Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  65 7076
Jeg så en sak i "dagens utgave" av nettavisen til Avisa Nordland som jeg leser i ny og ne, den omhandler opplevelsen en kvinne hadde ved kjøp av en sjokobolle på Shell i Bodø. Artikkelen finner du her.

Sitat av Avisa Nordland
Plutselig oppdaget jeg et hår inne i munnen min, og det ser definitivt ikke ut som et hodehår. For meg ligner det et langt mannlig kjønnshår, sier Aabel Haugen til Avisa Nordland
Vis hele sitatet...
Det som er litt merkelig er at fornærmede har klart å finne ut at det var et mannlig kjønnshår. Hvordan hun klarer det er forbi min viten. Er det noen som vet forskjellen på hår-definisjoner? Hvor går grensen mellom mannlig og kvinnelig kjønnshår, og hvem vet hvordan det skal se ut om det er et rævhår?
haha konge! ;p Du skal være flink med hår for å skille mannlige fra kvinnelige kjønnshår! ;D
Rævhårene er ofte litt tykkere og grovere.
Siden jeg lettet litt på smilebåndet når jeg leste siste avsnittet ditt, kp fra meg
Hvis han har god kjennskap med bruk av munn til luking i mannlige kjønnshår så burde det vel gå greit å (smake?) forskjell.
hahaha.. stakkar mann.
for alt vi vet, kan det være at han vet det fordi det var hans eget hår (tenk om han klippet av et bare for å lage sak ut av det)..
Åja, et hårstrå i maten, det har NØDT til å være et kjønnshår fra en mann! Ingen tvil!
med legnden på det håret der, så ville jeg selv antatt at det var fra en mann :P
Sist endret av TETRS; 5. juni 2008 kl. 14:48.
Den dagen kjønnshårene mitt passerer 9cm i lengde............

Edit, Da skal jeg flette det!
Sist endret av MagicalTrevor; 5. juni 2008 kl. 14:49.
19.........bokstaver
bavarai's Avatar
Putt det under et mikroskop så ser du, kjønnshår er trekantede.
Sitat av MagicalTrevor
Den dagen kjønnshåret mitt passerer 9cm i lengde..........
Vis hele sitatet...
så putter du den i en bolle?
Sitat av flashback
hahaha.. stakkar mann.
for alt vi vet, kan det være at han vet det fordi det var hans eget hår (tenk om han klippet av et bare for å lage sak ut av det)..
Vis hele sitatet...
Sitat av dynamite
...den omhandler opplevelsen en kvinne hadde ved kjøp av en sjokobolle på Shell i Bodø
Vis hele sitatet...

Det var en kvinne som fant mannlige kjønnshår. Ikke en mann.

Og tviler sterkt på at den dama har mannlige kjønnshår.
Sist endret av urge4life; 5. juni 2008 kl. 14:52.
Vel, men da kan det jo være aktuelt at hu vet forskjellen på mannlige og kvinnelige kjønnshår...
Jeg mener, hvis hu er av de som "går ned" på menn, og noen av dem hu har "gått ned" på ikke barberer seg

Smaken er som baken... uhm... ???
du sier noe Clr, kansje hun hadde et hår mellom tenna fra lunsjen?
Det der så faen ikke mye ut som et kjønnshår. Så mer ut som et dyrehår eller noe?

Men så er det jo langt ifra merkverdig om det har skjedd. På shell steker nattevakten boller aleine, og da gir vedkommende en grei faen i hygiene. Når du skal steke og pakke 100 boller er sjansene store for at du må klø deg på balla underveis.
Altså, jeg vil da påstå at mine kjønnshår er vesentlig både tykkere og lengre enn fruen sitt! Kan være det er noe galt med dåsa hennes, men mitt generelle inntrykk av dåser jeg har sett (ca.1) er at kvinnene sine kjønnshår er kortere og tynnere!
Sitat av dynamite
Det som er litt merkelig er at fornærmede har klart å finne ut at det var et mannlig kjønnshår. Hvordan hun klarer det er forbi min viten. Er det noen som vet forskjellen på hår-definisjoner? Hvor går grensen mellom mannlig og kvinnelig kjønnshår, og hvem vet hvordan det skal se ut om det er et rævhår?
Vis hele sitatet...
Hun skriver at det var et "langt mannlig kjønnshår". Den konklusjonen kom hun nok fram til gjennom en eller flere av følgende:
-Egne erfaringer
-Tykkelsen på håret
-Krøllen på håret
-Lengden på håret

Siden intimbarbering er såpass utbredt blant kvinner i dag som det er, er det ikke usannsynlig at det var et mannlig kjønnshår nettopp pga lengden.
Det kan jo ha vært en lettere mørkhudet mann med langt krøllete hår.
De har en tendens til å se ut som kjønnshår, eller en hår fra et skjegg - de ser også ut som kjønnshår på noen.

Hvorfor skal det liksom alltid være kjønnshår???
Sitat av GothQueen
Hvorfor skal det liksom alltid være kjønnshår???
Vis hele sitatet...
For å få spalteplass
Sitat av TETRS
med legnden på det håret der, så ville jeg selv antatt at det var fra en mann :P
Vis hele sitatet...
Jeg er ganske så sikker at det bildet i artikkelen er et illustrasjonsbilde og ikke det virkelige håret fra den episoden
Sitat av Remien
Jeg er ganske så sikker at det bildet i artikkelen er et illustrasjonsbilde og ikke det virkelige håret fra den episoden
Vis hele sitatet...
Ser for meg at entusiasmen steg grassalt rundt redaksjonsbordet under møtet nårr redaktøren spør "hvem vil fikse hår til illustrasjonsbilde?"
Dynabyte
dynamite's Avatar
Trådstarter
Sitat av Remien
Jeg er ganske så sikker at det bildet i artikkelen er et illustrasjonsbilde og ikke det virkelige håret fra den episoden
Vis hele sitatet...
http://gfx.api.no/image-versions/www.an.no/m/01944/1212639848583_3451242202_1944661m.jpg
Sitat av Avisa Nordland
En halvspist bolle og håret som Agnes Åbel Haugen føler seg rimelig sikker på er et kjønnshår.Foto: Ole-Andreas Pedersen
Vis hele sitatet...
Er du så lite reflektert at du tror redaksjonen napper ut et kjønnshår og lyver om det i avisa? Greit at man ikke skal tro alt man leser, men nå lo jeg litt.
Sitat av dynamite

Er du så lite reflektert at du tror redaksjonen napper ut et kjønnshår og lyver om det i avisa? Greit at man ikke skal tro alt man leser, men nå lo jeg litt.
Vis hele sitatet...
Siden vi er så godt i gang med quotingen fra avisen:

Sitat av Avisa Nordland
Etter at hun fant håret i bollen stoppet hun bilen ved Rema 1000 på Stormyra for å spytte ut både bolle og hår.
Vis hele sitatet...
Å, herre. En kvinne har funnet et mannlig kjønshår i en bolle.
Hva skjer med verden når dette slås så voldsomt opp i avisa?

Hadde det vært meg hadde jeg truet med å tipse avisen slik at jeg fikk erstatning(les: ny bolle).
That's it, ikke noe mer enn det. Jeg hadde ikke vurdert å tipse avisen på ekte en gang.
Sist endret av Joachimsen; 5. juni 2008 kl. 19:20.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Sitat av comi
Putt det under et mikroskop så ser du, kjønnshår er trekantede.
Vis hele sitatet...
Aha! der var det oppklart: hun gikk rundt med mikroskop i lomma.
Dynabyte
dynamite's Avatar
Trådstarter
Sitat av Remien
Siden vi er så godt i gang med quotingen fra avisen:
Vis hele sitatet...
Sitat av Avisa Nordland
Etter at hun fant håret i bollen stoppet hun bilen ved Rema 1000 på Stormyra for å spytte ut både bolle og hår.
Vis hele sitatet...
Ja, jeg ville også tatt vare på håret inni munnen min helt til avisen kom og tok bilde av det.
Synd for henne at hun ikke var i USA. Da kunne hun blitt millionær!
DU er ikke seriøs nå eller hva? Alle vet jo at rævhår smaker stratos, trodde dt var common knowledge jeg.
Det som er fascinerende er jo at denne kvinnen faktisk spyttet ut håret, tok det ut av sin egen drøvtyggde bollegrøt og sparte på det.

Spør dere meg virker det som om det er ugler i mosen. Kanskje den konkurrerende bensinstasjonen står bak?
PR-kåte kvinnfolk.. ingen ballhår er vel så lange? Greit nok at jeg selv får brekninger om jeg finner hår i maten, men går jeg til avisa? Nei.
Sitat av Bluesius
DU er ikke seriøs nå eller hva? Alle vet jo at rævhår smaker stratos, trodde dt var common knowledge jeg.
Vis hele sitatet...
Vil gjerne at du forklarer meg hvordan du vet at det smaker stratos, samt hvor det er plass til de delikate luftboblene vi finner i stratosen
Sitat av Samohtas
Vil gjerne at du forklarer meg hvordan du vet at det smaker stratos, samt hvor det er plass til de delikate luftboblene vi finner i stratosen
Vis hele sitatet...
Tror det er noe helt annet han har smakt på enn rævhår om han fant luftbobler i det han spiste der bak....
Korleis havna kjønnshåret mitt der?!
Sist endret av Hatred; 5. juni 2008 kl. 22:39. Grunn: nei uff å huff, eg skreiv ein bokstav feil..
Sitat av Hatred
åssen havne kjønnshåret mitt der?!
Vis hele sitatet...
Hvordan havnet dine norsk kunnskaper på nFF?
Er det så vanskelig da?

Mandige har litt mer sving på krøllen, og svartere i tuppen!
Lukter blandig av sitrus, rust og piss, og en anelse cola.
De er også så passe stive at om man bøyer dem vil bøyen bli litt lysere..

De kvinnlige er bare svarte hår med krøll på..

Da-a?
Jeg forstår ikke at dere kan kritisere HENNE for dette her. Det ser uansett ut som et kropphår fra en mann (da kvinner ikke får så lange), enten det er fra rævsnerken, under armen eller fra ballene.. Tror ikke hun har så mye personlig å vinne på å si dette til avisen. I Norge får man ikke slike "plaster på såret" for slike ting, og en beklagelse er det vanligste. Tviler på at hun vil ha en kasse boller fra Shell uansett etter det der. Fytti hvor ekkelt det høres ut..

Det første jeg tenkte: Her er en som pakker boller mens han hører på musikk og klør seg i skrittet.. ESJ!
Sitat av Xasma
Hvordan havnet dine norsk kunnskaper på nFF?
Vis hele sitatet...
*Kremt

Lurer på når det begynte å hete norsk kunnskaper og ikke norskkunnskaper....
Sitat av Matthiesen
Jeg forstår ikke at dere kan kritisere HENNE for dette her. Det ser uansett ut som et kropphår fra en mann (da kvinner ikke får så lange), enten det er fra rævsnerken, under armen eller fra ballene.. Tror ikke hun har så mye personlig å vinne på å si dette til avisen. I Norge får man ikke slike "plaster på såret" for slike ting, og en beklagelse er det vanligste. Tviler på at hun vil ha en kasse boller fra Shell uansett etter det der. Fytti hvor ekkelt det høres ut..

Det første jeg tenkte: Her er en som pakker boller mens han hører på musikk og klør seg i skrittet.. ESJ!
Vis hele sitatet...
Og den tanken slår deg aldri ellers? Har det aldri slått deg at de fleste som jobber med slikt gir en grei faen i alt som har med jobben å gjøre?

Det er uansett ikke farlig på noen måte, og somregel merker man ingenting til ballesvetten. Det man ikke vet har man ikke vondt av.

Men nå vet du. Stol på meg, har jobbet på bensinstasjon selv
jeg hadde ikke frika ut om jeg fant fittehår i maten..
Egentlig morsomt at vi synes et hår er ekkelt selv om vi ikke engang vet sikkert hvor det er ifra. Men sutte og slikke på akkurat det område gjør de aller fleste mer en gjærne.
Haha. Hun har sikkert sett ALLE typer hår, og kjennt på de alle, slik at hun VET at det ikke er fra et hode, eller skjegg.
OT: jeg vet at hun var der for å fylle bensin, og derfor kjøpte brød. men det hadde vell vert billigere å kjørt innom rema på veien for å kjøpe brød. Det hadde ikke tatt så lang tid, og det hadde helt sikkert blitt MYE billigere.
Sitat av Matthiesen
Jeg forstår ikke at dere kan kritisere HENNE for dette her. Det ser uansett ut som et kropphår fra en mann (da kvinner ikke får så lange), enten det er fra rævsnerken, under armen eller fra ballene.. Tror ikke hun har så mye personlig å vinne på å si dette til avisen. I Norge får man ikke slike "plaster på såret" for slike ting, og en beklagelse er det vanligste. Tviler på at hun vil ha en kasse boller fra Shell uansett etter det der. Fytti hvor ekkelt det høres ut..

Det første jeg tenkte: Her er en som pakker boller mens han hører på musikk og klør seg i skrittet.. ESJ!
Vis hele sitatet...
Jøsses! Du kan ikke ha sett særlig mange damer i ditt liv.
Kvinnens kjønnshår kan bli like lange som mannens.
Sitat av GothQueen
Jøsses! Du kan ikke ha sett særlig mange damer i ditt liv.
Kvinnens kjønnshår kan bli like lange som mannens.
Vis hele sitatet...
Rist av deg misunnelsen og face it ;D

Menns hår er fetere og tykkere, og tåler ergo mer. Jo lengre et hår er, jo mer slites det ned, og dette bestemmer maksimal lengde.

Tykke, fete kukhår vil altså vokse seg mye lengre enn pubisbarten dere jenter gror mellom beina.
Sitat av dynamite
Jeg så en sak i "dagens utgave" av nettavisen til Avisa Nordland som jeg leser i ny og ne, den omhandler opplevelsen en kvinne hadde ved kjøp av en sjokobolle på Shell i Bodø. Artikkelen finner du her.


Det som er litt merkelig er at fornærmede har klart å finne ut at det var et mannlig kjønnshår. Hvordan hun klarer det er forbi min viten. Er det noen som vet forskjellen på hår-definisjoner? Hvor går grensen mellom mannlig og kvinnelig kjønnshår, og hvem vet hvordan det skal se ut om det er et rævhår?
Vis hele sitatet...
Hun hadde vel veldig god erfaring på området da :P
Kanskje bakeren følte at noe manglet i oppskriften?
Sist endret av SamC++; 5. juni 2008 kl. 23:57. Grunn: Feil ordbruk
Slike nyheter kan KUN havne på trykk som forsidesak i Bodø, fantastisk.
Dynabyte
dynamite's Avatar
Trådstarter
Sitat av murloc
Egentlig morsomt at vi synes et hår er ekkelt selv om vi ikke engang vet sikkert hvor det er ifra. Men sutte og slikke på akkurat det område gjør de aller fleste mer en gjærne.
Vis hele sitatet...
Det er sprøtt ja. Jeg lir kvalm av mine egne hår så lenge de ikke sitter på kroppen.
Kansje du lider av chaetofobi, som er angst for hår.
Sitat av Elefanten
Rist av deg misunnelsen og face it ;D

Menns hår er fetere og tykkere, og tåler ergo mer. Jo lengre et hår er, jo mer slites det ned, og dette bestemmer maksimal lengde.

Tykke, fete kukhår vil altså vokse seg mye lengre enn pubisbarten dere jenter gror mellom beina.
Vis hele sitatet...
Lenge leve mannens uvitenhet.
dette må seriøst være den morsomste tråden jeg har lest på lang, LANG tid!! Stå på! :P