgesic har samme virkestoff som subutex ja
Anonym bruker
"Firkantet Hamløper"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Takker for svar
Da prøver jeg å ta tilsvarende mengde i temgesic frem til jeg får suben min igjen til uken
Sitat av zykonaut Vis innlegg
Er dette sant? I følge Google er biotilgjengeligheten betydelig lavere nasalt.

Bioavailability: Sublingual: 30%; Intranasal: 48%; Buccal: 65%

EDIT: Buccal er vel kinn, ville det funka å bruke det som snus?
Vis hele sitatet...


intranasal trenger vel ikke forklaring
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Alle jeg kjenner snorter det. Enig med TS rundt den speeda effekten, virker nesten som en mix av amf og opiater for meg.