Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1189
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg er så sinnsykt lei av bøff. Her i byen har det nærmest blitt en epidemi.

Skulle kjøpe speed. Dessverre fra ei jeg ikke kjenner, men vet hvem er.

Da jeg kom hjem reagerte jeg litt på konsistens, men har vært borti slik konsistens før.

Blandet seg greit ut med unntak av antakeligvis litt salt på bunnen. Da jeg satte den svidde det i åren, jeg ble IKKE var og god. Jeg ble kald og fikk frysninger. Trøtt og slapp. Ingen økt energi.

Åpenbart mer bøff enn speed i. Jeg kontaktet vedkommende og hun svarer ikke. Sa derimot til vår felles bekjente som satte oss i kontakt at hun hadde hatt meth i den. Jeg tviler, men i så fall ubetydelige mengder.

Jeg har på nytt kontaktet henne og krevd pengene tilbake. Ender vel opp med et besøk da (uten vold).

Noen timer senere hadde jeg tilgang til bedre speed. Ikke den beste den heller, men først da forsvant ubehaget fra alt bøffet.

Det er så sykt mye bøff her i byen for tiden at man kan omtrent ikke stole på noen. Jeg ville jo vanligvis testet, men jeg hadde det travelt og min venn gikk jo god for henne.

Hva feiler det folk liksom. Hadde jeg tatt mer enn 0,15 for å teste, men feks 0,04 så kanskje jeg hadde strøket med. Er derfor jeg alltid tester en liten dose først.

Jeg ruser meg ikke ofte lenger, men når jeg først gjør det så forventer jeg å få det jeg betaler for.
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
0,40 skulle det stå.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Vel, det er en forventning som er helt latterlig, spør du meg. Og potensielt dødelig også
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Vel, det er en forventning som er helt latterlig, spør du meg. Og potensielt dødelig også
Vis hele sitatet...
Ja. Det der en forventning. Jeg avskyr junkier som bare tenker på sitt og driter i hva det gjør med andre.

Før da jeg solgte så bøffet jeg aldri ut og fikk aldri noen klage. Nå får jeg vanligvis av folk jeg stoler på, og da har det ikke vært slik som i går.

Hun skal ikke slippe unna dette her i hvert fall. Skal fortelle henne nøyaktig hvilke konsekvenser slik bøffing kan ha.
Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er ikke så mye å få gjort foruten å konfrontere vedkommende. Hvis man ikke gjør det forsetter de bare å tjene penger på buff.
Kyniske mennesker som gir totalt F i andres helse for noen raske kroner har jeg ingen sympati for.
Anonym bruker
"Oppmerksom Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja det er vel medaljens bakside dette her? Du lever i verden på utsiden av samfunnet. Uten spilleregler og dommere. At noen da bøffer ut, kanskje for å selv kunne bruke mer av posen før salg må en vel nesten forvente? Hun du kjøpte av hadde kanskje gjeld som hun måtte innfri raskt? Eller hadde spist av lasset eller kanskje bare var grådig og grisk? Test kit er vel minimum og kanskje bare drite i å handle av randoms? Om dette ikke er noe du må ha men kun noe du velger når du føler lysten så burde du vel bare drite i å ta noe om du ikke får det fra din faste? Menneskelig grådighet har vist ingen grenser, så slikt må en vel regne med i et alternativt miljø?
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Det er forbudets ønskede sirkus. Psykisk syke, sosial marginaliserte, økonomisk svekkede mennesker, som skal avstå fra fristelsen å tjene ekstra penger til behov de ser på som tvingende nødvendige. De fattige og syke, svindler og dreper hverandre under et sånt system.
Men hey, det forebygger kanskje at begynner å bruke.. det har jo lenge vært akseptert politikk å skulle fremstille narkolivet som så voldelig, dødelig og heftig som mulig - samtidig med at man gjennom sine politiske agitering, sørger for at de systematiske rammene rundt brukerne og rusmidlene, er så jævlig som mulig.

Forebygging gjennom død og lidelse.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg ville jo vanligvis testet, men jeg hadde det travelt og min venn gikk jo god for henne.

Jeg ruser meg ikke ofte lenger, men når jeg først gjør det så forventer jeg å få det jeg betaler for.
Vis hele sitatet...
Velkommen til de narkomanes verden. Til syvende og sist er det du selv som er ansvarlig over hva du injiserer rett inn i blodbanen. At du ikke ruser deg så ofte lenger har jeg ingen tro på, det er selvbedrageri ettersom du hadde det travelt og reagerte på konsistensen, men valgte allikevel å skyte.

Selvfølgelig er det forferdelig at noen blander inn diverse i knark, men hva forventer du av de som er på kjøret? Er vel heller ikke venninnen som produserer speed, er du sikker på at hun ikke har blitt bøffa selv? Anbefaler deg å ta to skritt tilbake for tenke godt over hvor mye du setter pris på livet. Ta dette som en lærepenge, er ikke noen vits i å krangle over småkroner. Fortsetter du i denne banen vil det gå galt før du vet ordet av det.
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er ikke så mye å få gjort foruten å konfrontere vedkommende. Hvis man ikke gjør det forsetter de bare å tjene penger på buff.
Kyniske mennesker som gir totalt F i andres helse for noen raske kroner har jeg ingen sympati for.
Vis hele sitatet...
Ja. Det er nettopp det jeg skal gjøre.
Sitat av Fiyah Vis innlegg
Velkommen til de narkomanes verden. Til syvende og sist er det du selv som er ansvarlig over hva du injiserer rett inn i blodbanen. At du ikke ruser deg så ofte lenger har jeg ingen tro på, det er selvbedrageri ettersom du hadde det travelt og reagerte på konsistensen, men valgte allikevel å skyte.

Selvfølgelig er det forferdelig at noen blander inn diverse i knark, men hva forventer du av de som er på kjøret? Er vel heller ikke venninnen som produserer speed, er du sikker på at hun ikke har blitt bøffa selv? Anbefaler deg å ta to skritt tilbake for tenke godt over hvor mye du setter pris på livet. Ta dette som en lærepenge, er ikke noen vits i å krangle over småkroner. Fortsetter du i denne banen vil det gå galt før du vet ordet av det.
Vis hele sitatet...
Jeg har ruset meg tre ganger i 2018. En kveld hver.

Denne gangen fra torsdag til i dag og jeg begynner å bevege meg over en grense.

Jeg hadde en venn som gikk god for henne og da stolte jeg på det. Tok også en lav dose for å teste ut. Resten blir ikke brukt. Jeg skal finne henne, levere det og få pengene tilbake.
Anonym bruker
"Varsom Skrubbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mye av shittet nå til dags er blanda, pga mangel på kvantum av div stæsj. Mitt råd er å skjemme bort sine gode kontakter eller holde seg til darkweb.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Speed er notorisk for bøff. Kom deg over på resept, fordi medisinsk bruk av gatedop er en selvmotsigelse.
Hvis du ikke begrunner bruken med noe terapeutisk eller medisinsk, så bør du uansett ikke
bruke tilfeldige doseringer fra fremmede eller folk som er i pressede situasjoner.
Anonym bruker
"Digital Nattravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Velkommen til virkeligheten!
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Speed er notorisk for bøff. Kom deg over på resept, fordi medisinsk bruk av gatedop er en selvmotsigelse.
Hvis du ikke begrunner bruken med noe terapeutisk eller medisinsk, så bør du uansett ikke
bruke tilfeldige doseringer fra fremmede eller folk som er i pressede situasjoner.
Vis hele sitatet...
Det er for å medisinere meg. Men ikke ADHD.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Bra at det blir klarlagt for deg og trådens del. Hva slags medisinsk behov dekker dette for deg?
Speed er notorisk for å være knuste paracet med noe øyedråper som lukter som speed noen steder, jeg har fått ting jeg hev rett i søpla når det bare blir hvit gele nedi koppen og ingen speed lukt heller. Jeg fikk heldigvis god fart sist, koste meg skikkelig med 1g fart og rivotril og grønt. Fin combo, classic.

s
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Regel nummer én må være å passe på å handle av folk som selger mye.
De som kjøper 10ere for å finansiere eget forbruk bøffer så å si alltid.