Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 2194
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Hører det er ganske vanlig. Tar lett 4 stk selv og får god form, men går det ned en pils eller et shot blacker jeg helt ut. Andre erfaringer med bedre kombinasjone? Er jo bare ute etter god form, men vil noenlunde huske det som skjer.
Har et bedre tips til deg - drit i Rivotril. Fører ingenting godt med seg.
Kun:
Kleine/farlige handlinger utført av deg selv. Etterfulgt av at familie, kjæreste og venner tror du er jævlig på kjøret.
Ukritisk oppførsel slik at du ender opp med å henge med narkisser og plutselig har du prøvd å skyte amfetamin også har du det gående.
Abstinenshelvete.

Men hvis du absolutt er keen på svar så er det et par ting som får meg til å huske ting godt hvis jeg tar 4 Rivotril. Amfetamin og Kokain. Helst Amfetamin.
Sist endret av krystallkongen; 29. desember 2019 kl. 15:32.
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Trådstarter
Står på resept på 30mg elvanse, tror du det hadde funka?
Elvanse er amfetamin, så det funker nok. Men du må nok opp i 70mg+ før det balanserer ut Rivotrilen. Rivo er sterke saker.

Føler meg som en drittsekk her nå, som lærer deg hvordan du skal bli kombinasjonsmisbruker, bare fordi jeg vil mimre litt om gamle dager.
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Trådstarter
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Elvanse er amfetamin, så det funker nok. Men du må nok opp i 70mg+ før det balanserer ut Rivotrilen. Rivo er sterke saker.

Føler meg som en drittsekk her nå, som lærer deg hvordan du skal bli kombinasjonsmisbruker, bare fordi jeg vil mimre litt om gamle dager.
Vis hele sitatet...
Jeg er allerede unsaveable
Bedre å få ordentlig råd enn å eksperimentere og ende opp død i en fortauskant, vil alltid være sikker på hva jeg begir meg ut på før jeg ruser meg.
Bare for å ha sagt det én siste gang - Benzodiazepiner og spesielt de kraftigste som Rivotril og Xanor er drit deilige å misbruke sammen med andre rusmidler.
Jeg ser den

Men bare bruk sjeldent og i fornuftige doser ellers garanterer jeg deg opphold på avrusning og ting du vil gjøre som du hadde betalt mye for å kunne u-gjøre!

Lykke til, min venn
Sist endret av krystallkongen; 29. desember 2019 kl. 17:27.
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Trådstarter
Takker for de gode rådene. Benzo er noe av det beste jeg vet, så er dritforsiktig med dem. Har ikke lyst å ende opp på straxen eller utafor korskirken. Skal gjøre mitt beste
Sist endret av kamelia; 29. desember 2019 kl. 17:30.
Elvanse og Rivotril bør unngås i følge Felleskatalogen. Godt å høre at du ikke vil ende på Strax-huset og lignende, men seriøst; unngå å blande disse legemidlene. Og hvis du skulle gjøre det - ikke bland dem med alkohol. Med sterke benzodiazepiner får man blackout hvis man blander dem med alkohol. Pass på deg selv!
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Trådstarter
Akkurat det som skjedde i går, aldri igjen. Holder meg langt unna alkohol når jeg er på benzo fra nå av.
Sitat av Kamelia Vis innlegg
Akkurat det som skjedde i går, aldri igjen. Holder meg langt unna alkohol når jeg er på benzo fra nå av.
Vis hele sitatet...
Godt å høre.
Har gjort så drittmye idiotisk på piller. 3/3 ganger jeg har vært på glattcelle har det vært piller involvert. Og noen pils, såklart.

Jeg venter på rettsak angående besittelse av noen litt sure mengder nark den siste gangen. Venter på dom.

Forventer ubetinga, men skal gjøre mitt beste for å vise at jeg ikke vil holde på med det drittet lenger.

Piller gjør meg (og deg) til en tulling Alle blir mongo på mye piller, spesielt med alkohol i tillegg,
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Trådstarter
Derfor jeg holder meg forsiktig med piller. Elsker å bli fucka, men skal faen ikke bli noe knarker.
Godt og høre, men enkelt å bli revet med når du allerede har fire rivo i systemet. Plutselig har det gått et halvt år med ting du ikke husker som er i snutens register. Og på ditt rulleblad
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Trådstarter
Føler den. Rivotril krever forsiktighet, vil ikke ende opp med å bli øksemorder og ikke huske en dritt i retten
Elvanse og Rivotril er deilig kombo, men du må vite hvor mye Rivo du skal ta.

Hadde heller rekommendert att du skaffer Dolcontin (morfin) eller subutex (buprenorfin) hvis du bare vil chille.
Du får mye, mye bedre form av opiater enn av benso + seponering fra morfin er en walk in the park hvis man ser på seponering fra benso.

Uten angst er benso ganske useless som rus i folge meg.

Og blackouts - yes, hatt mange. De kommer uten varninger og kan fucke opp hele livet ditt.
Akkutatt mista jobben grunnet blackout (pa Xanax da men).

Hold deg vekk all benso er min beste tips. Ta heller opiater.
Sist endret av travaxa; 29. desember 2019 kl. 18:57.
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Trådstarter
Om bare jeg hadde tilgang på det. Fikk så vidt skaffa meg noen rivo, er så vanskelig å få fatt i glass. Opiater også får jeg faen ikke tak i
Gidder ikke gå ned til korskirken eller straxen for ruse meg, da føler jeg meg helt knarker.
Anonym bruker
"Nervøs Storskogmus "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Alle blir mongo på mye piller, spesielt med alkohol i tillegg,
Vis hele sitatet...
Da er jeg unntaket som bekrefter regelen, inntok forleden 16 x 2 mg apotekvarer med relativt lav toleranse og drakk to flasker vin. Husker fremdeles ting fra filmene jeg så og ingenting i samtaleloggene mine så annerledes ut enn ved vanlig fyll. Litt mer utadvent. Anbefales ikke for nybegynnere, kan legge til at jeg også har angst og vanligvis tar mellom 3 - 15 mg Valium daglig, med nedtrapping og pauser senest hver andre måned.
Anonym bruker
"Forbauset Kvitnos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vil du unngå blackout må du unngå rivotril. Eller ta max 1,5 pille , og uten alkohol.
Generelt er rivotril ensbetydende med blackout.
Anbefaler ikke blandingsmisbruk med oppover for å jevne ut, kjenner altfor mange som havna i psykoser av rivo+amf