Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 4863
er godt dreven i minus å pepper å div av det meste hehe .
^men mdma er jeg litt ukjent med eller husker ikke formen pga komboene jeg har vært på når ting ble gjort....

men tilbake til poenget, mdma går det ann å skyte ? hvor stor dose er safest ?
får en kar på besøk av en tjommy i morra som sku dele litt med meg hehe .
å noen sier det bør ikke skytes pga kan få feber å skikkelig kjipe bivirkninger...
så spør dere her om det er noen som har noen tips å seriøse innslag å komme med ?

takker på forhånd
Ski for your life
kosepaa's Avatar
De rapportene jeg har lest av folk som har skutt mdma tilsier at man ikke burde gjøre det. Flere skriver om kvalme/oppkast og at rusen blir alt for intens. Noen skriver også at rusen varer mye kortere. Det kommer helt sikkert mye an på hvordan man doserer, men jeg ville nok heller droppet det.
For det første så risikerer du en bakteriell infeksjon, da produktet kan være av uren art. Injiserer du direkte inn i blodomløpet gir du eventuelle bakterier rett og slett fri adgang til å gjøre det de kan best; florere og gjøre deg syk.
MDMA i.v. kan i tillegg føre til tetning av mindre arterier (som følge av uoppløselige tilleggsstoffer), eller rett og slett forårsake blodpropp.
Ved MDMA-inntak frigjøres det en større mengde noradrenalin i blodårene, noe som får dem til å trekke seg sammen. Under oralt inntak skjer denne prosessen gradvis, men ved intravenøs injeksjon skjer dette umiddelbart. Den raske økningen i blodtrykk kan f.eks. forårsake slag eller hjerneblødning.

Med andre ord anbefales dette ikke. Dropp det heller.
Sist endret av Tawon; 24. august 2012 kl. 03:54.
Trådstarter
32 2
samme jeg har hørt... men jeg har også hørt noen sier det går helt fint så lenge dosen er rett.

overhørt noen i kåken min som gjorde det å mener å ha hørt, de sa en dose på under 0,1....
tatt overjusteringer på div andre som amf å krystall å da ble alt kanon fuckt å blacket totalt ut å hallisser å ukontrolerte kropsbevegelser liggende å sprelle på gulvet å øynene spant i alle rettninger å tok lang tid for å få kontrol på gange å hendene mine....

men 0,1 eller halvparten av det eller mindre , starte å prøve med det , tror dere det går fint ?

liker veldig lite å sniffe ting pga nese veggene mine er ødelagt å blør av alt , som å bare være borti den.
droppe det tviler jeg er lurt ettersom jeg har magesår...

skyte liker jeg å føler altid er best.

legen min har faktisk sagt * skyte amf er sunnere å bedre enn å snorte det, slipper mye av slam å dritt stoffer som ligger igjen i filteret, * merker selv jeg ikkke får så evig avtenning dagen etter amf vis jeg skyter enn når jeg snorter, pga filtreringen osv.. å røyke heroin er bedre enn å skyte det*


men hva dose ville dere sånn ca annbefalt ? vært fint å få svar av en som har prøvd eller prøvd seg frem med skyting av mdma.

skutt knips det var mdma i å det gikk helt fint =) at formen varer kortere gjør meg ingenting , liker mekkingen å stikke i seg selv for godt. men alt dop har jeg respekt for å vil forhøre meg her på forumet , enn å høre på vennner hehe der kommer det så mye forskjellige meninger å teorier :P
Sist endret av pentagram; 24. august 2012 kl. 03:59.
Ut ifra det jeg hører fra folk, vil jeg tro at en "drop" på 150-200mg vil være en grei start..
De jeg kjenner som har tatt mdma, sier det er best å ta det oralt, da peaken er lengre og euforien får bygd seg opp skikkelig. Men dette er jo deres erfaringer osv.. :P
Trådstarter
32 2
kansje bitte litt av mdma , så en små fin blanding av pepper i , å filtrere opp i pumpen, er det kansje en ide som kan funke ???
så ikke årene trekker seg så evig sammen pga pepperen ?
En dose på ca 70 mg er godt. blir ganske så loka i hue etter et skudd mdma og for et rush!
første gangen min var på et toalett på gardemoen, blanda med pepper så tok jeg litt mdma med i slengen bare for og prøve, og dæven jeg ble tura! at jeg kom på flyet i det hele tatt er et mirakel. øynene mine hoppa side til side og kjeven var ute av kontroll :P men digg var det jo selvfølgelig siden jeg har gjort det et par ganger siden ;-)
Sitat av pentagram Vis innlegg

men 0,1 eller halvparten av det eller mindre , starte å prøve med det , tror dere det går fint ?

liker veldig lite å sniffe ting pga nese veggene mine er ødelagt å blør av alt , som å bare være borti den.
droppe det tviler jeg er lurt ettersom jeg har magesår...

:P
Vis hele sitatet...
Putt det oppi stumpen du! Jeg tuller ikke, hvis du har magesår og ødelagt nese så er det nok å foretrekke fremfor å skyte..
Jo større krystallene er jo mindre dose, flippet mongo av 0,3 i dropp,tror 0,1 er et bra fundament å bygge på.
Sitat av pentagram Vis innlegg
liker veldig lite å sniffe ting pga nese veggene mine er ødelagt å blør av alt , som å bare være borti den.
droppe det tviler jeg er lurt ettersom jeg har magesår...
Vis hele sitatet...
Wow........
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
ikke at jeg tror det er noen nytte å si det, men;

om neseveggene dine er ødelagt og du har magesår pga. at du er junkie, bør det lyse noen lamper snart for å oppsøke hjelp.

og da tenker jeg ikke hjelp i den grad om eller hvordan du skal skyte mdma rett inn i blodstrømmen.

lykke til.
Sitat av pentagram Vis innlegg
kansje bitte litt av mdma , så en små fin blanding av pepper i , å filtrere opp i pumpen, er det kansje en ide som kan funke ???
så ikke årene trekker seg så evig sammen pga pepperen ?
Vis hele sitatet...
Vil du ha en bra MDMA opplevelse/erfaring, så drit i å bland det med noe annet, enten du skyter det eller ikke.
mdma går helt fint å skyte..... oppturen blir bare kortere og kommer fortere.... ofte kjenner du den før du har trykket i deg alt. rusen blir kortere dog. i allefall for meg.... kan nesten halvere den tiden.
▼ ... over en uke senere ... ▼
har aldri skutt mdma før men har tatt det en del ganger, jeg er kjent med rusen. hvis du får det i pille eller krystall form burde du knuse det, ta av til 1 eller 2 linere og ta resten i rizla papir og dropp det. så snorter du det du tok av, dette gir en god og kraftig rus fra starten av og "ufralig" etter hva jeg har erfart
Kort sagt, bare DRIT i å skyte mdma, mdma taes oralt for best funk.. alt annet er bare ren idioti... Det sagt så virker det ikke som TS bryr seg nevneverdig om de rådene han får her, det er vel ett tilfelle av skyteglad junker rett og slett? (og nei, jeg sier ikke det for å være en kuk, du bare framstår sånn)


Bottom line, drop det eller snort det for en behagelig å fin opplevelse, men vil du være uansvarlig og muligens påføre deg selv "a world of shit" så skal du bare lade pumpa med alt du klarer å trykke på
▼ ... over en uke senere ... ▼
Har selv tatt E og mdma sikkert over 30 ganger de siste årene. Ta 0,12 og pakk det inn i rizla papir. Så tar du 0,15 på andre droppen. Da får du en sykt fet og gøy trip. Så pakk med deg en siste 0,1 dropp i tilfelle de to første ikke er nok ! Det er ivertfall min oppskrift som eg liker aller best om eg skal ut på byn med venner eller bare ha en `Kosekveld` med venner hjemme. Mdma skal ikke taes på andre måter, da ødlegger du bare for deg selv ! Enjoy !
Sitat av euphoria01 Vis innlegg
Har selv tatt E og mdma sikkert over 30 ganger de siste årene. Ta 0,12 og pakk det inn i rizla papir. Så tar du 0,15 på andre droppen. Da får du en sykt fet og gøy trip. Så pakk med deg en siste 0,1 dropp i tilfelle de to første ikke er nok ! Det er ivertfall min oppskrift som eg liker aller best om eg skal ut på byn med venner eller bare ha en `Kosekveld` med venner hjemme. Mdma skal ikke taes på andre måter, da ødlegger du bare for deg selv ! Enjoy !
Vis hele sitatet...
Herregud for noen enorme dropper! Jeg kjører på med 125-150mg på første, og booster med 40-60mg(0,05gram). Blir du ikke jævlig gåen dagen etter på?
370mg på en kveld hørtes uhorvelig mye ut. Jeg blir små-deppa i 2-3 dager etter dette på en kveld. og hva med kjeven din? Tygges ikke den til helvete?
Tja, etter 500mg på en kveld føler jeg meg ganske knekt, i alle fall. Særlig siden jeg veier førti kg også. De gangene jeg har tatt 400mg på rave har det gått greit når jeg har hatt masse å røyke på. Når jeg fremdeles ikke hadde så mye erfaring tygde jeg jo nærmest kjeften min i stykker. Nå har jeg på en måte lært meg å styre det til en viss grad. Eller så sørger jeg for å ha noe å tygge på. Nå har jeg gått over til litt mindre doser, dog.

Å skyte mdma er etter min mening bare latterlig. Jeg har fått det beskrevet av ei jente som pleide (!) å blogge en del om rus. Hun beskrev at det var et veldig kort, intenst rush preget av ubehag på de fleste måter. Du får gjøre som Henriette her på freak, da. Er døra låst kan du alltids prøve bakveien......
Hvis du ikke har tatt MDMA før ville jeg starta med 80-100mg. Hvordan Lucy har greid å få i seg 500mg på en kveld med tanke på kroppsvekt er beyond me. Jeg veier 90kg og har tatt en del mdma, men tar aldri mer enn 100mg i et dropp. Prøvde meg på 120-150 på Ozora, men jeg synes det ble i overkant og på grensa til ubehagelig. Det virker som jeg har lav toleranse for en god del rusmidler i forhold, så det kan selvfølgelig godt hende at det gjelder mdma også, men hvorfor dra på unødvendig mye første gang når det uansett kommer til å bli en flott opplevelse
http://freak.no/forum/showthread.php?t=230550 les min rapport så kan du få en førståelse om hvor kraftig MDMA kan være.
Sitat av Judaz Vis innlegg
Hvis du ikke har tatt MDMA før ville jeg starta med 80-100mg. Hvordan Lucy har greid å få i seg 500mg på en kveld med tanke på kroppsvekt er beyond me. Jeg veier 90kg og har tatt en del mdma, men tar aldri mer enn 100mg i et dropp. Prøvde meg på 120-150 på Ozora, men jeg synes det ble i overkant og på grensa til ubehagelig. Det virker som jeg har lav toleranse for en god del rusmidler i forhold, så det kan selvfølgelig godt hende at det gjelder mdma også, men hvorfor dra på unødvendig mye første gang når det uansett kommer til å bli en flott opplevelse
Vis hele sitatet...
Det er enkelt. Særlig når man får det gratis når man måtte ønske det. Pleide som regel å føle meg helt jævlig i rundt to dager. Jeg var deprimert, hadde så og si ingen energi igjen, matlysten var på selve nullpunktet og det brant som pokker i halsen. Det verste var de gangene jeg tygde så hardt at det var vondt å både spise og drikker i ettertid. Anbefales ikke.

En jeg kjente tok over ett gram på en gang, og da det begynte å nå peak snakket jeg med han på telefonen. Han hakket så mye tenner at jeg ikke forsto hvilket språk han snakket, engang. Som en gammel viktoriansk kjerre, eller noe.
Sist endret av Lucy In The Sky; 19. september 2012 kl. 23:10.
Sitat av Revbatim Vis innlegg
Herregud for noen enorme dropper! Jeg kjører på med 125-150mg på første, og booster med 40-60mg(0,05gram). Blir du ikke jævlig gåen dagen etter på?
370mg på en kveld hørtes uhorvelig mye ut. Jeg blir små-deppa i 2-3 dager etter dette på en kveld. og hva med kjeven din? Tygges ikke den til helvete?
Vis hele sitatet...
Neida. Er en helt passelig dose for meg vertfall, varierer fra person til person, men ingen av vennene mine tar mindre enn 0,1 vertfall på første. Og på andre så pleier som regel de fleste å ta like mye som meg ! Har tatt 0,1 på første så 0,2 på andre. Av å til er det bare jævli syykt fett eller så er det bare veldig slitsomt når man begynner å lande igjen ! Men holder meg alltid under 0,45 på en kveld!