Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1880
Anonym bruker
"Tjukk Makrellhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei!
En kompis av meg har nylig kjøpt noe amf som var veldig våt! Som vanlig ble den jo lagt i fryseren. Men, det store sjokket kom jo når han skulle tørke det. Han lufttørket 5g over natta, og endte opp med bare rett i overkant av 1,8!!! g produkt. Det er jo helt hårreisende!

Men, dette er nå kjøpt og betalt, og i litt større kvanta. Hvordan skal han best oppbevare det utendørs for at det skal fordampe minst mulig? Vakumpakking? Ziplock? Poser + plastfolie + alufolie? Vil det være sånn at når det er helt lufttett og vakumpakket i pose, så vil ikke noe kunne fordampe og forsvinne, i og med det ikke kommer seg ut av posen? Tanken bak er jo at vekten skal holde seg best mulig frem til det skal hentes fram igjen.?
Kan legge til at der han bor nå viser Yr.no grader på mellom 0-6 i døgnet.

Setter pris på alle svar! Trenger ikke innføring i hvorfor det fordamper, da jeg er klar over den triste sannheten bak dette, desverre. Trenger heller ikke noen moralprekner rettet mot min kompis, han vil informere de som eventuelt vil låne en grammer eller to om at mye av stoffet forsvinner ved tørking.
Anonym bruker
"Lykkelig Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det som fordamper er vel gjerne ting du uansett ikke vil ha i deg så hvorfor ikke la det fordampe ?
Fordi det skal selges...
Anonym bruker
"Varsom Skrubbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tørk den og bøff den tilbake til samme vekt. Bruk noe som er trygt ved både ved både sniffing og skyting, druesukker el.
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du har kjøpt dritt - klag på produktet du har fått.
Godtar du dritt en gang godtar du dritt neste gang.
Hvis du skal selge - tenk på det som en jobb, ville du godtatt å motta noe annet enn det du bestilte da?

Hvis du velger å ikke klage på produktet - kreatin, tørk tannkrem, jif skurekrem...mange muligheter.
Selger du amf synes jeg ikke du skal legge for mye innsats i å sørge for at den er "trygg" å skyte.
Når over halvparten av originalkjøpet allerede har fordampet sier det jo sitt om hva det er bøffa med.
Anonym bruker
"Tjukk Makrellhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Joda, folkens, han HAR selvfølgelig klaga på produktet, og fikk utav det en meget god deal til neste handel, der ting skulle foregå på kompis sine premisser, slik han er komfortabel med, med bedre mulighet for å teste produktet før kjøp, mindre stress og selvfølgelig en mye bedre pris og kvalitet. Vet at dette er hans første handel hos ny fyr som hadde et helt annet opplegg enn kompis er vandt med, og han ble litt vippet av pinnen og stressa
Det vil bli kompansert for tapt vekt, tapt fortjeneste mtp. lavere pris grunnet kvalitet, samt tort og svie

Men, merkelig at alle henger seg opp i alt annet enn det jeg egentlig lurer på, istedet for svarer de på de spørsmål jeg gjorde klart at jeg IKKE lurte på. Skjerpings, folkens, hold dere on topic!
Ingen vits i å svare meg valutakursene når jeg egentlig lurer på hvilken bil jeg bør kjøpe. Og det var ikke for å være ufin, men jeg ønsker egentlig bare svar på det jeg lurer på
Den eneste gode grunnen til våt amf er å øke vekt.
Er du overrasket?
Anonym bruker
"Tjukk Makrellhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Redhot Vis innlegg
Den eneste gode grunnen til våt amf er å øke vekt.
Er du overrasket?
Vis hele sitatet...
Ja, veldig overrasket! Overrasket over sånne som deg, som leser et spørsmål og svarer på et annet. Jeg spør ikke hva som er årsaken til det, det er jeg fullstendig klar over
Anonym bruker
"Varsom Skrubbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Overrasket over sånne som deg, som leser et spørsmål og svarer på et annet
Vis hele sitatet...

Fordi du ikke forklarer hvorfor du ikke vil miste vekt og hvorfor du skal lagre det ute. Se x/y probelemt
Vil du ikkje ha det tørt ? Eg tørker, knuser til melis, pakker i klipspose, lagrer her og der.