Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 7781
Alle som handler i Bergen for tiden bør være forsiktig med denne speeden:

Den er rosa, lukter sterk amf, er klissete og man blir VELDIG dårlig av den!
Jeg hadde ikke brukt amf på en stund men vet at kroppen min har høy toleranse for det alikevell.

Det var en del ting som hadde skjedd i denne perioden som gjorde at jeg gikk tilbake til rusen, første dag hadde jeg overdose på minus og andre dagen tenkte jeg at jeg skulle ta litt amf igjen. Jeg skøyt først litt av en kvarting for å se hvordan den funket, joda ble glad og virket veldig bra. Senere på dagen tok jeg resten av kvartingen, og da begynte marerittet som jeg følte jeg aldri skulle komme ut av. Pulsen min har aldri vært så høy, føltes som at brystet mitt skulle eksplodere, jeg klarte ikke å føle behag i noe som helst, alt begynte å snu fra en lys til en mørk ekkel side.

Rundt 10-tiden om kvelden var jeg så dårlig at jeg spydde i ett sett, lå i sengen og skalv i rundt 2 timer.. orket ikke å reise meg for å gå på do igjen, lå bare og ba om at denne elendigheten skulle forsvinne fra kroppen min.

Dagen derpå var jeg like dårlig, hele dagen gikk jeg rundt iskald, kvalm, null matlyst, svimmel og mensen på toppen av det hele.

Jeg advarer dere mot å bruke denne! Vær så snill, den lukter bra men du blir så sykt dårlig av den.

leste en artikkel en plass om den, men husker ikke hvor den var..
Sa hva er bra anfetamin ??
Hvordan kan man dømme det etter lukta ?
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
god amf, etter det jeg har erfart, var ett fluffy, litt sticky, helt hvitt pulver, som glinset. det var helt luktfritt, og ga en litt sein, men KJEMPEFIN opptur skal passe med for det der.. noen peiling på hva som kan være i greiene?
Sitat av Backpacker Vis innlegg
Sa hva er bra anfetamin ??
Hvordan kan man dømme det etter lukta ?
Vis hele sitatet...
Man kan forsåvidt ikke dømme det etter lukta, men mange ganger kan man komme borti amf som lukter og er bra i kvalitet, da er man kanskje litt "sløv" når man handler senere og bare tar det som lukter godt. Men lover dere at denne var det noe muffins med...

Sitat av drittsekken Vis innlegg
god amf, etter det jeg har erfart, var ett fluffy, litt sticky, helt hvitt pulver, som glinset. det var helt luktfritt, og ga en litt sein, men KJEMPEFIN opptur skal passe med for det der.. noen peiling på hva som kan være i greiene?
Vis hele sitatet...
tror nok det er meth blandet med litt forskjellige ting som ingen bør ha i kroppen sin. (ikke det at narkotika er bra for kroppen generelt, men man bør holde seg til fargene brunt eller hvitt, ikke rosa og blått. ialefall når man skyter)
Det er amfetamin/methamfetamin som ikke er ferdigprodusert. Mye ether.
Jepp, jeg regner med at det er relativt ubehagelig å skyte ether.
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
Sitat av Wonderland Vis innlegg
tror nok det er meth blandet med litt forskjellige ting som ingen bør ha i kroppen sin. (ikke det at narkotika er bra for kroppen generelt, men man bør holde seg til fargene brunt eller hvitt, ikke rosa og blått. ialefall når man skyter)
Vis hele sitatet...
det var det ikke. jeg skyter ikke, men det var god amf, og bare det. intet sykt rus til å prate med noen, eller sykt rush eller lignende.
noen mener det er neglelakkfjerner i den, men tviler sterkt på det. Finnes det noe man kan "teste" det man handler for å se hvilke stoff som er i?

Sitat av drittsekken Vis innlegg
det var det ikke. jeg skyter ikke, men det var god amf, og bare det. intet sykt rus til å prate med noen, eller sykt rush eller lignende.
Vis hele sitatet...
nei, jeg mener denne jeg snakker om.
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
Sitat av Wonderland Vis innlegg
noen mener det er neglelakkfjerner i den, men tviler sterkt på det. Finnes det noe man kan "teste" det man handler for å se hvilke stoff som er i?
jeg


nei, jeg mener denne jeg snakker om.
Vis hele sitatet...
jeg ville kjørt en acetonvask, da det kan hende det er PMMA eller lignende i den. da får du renere produkt ihvertfall kjøp en liter aceton av så høy prosent du klarer, kjørt det i litt aceton, filtrer det (kaffefilter eller lignende), så når det er tørt knipser du det på ett papir.

beklager, god røyk og øl i hus leste ikke hele posten. men ja, er sannsynligvis dårlig laget, eller VELDIG utbuffet med dritt.
Sist endret av drittsekken; 26. mars 2013 kl. 17:04.
Sitat av drittsekken Vis innlegg
jeg ville kjørt en acetonvask, da det kan hende det er PMMA eller lignende i den. da får du renere produkt ihvertfall kjøp en liter aceton av så høy prosent du klarer, kjørt det i litt aceton, filtrer det (kaffefilter eller lignende), så når det er tørt knipser du det på ett papir.

beklager, god røyk og øl i hus leste ikke hele posten. men ja, er sannsynligvis dårlig laget, eller VELDIG utbuffet med dritt.
Vis hele sitatet...
har ikke mer med dette å gjøre nå uansett, men finnes vel en "enkel test" man bare kan ta litt av stoffet på og så kommer det opp hva som er inni? eller tenker jeg helt rart nå
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
ja, Ez test eller noe lignende.
EDIT: this?
Sist endret av drittsekken; 26. mars 2013 kl. 17:14.
Sitat av drittsekken Vis innlegg
ja, Ez test eller noe lignende.
EDIT: this?
Vis hele sitatet...
takk, var inne og så litt.. virket jo greie de.
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
Sitat av Wonderland Vis innlegg
takk, var inne og så litt.. virket jo greie de.
Vis hele sitatet...
japp, marqis er ihvertfall bra på knips eller ligende.
Sitat av hideout Vis innlegg
Det er amfetamin/methamfetamin som ikke er ferdigprodusert. Mye ether.
Vis hele sitatet...
har du også prøvt den?
Stjeler tråden litt jeg..

For rundt 1-2 mnd siden, så handlet jeg noe "speed" i stavanger sentrum.
Den var så våt at det var umulig å sniffe den, måtte svelges/skytes(mitt tilfelle drikkes) Hva er det som gjør det? Guffen var enormt god faktisk..
Havnet inn i amfetamin psykose hvor jeg trodde alt på bakken var narkotiske stoffer å jeg lå på alle 4 å plukket sneiper son jeg trodde var tjall. Men nok om det.

Ang. Psykosen, sliten psykisk, lite søvn, lite mat, 1gram guff i 1 kopp kaffe, er det dømt til å gå galt? Samt. hukommelse tap(0 alkohol eller andre ting, hadde rivotril dagen derpå)

Kan det hende at siden speeden var så våt at det er meth? Jeg husker ikke helt "feelingen" jeg fikk, den var ikke sånn ekstremt hyper, eller at jeg fikk enormt snakkeoppheng.
Ryddet i bladhylla i en bensinstasjon, det er vell det eneste..

Sorry for stjeling av tråd, men håper på noen fornuftige svar! (har litt peiling så trenger ikke få det helt med teskje)

Takk!
Da omtrent all amfetamin som er beslaglagt i Norge de siste årene enten har vært metamfetamin eller amfetamin blandet med metamfetamin, så er faren for at det var metamfetamin du fikk i deg ganske stor.

Divisjonsdirektør Jørg Mørland ved Folkehelseinstituttet;

"–Selv om det også beslaglegges noe rent amfetamin, er stort sett all amfetamin i Norge rent metamfetamin eller blanding av amfetamin og metamfetamin. Styrken, altså andelen som er aktivt stoff av det som selges, varierer betydelig, men er sjelden over 50 prosent, sier han."

Du kan jo tenke deg selv, at ren amfetamin skal være et hvitt, luktfritt pulver.
Varigheten av effektene stoffet gir er rundt regnet 6 timer+-

Her i Norge får man som regel et kjemikaliestinkende, gult/offwhite/rosa/brunt/blått pulver som ofte er klissvått.
Når man får i seg dette her så knitrer det i bakhuet, man er våken i 24timer+++ og går ofte inn i det som fra utsiden kan se ut som en psykose, men som ofte relateres til som stuking blandt kjennere av stoffet. Man hører om folk som plukker fra hverandre alle husholdningsapparater på leting etter mikrofoner, overvåkningsutstyr osv.

Jeg har liten tro på at det finnes ekte amfetamin noe sted på kloden som i rekreasjonelle doser varer så lenge, eller som i så stor grad påvirker psyken.

Selvfølgelig skal man ikke forvente labkvalitet på illegalt produserte svartebørsdroger, men man skulle tro at det var mulig å komme ganske mye nærmere det rene produktet enn det halvfabrikatet som oversvømmer markedet.
Jeg har selv vært borti stoffet mange ganger, men etter å ha innsett hvor mye mer man putter i nesa enn det man betaler for, så var grensa nådd for min del.
Jeg har hatt mye moro med stoffet, og har ingenting i mot folk som bruker det!

Poenget mitt er at det er merkelig å se utviklingen de siste årene.
Det er jo også mange som liker rusen de får av det som oftest selges i dag, og klager når de en gang i skuddåret får noe som "bare" varte i 5-6 timer og ikke "rocka" i det hele tatt..
Her dreier det seg etter min mening om en begrepsforvirring (om det nå kan kalles det), da det som oftest omsettes i dag er "speed" og ikke amfetamin. Speed er ikke ensbetydende med amfetamin, begrepet ofte brukes om amfetamin og metamfetamin (og pep-pills osv.) Det beskriver effekten, og effekten av metamfetamin er jo omtrent den samme, bare multiplisert med 10..
Sist endret av El MunchoGrande; 26. mars 2013 kl. 18:25.
Sitat av El MunchoGrande Vis innlegg
Da omtrent all amfetamin som er beslaglagt i Norge de siste årene enten har vært metamfetamin eller amfetamin blandet med metamfetamin, så er faren for at det var metamfetamin du fikk i deg ganske stor.

Divisjonsdirektør Jørg Mørland ved Folkehelseinstituttet;

"–Selv om det også beslaglegges noe rent amfetamin, er stort sett all amfetamin i Norge rent metamfetamin eller blanding av amfetamin og metamfetamin. Styrken, altså andelen som er aktivt stoff av det som selges, varierer betydelig, men er sjelden over 50 prosent, sier han."

Du kan jo tenke deg selv, at ren amfetamin skal være et hvitt, luktfritt pulver.
Varigheten av effektene stoffet gir er rundt regnet 6 timer+-

Her i Norge får man som regel et kjemikaliestinkende, gult/offwhite/rosa/brunt/blått pulver som ofte er klissvått.
Når man får i seg dette her så knitrer det i bakhuet, man er våken i 24timer+++ og går ofte inn i det som fra utsiden kan se ut som en psykose, men som ofte relateres til som stuking blandt kjennere av stoffet. Man hører om folk som plukker fra hverandre alle husholdningsapparater på leting etter mikrofoner, overvåkningsutstyr osv.

Jeg har liten tro på at det finnes ekte amfetamin noe sted på kloden som i rekreasjonelle doser varer så lenge, eller som i så stor grad påvirker psyken.

Selvfølgelig skal man ikke forvente labkvalitet på illegalt produserte svartebørsdroger, men man skulle tro at det var mulig å komme ganske mye nærmere det rene produktet enn det halvfabrikatet som oversvømmer markedet.
Jeg har selv vært borti stoffet mange ganger, men etter å ha innsett hvor mye mer man putter i nesa enn det man betaler for, så var grensa nådd for min del.
Jeg har hatt mye moro med stoffet, og har ingenting i mot folk som bruker det!

Poenget mitt er at det er merkelig å se utviklingen de siste årene.
Det er jo også mange som liker rusen de får av det som oftest selges i dag, og klager når de en gang i skuddåret får noe som "bare" varte i 5-6 timer og ikke "rocka" i det hele tatt..
Her dreier det seg etter min mening om en begrepsforvirring (om det nå kan kalles det), da det som oftest omsettes i dag er "speed" og ikke amfetamin. Speed er ikke ensbetydende med amfetamin, begrepet ofte brukes om amfetamin og metamfetamin (og pep-pills osv.) Det beskriver effekten, og effekten av metamfetamin er jo omtrent den samme, bare multiplisert med 10..
Vis hele sitatet...
Det du sier er forsåvidt riktig (dog metamf ikke er 10x amf, og amf har en halveringstid som fint holder deg våken 24timer++).

Men en blir ikke dårlig, spyr, etc av methamf. Det sier jo også seg selv - du belyser at nesten all amfetamin inneholder eller er utelukkende meth, når da en bruker kommer å advarer mot en spesifisert type kan du ikke mene at det er meth'en sin skyld..
Post bilde av dette, haha hadde vært fett og se.
Sitat av Wonderland Vis innlegg
har du også prøvt den?
Vis hele sitatet...
Jaja - Veldig sterk methamfetamin/amfetamin. Fargen har bare med fremstillinga og gjøre, den er rett og slett ikke ferdiglaget. Mangen foretrekker den slik tho. Som sagt, stappfull i ether.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Wonderland Vis innlegg
har ikke mer med dette å gjøre nå uansett, men finnes vel en "enkel test" man bare kan ta litt av stoffet på og så kommer det opp hva som er inni? eller tenker jeg helt rart nå
Vis hele sitatet...
EZ testene kan fortelle deg om det er amfetamin/methamfetamin/mdma etc i prøven. Det det ikke kan fortelle er hva som finnes der i tillegg, mao, selv om EZ testen viser amfetamin, kan 90% av prøven være potetmel.

Det finnes ingen billig enkel test som kan vise hva alle stoffene i en gitt prøve er.
Sist endret av Dodecha; 1. april 2013 kl. 14:06.