Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 2143
Hei! Er balle skækk så orker ikke skrive mye, skrive minst mulig så det er lettere for dere å frostå meg.

Jeg har tatt alt, utenom sprøyter!! Heller ikke røyka crack eller methamfetamin.

ALT annet fra pulver, krystaller, piller, flytende og planta selvfølgelig.

Når jeg tar mdma har jeg 0 funk, jeg føler meg bare tung i kroppen og føler egentlig en stor ubehag. Har tatt over 1 år med pause og kjenner fortsatt ingen ting av mdma en, har både prøvd doser på 100mg og doser opp til 350mg, både med en etterkommer og ikke.

Hasj røyker jeg hver dag, men har så høy toleranse at dette har blitt kjedelig, har tatt toleransepause men da tar det 2 jays så er jeg like tolerent igjen. Og når jeg ikke røyker bæder jeg, stresser og blir fort forbanna.

Benzo er noe av det jeg chiller mest på, men vet hvor farlige de er, og hvor lett det er å stuke for mye på dem å glemme helt hvor mange man har tatt. Og etter at jeg stuka på alt fra valium, vival, xanax, rivotril osvosv har jeg lært av feilein og ønsker ikke å havne på det kjøret igjen.

Håper noen der ute har noen tips, det er noen drugs jeg overhodet ikke liker:

- GHB, tatt det før, og gått på det fast (Faktisk!) ble alt for trøtt, slutta med det når jeg begynte å sovne uten at jeg la merke til det, og trodde ikke på andre personer når de sa jeg sov.

- Amf, ekkelt rusmidler ifølge mine meninger, 0 mat, 0 søvn, nei fysj dette er et søppeldop. Da foretrekker jeg cola.

- Opiater, Nope vil ikke gå over dit. Har tatt 1 oxy tabelett tidligere og fløyt på det, vet jeg kommer til å ødelegge livet mitt hvis jeg fortsetter å ta de for å slappe av, alt for gode.


Håper ikke dette ble mye for dere å lese! Om dere har noen spm er det bare å komme med det!
Ikke frekt ment, men hva vil du frem til? Bare et spørsmål
Hva med å lage edibles ut av cannabisen så får du sannsynlig en sterkere og langvarig rus? Da slipper du å måtte bruke andre rusmidler som kan være langt mer risikable.
Anonym bruker
"Velkommen Gullbust"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mitt forslag for å prøve noe nytt: bli rusfri og voksen
Potski's Avatar
Trådstarter
19 4
Sitat av dinegenfiselukt Vis innlegg
Hva med å lage edibles ut av cannabisen så får du sannsynlig en sterkere og langvarig rus? Da slipper du å måtte bruke andre rusmidler som kan være langt mer risikable.
Vis hele sitatet...
Spist mye edibles, føler det er mye waste som går.
Tror ikke det er rusmidlene som er problemet, for å si det sånn
Jeg er en Snøfreser
Cobra1's Avatar
Lukter et saftig mdma misbruk sann han mista magien og vil prøve å erstatte den.
Sopp eller LSD? Sopp er jo i tillegg gratis hvis du vet hvor du skal lete.
Ser ut som du kunne hatt godt av å få perspektivet på livet totalt endret.. Dra til Nederland, join en ayahuasca-seremoni, og overgi deg totalt til moder Aya
Potski's Avatar
Trådstarter
19 4
Sitat av Syrelappen Vis innlegg
Ser ut som du kunne hatt godt av å få perspektivet på livet totalt endret.. Dra til Nederland, join en ayahuasca-seremoni, og overgi deg totalt til moder Aya
Vis hele sitatet...
Hva har du trippet på?😂

Sitat av andlov5000 Vis innlegg
Sopp eller LSD? Sopp er jo i tillegg gratis hvis du vet hvor du skal lete.
Vis hele sitatet...
Lsd blir jeg alt for sliten i huet av fordi trippen varer i 12 timer.

Sopp får jeg som oftest vondt i magen eller en annen uggen følelse som ender med at jeg bare ligger i senga å ser på hallusier og har en bad feeling i kroppen gjennom hele trippen
Sist endret av Potski; 15. november 2019 kl. 00:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Nå er jeg sikkert jævli kjedelig her men hva med å legge hele greia på hylla en stund? Få resette kropp å sjel litt rett å slett
Høres ut som du kjeder deg, noe nytt sier du.. Fremmedlegionen?
Potski's Avatar
Trådstarter
19 4
Sitat av freebird Vis innlegg
Nå er jeg sikkert jævli kjedelig her men hva med å legge hele greia på hylla en stund? Få resette kropp å sjel litt rett å slett
Vis hele sitatet...
Ja, mulig jeg går for en lang pause
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Mango før hasj er jo en liten boost
Sier som en her over, voks opp og bli edru.
Sitat av Kloakk Vis innlegg
Høres ut som du kjeder deg, noe nytt sier du.. Fremmedlegionen?
Vis hele sitatet...
Sitat av Kloakk Vis innlegg
Høres ut som du kjeder deg, noe nytt sier du.. Fremmedlegionen?
Vis hele sitatet...
Dette er et av de merkeligste fenomenene her inne på freak. Ser stadig vekk at Fremmedlegionen blir anbefalt til folk som enten har alvorlige rusproblemer, eller folk som bare kjeder seg litt. Man må ha et rimelig naivt og feilaktig bilde av hva Fremmedledionen er og gjør, samtidig som man må ha et totalt forvridd syn på hvor mikroskopisk liten andel av befolkningen Legionen faktisk vil være et godt og fornuftig valg for. Hva i alle dager får deg til å tro at en åpenbart tungt rusmiddelavhengig person vil egne seg til FFL?

Det er ikke mer enn noen måneder siden en bruker sa at han var lei av å jobbe i matbutikk og ba om råd. Da dukket det opp enda en luring som mente at å verve seg til FFL var et naturlig og godt råd...

Det henger bare ikke på greip.
Sitat av Sjølvaste Vis innlegg
Dette er et av de merkeligste fenomenene her inne på freak. Ser stadig vekk at Fremmedlegionen blir anbefalt til folk som enten har alvorlige rusproblemer, eller folk som bare kjeder seg litt. Man må ha et rimelig naivt og feilaktig bilde av hva Fremmedledionen er og gjør, samtidig som man må ha et totalt forvridd syn på hvor mikroskopisk liten andel av befolkningen Legionen faktisk vil være et godt og fornuftig valg for. Hva i alle dager får deg til å tro at en åpenbart tungt rusmiddelavhengig person vil egne seg til FFL?

Det er ikke mer enn noen måneder siden en bruker sa at han var lei av å jobbe i matbutikk og ba om råd. Da dukket det opp enda en luring som mente at å verve seg til FFL var et naturlig og godt råd...

Det henger bare ikke på greip.
Vis hele sitatet...
Som jeg allerede skrev den gangen for noen måneder siden - det er ikke alvorlig ment, men sarkastisk. Tullete svar i en tråd bestående av tull. Og nei, vi har ikke en feilaktig bilde av hva Fremmedlegion innebærer.
En som anbefalte edibles over her, det vil du også utvikle en toleranse på, det vil bli kjedelig. Det er det største problemet med misbruk, dessverre. Det eneste jeg vil anbefale deg er å finne noen aktiviteter, begynn å tren litt, ta noen kurs eller finn en (ny?) jobb. Finn ting du kan gjøre skev, og finn ting du må være edru for å gjøre.

Kjenner ikke din livssituasjon, men dette er den «beste» løsningen i mine øyne