Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1010
Kan man ha en liten minnetattovering på 1.5x1.5cm på tommelen (leddet i midten) eller blir det jævla syneligt og harry?

Var såpass uheldig at jeg fant en av mine beste venner død her om dagen
Klart du kan, men det er et sted det fort slites ned.
Kondolerer, så forferdelig.

Jeg synes det høres ganske diskret ut, vil vel se ut som en ring kanskje.
Takk. Forferdelig kan ikke beskrive den dritten som foregår nå

Men da blir det tatovering på tommelen da
Sist endret av gotta_love_dmt; 23. desember 2019 kl. 23:56.
Eneste er at det vil være veldig synlig for deg selv, da. Ville tenkt gjennom om dette er en hendelse du har lyst å bli minnet på x antall ganger om dagen resten av livet. Ville kanskje drøyet det en stund til det synker inn og du vet litt mer hvordan du vil reagere på sikt.
Det er noe og tenke på, men det er også ett minne til de som er igjen. Vi blir 3stk med samme tatovering, til minne om sistemann.

Men det er mange røde dager fremover og vi har nok og tenke på akuratt nå, så det blir ikke tatovering de første dagene
Sist endret av gotta_love_dmt; 24. desember 2019 kl. 00:52. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.