Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  37 16408
yo tenkte å røyke weed noen som vet hvor man kan få tak i rulle papir med filter? finner bare sånne korte som uncle bens eller hva det heter på rema og slikt

takk
Winnertip? Narvesen og mix pleier å ha det.
Kebab sjapper har det ofte.
Den lokale MIX.sjappa her har et lite utvalg.
Sitat av Fuzzybossen Vis innlegg
Winnertip? Narvesen og mix pleier å ha det.
Vis hele sitatet...
Winnertip har sigarett filter, det vil minske nytelse av det vidunderlige.
Shangri og Cho her i byen hvertfall..
Sitat av iSkurk Vis innlegg
Winnertip har sigarett filter, det vil minske nytelse av det vidunderlige.
Vis hele sitatet...
Ja? Han skriver jo at han vil ha med filter. Eller misforstod jeg noe nå?
Sitat av Fuzzybossen Vis innlegg
Ja? Han skriver jo at han vil ha med filter. Eller misforstod jeg noe nå?
Vis hele sitatet...
Papirfilter, ikke bomull.
Sitat av Skateward Vis innlegg
Papirfilter, ikke bomull.
Vis hele sitatet...
Ok. Beklager. Holder meg unna slike joint-tråder fremover.
Spør etter OCB premium hos narvesen.
Koster vell 40-50kr så får du en del papirer sammen med en bunke "roaches" eller papir stykker som du kan brette om til filter.
Sist endret av Juicekongen; 25. september 2012 kl. 00:21.
Sitat av Fuzzybossen Vis innlegg
Ok. Beklager. Holder meg unna slike joint-tråder fremover.
Vis hele sitatet...
Vel, hvis det er utenfor ditt fagfelt så
Sitat av Skateward Vis innlegg
Vel, hvis det er utenfor ditt fagfelt så
Vis hele sitatet...
Ja, la oss eksperter ta hånd om filterrelaterte spørsmål.
Tråder som denne forpester freak. La fjortissen få finne ut at uncle bens har relativt dårlige rullepapir og heller finne ut på livets store mysterier på egenhånd.

Er heller ingen grunn til å prøve å hjelpe igang en mopedbart med å fyre spliffs. Vent til dere er myndige gutta.
Sitat av Juicekongen Vis innlegg
Hvordan er det egentlig å røyke weed med vanlig filter? Har hørt mye forskjellig, blant annet at det minsker THC effekten og at det er drit. Hvis det funker sånn OK så hadde det vært sweet ettersom at jeg bruker lang tid på å rulle joints..
Vis hele sitatet...
Prøv selv? Jeg synes det funker dårlig. Får mindre effekt og røyken blir annerledes. Du kan lage city joints ved å kna på filteret til du kan ta det ut og bytte med papir. Det tar oftere lenger tid enn å rulle da imo.
swag
Ponyo's Avatar
Trådstarter
mente ikke sånn vanlig sigarett filter nei, takk for tips guys
Du kan kjøpe ekstra store rullepapir som det følger med til å lage filter.

OCB slim premium!

http://www.bolinat.com/product_max.asp?id=3344

Kiosker har det ofte, og noen ganger butikker også.
Sist endret av Marr; 25. september 2012 kl. 00:23.
swag
Ponyo's Avatar
Trådstarter
Sitat av Martinsh Vis innlegg
Tråder som denne forpester freak. La fjortissen få finne ut at uncle bens har relativt dårlige rullepapir og heller finne ut på livets store mysterier på egenhånd.

Er heller ingen grunn til å prøve å hjelpe igang en mopedbart med å fyre spliffs. Vent til dere er myndige gutta.
Vis hele sitatet...
kp
Hvorfor ikke bare lage deg et lite filter selv? Lita strimle av litt stivere papir så er jo det null prob

Sitat av Martinsh Vis innlegg
Tråder som denne forpester freak. La fjortissen få finne ut at uncle bens har relativt dårlige rullepapir og heller finne ut på livets store mysterier på egenhånd.

Er heller ingen grunn til å prøve å hjelpe igang en mopedbart med å fyre spliffs. Vent til dere er myndige gutta.
Vis hele sitatet...
Imho så fins det noe som forpester enda mer..Nettopp det at folk kommer inn i en tråd kun for å være småspydig/komme med kvalme, uten at de har noe som helst info angående det TS spør om..
Dette er forum, hvorfor i all verden skal vi ikke hjelpe karen når han spør om noe?
swag
Ponyo's Avatar
Trådstarter
Sitat av Hightime Vis innlegg
Hvorfor ikke bare lage deg et lite filter selv? Lita strimle av litt stivere papir så er jo det null prob
Vis hele sitatet...
Er litt stress egentlig, har ikke funnet et papir som er like bra som sånn man kjøper
Sitat av Skateward Vis innlegg
Prøv selv? Jeg synes det funker dårlig. Får mindre effekt og røyken blir annerledes. Du kan lage city joints ved å kna på filteret til du kan ta det ut og bytte med papir. Det tar oftere lenger tid enn å rulle da imo.
Vis hele sitatet...
Enklere å ta tennene på enden av filteret å rive det ut synes nå jeg. :-)
Hahaha, måtte le litt nå! Jeg kom på at når de lange rullepapirene med innebygd filterblokk først kom på markedet så kalte vi den "junkie-startpakka"
Sitat av El MunchoGrande Vis innlegg
Hahaha, måtte le litt nå! Jeg kom på at når de lange rullepapirene med innebygd filterblokk først kom på markedet så kalte vi den "junkie-startpakka"
Vis hele sitatet...
Haha, kult. Jeg var altså ikke den eneste!

Har du vært russ ts? Russekort er tilnærmet perfekt til filter. Fordi jeg har god tilgang på russekort rangerer dette høyest på lista mi over filter-emner.
Sitat av Hightime Vis innlegg
Hvorfor ikke bare lage deg et lite filter selv? Lita strimle av litt stivere papir så er jo det null prob



Imho så fins det noe som forpester enda mer..Nettopp det at folk kommer inn i en tråd kun for å være småspydig/komme med kvalme, uten at de har noe som helst info angående det TS spør om..
Dette er forum, hvorfor i all verden skal vi ikke hjelpe karen når han spør om noe?
Vis hele sitatet...
Men du ser ikke på noen som helst måte at det var en totalt unødvendig tråd av TS? Ett googlesøk, en samtale med en kompis, høre med noen i en butikk, samt mye annet kunne vært gjort for å unngå en slik tråd. Det er ett regelrett dumt spørsmål som TS burde klare å finne ut av selv. Er det for mye og forlange at man skal tenke før man skriver noe på freak, eller i værste fall gjøre ett søk.

Jeg sier ikke at det er allmennkunnskap at man skal vite hvor de selger longpapers, men hvis han er voksen nok til å skaffe seg tjall, så er han vell voksen nok til å klare å resonere seg frem til hvor det kan finnes rullepapir.

Han har tydeligvis skaffet cannabis, og hvis han klarte det, så har jeg virkelig troen på at han klarer og fikse papir også.
Edit: En telefon til dealern hadde vell ikke skada heller? Regner med at han ikke er alene i omgangskretsen om å røyke tjall liksom.
Sist endret av Martinsh; 25. september 2012 kl. 00:49.
Vet ikke om noen av dere har tenkt på det men russekort passer utmerket til å lage filter ^^ Stivt papir, lett å rulle og man får fort mer enn nok..
"Esken" til OCB rullepapiret, fungerer ypperlig til filter.
når jeg røyger gammalt bøss fre rullingsen min pleier jeg å legge en liten innover på den siden jeg skal røyke fra for å slippe all tobakken i kjeften. vet ikke om det blir det samme om du skal røyke andre godsaker....
Sitat av Martinsh Vis innlegg
Men du ser ikke på noen som helst måte at det var en totalt unødvendig tråd av TS? Ett googlesøk, en samtale med en kompis, høre med noen i en butikk, samt mye annet kunne vært gjort for å unngå en slik tråd. Det er ett regelrett dumt spørsmål som TS burde klare å finne ut av selv. Er det for mye og forlange at man skal tenke før man skriver noe på freak, eller i værste fall gjøre ett søk.

Jeg sier ikke at det er allmennkunnskap at man skal vite hvor de selger longpapers, men hvis han er voksen nok til å skaffe seg tjall, så er han vell voksen nok til å klare å resonere seg frem til hvor det kan finnes rullepapir.

Han har tydeligvis skaffet cannabis, og hvis han klarte det, så har jeg virkelig troen på at han klarer og fikse papir også.
Edit: En telefon til dealern hadde vell ikke skada heller? Regner med at han ikke er alene i omgangskretsen om å røyke tjall liksom.
Vis hele sitatet...
plager det deg virkelig så mye at han lager en tråd for og spørre om hvor han kan få kjøpt skikkelig papes og filter at du går så langt som å si det er ett dumt og meningsløst spørsmål, fordi han ikke har googla det eller spurt noen i bygda si? hva er det man har et forum til om man ikke skal kunne spørre om ting liksom. du sier han burde være voksen nok til og selv kunne finne ut hvor han får kjøpt papes og det er jo for faen meg akkurat det han gjør, er ikke noe definisjon på hvor man skal hente info fra.. syns faktisk hele innlegget ditt var 10 ganger mer meningsløs enn tråden til ts. sorry for og bry meg kompis, blir bare provosert når folk skal irritere seg over "dumme" spørsmål for i min verden finnes det ikke dumme spørsmål, bare dumme svar

for og ikke være helt offtopic: du kan gjøre som fler her har sagt og spørre i diverse kebabsjapper, kiosker og den type butikker, men det jeg virkelig anbefaler er å kjøpe hele kartonger på ebay, det blir så mye billigere enn om man skal betale 35 kr pr ocb pakke vær gang man skal ha rullepapir å har du mange stoner venner/bekjente og det er lite tilgang på rullepapir der du bor kan du jo tjene spenn på det i tilleg. f.eks: http://www.ebay.com/itm/OCB-SLIM-PRE...item1e7282b163 do the math..
Er selv ganske glad i 'marokkansk filter'. Riv av enden på en sigarett og rull med den som filter. Trekker fint gjennom og slipper småbitene som setter seg i halsen hvis du ikke ruller papirfilteret bra nok.
I oslo så finner man det ofte på Joker, div kiosker drevet av utlendinger, 7 eleven/deli på brugata. Mange steder, er bare å gå å spørre, tar ikke lang tid til du finner noe.

Opplevde at 7 eleven på løkka ikke hadde det, man den kiosken på hjørnet i seilduksgt har.
Mix selger RAW classic papir. kingsize slim <3
Sitat av 3RD Vis innlegg
I oslo så finner man det ofte på Joker, div kiosker drevet av utlendinger, 7 eleven/deli på brugata. Mange steder, er bare å gå å spørre, tar ikke lang tid til du finner noe.

Opplevde at 7 eleven på løkka ikke hadde det, man den kiosken på hjørnet i seilduksgt har.
Vis hele sitatet...
Om du evt. ikke finner det du vil ha på 7/11 eller liknende så er Shangri La rett utafor Oslo S, de har en god del med saker der
Sitat av Bonziamo Vis innlegg
Er selv ganske glad i 'marokkansk filter'. Riv av enden på en sigarett og rull med den som filter. Trekker fint gjennom og slipper småbitene som setter seg i halsen hvis du ikke ruller papirfilteret bra nok.
Vis hele sitatet...
Jeg har hørt at hvis du bruker enden på en sigarett så stopper noe av stoffene. Alt går ikke igjennom bomullen. Altså du får mindre THC i kroppen på den måten. Jeg kan ta feil, men jeg har ihvertfall lest det.
Ta en tur på peppes og hent en take away meny, perfekt tykkelse og stivelse.
Sitat av Ponyo Vis innlegg
yo tenkte å røyke weed noen som vet hvor man kan få tak i rulle papir med filter? finner bare sånne korte som uncle bens eller hva det heter på rema og slikt
Vis hele sitatet...
Ja Uncle Bens har laget rullepapir i en årrekke!

Eller kansje det var BigBen du mente?
Sitat av Skatteetaten Vis innlegg
Ja Uncle Bens har laget rullepapir i en årrekke!

Eller kansje det var BigBen du mente?
Vis hele sitatet...
Man får sikkert laget gode filter av en Uncle Bens eske.
Sist endret av Mofse; 28. september 2012 kl. 20:33.
http://www.everyonedoesit.com/

Billig og rask levering.
Sist endret av Anonym41264; 28. september 2012 kl. 20:53.
OT! Hahahaha, en mopedbart??!! Måtte le av den
▼ ... noen uker senere ... ▼
Tror Narvesen har ting de "skal ha i vareutvalget" liksom. Småby her, men narvesen har hvertfall longpaper. (Sølvrizla)

Og her går det en del i rikstoto-bonger til filter. Antakeligvis ikke helt bra i lengden, p.g.a. fargene, evt. kjemikalier i pappen. Men heller trav-bonger, en lokket til sølvrizla.

OCB med filter i lokket er knall, det er sikkert kjemikaliefri papp. Da må man gjerne på kebabsjapper eller headshops.

Annbefales å nyte litt luksus-shit, med et jointfilter av brierot el. rosetre. (Koniske saker i forskjellige størrelser til å bruke som filter)

Og siden du må på en headshop for å handle disse, så kjøper du selvfølgelig en eske eller to med longpaper av choice, + en eske med filterblokker i samme slengen.

Og du, handle på nettet går jo om man har plastikk.

Mvh