Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1292
Lurer på hva den beste måten får å oppbevare weed er, hørt at Mason Jars skal holde lukten 100% men hvor sant er dette?
Begrenset Utgave.
SpeedBenzo's Avatar
Ingenting er 100%, men Norgesglass er nok det safeste valget.
norgesglass er bra men det hender sånne billige glass f.eks. fra Ikea lekker. Er egentlig bare fornøyd med ekte norgesglass.
Anonym bruker
"Rik Karybdis"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Beste du kan gå for er å vakumpakke weeden(selges relativt billig på elkjøp etc.) og så putten den i et norgesglass.
Bare ikke vakumpakk til det fulle, da weeden blir helt knørvet sammen.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Det er ikke noe seriøst alternativ til vakumpakking.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Bruk syltetøyglass e.l. hvis du ikke vil kjøpe norgesglass eller vakumpakker. De nye som f.eks Nora bruker til syltetøyet er enkle å åpne og har en forsegling som gjør at de er helt lufttette når du skrur igjen lokket.
Jeg er veldig fornøyd med IKEA glassene! Synes de virker å være av god kvalitet. Har hatt noen andre før som ikke var like tette. Men kjenner ikke noe av IKEA glassene
En kompis av meg kjøpte luktsikker sekk og mappe på ebay. Hadde politihunder i huset, og de klarte ikke lukte de. Husker ikke hvilket merke det var, men søk of smell proof bag på ebay og se på de som har fått best rating.
Sist endret av xex; 21. januar 2020 kl. 14:51.
Sitat av xex Vis innlegg
En kompis av meg kjøpte luktsikker sekk og mappe på ebay. Hadde politihunder i huset, og de klarte ikke lukte de. Husker ikke hvilket merke det var, men søk of smell proof bag på ebay og se på de som har fått best rating.
Vis hele sitatet...
Var det denne her? https://www.ebay.com/itm/Smell-Proof...QAAOSwUeBd-bKE

Mange gode tilbakemeldinger folkens, tusen takk
Sist endret av CPTKonnerud; 22. januar 2020 kl. 01:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.