Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 4313
Hei!

Jeg skal sone en 6 mnd dom i Verdal fengsel, er også førstegangssoning på meg.

Er det noen som har noe å si om verdal? Positive/negative ting?

-Tips til soning/ verdal fengsel?

Generell informasjon om soning mottas og med takk
Trådstarter
13 4
Takk mentaltmelt!

Mye var skrevet der for mange år siden, skulle gjerne hatt en " fersk rapport".. hehe.
Sitat av vonabel Vis innlegg
Takk mentaltmelt!

Mye var skrevet der for mange år siden, skulle gjerne hatt en " fersk rapport".. hehe.
Vis hele sitatet...
Er ikke så mye som har forandret seg, siden det jeg skrev... Har ikke vært der selv, men har en kompis som var inne for noen måneder siden...
Trådstarter
13 4
Sitat av kimmy9gga Vis innlegg
Er ikke så mye som har forandret seg, siden det jeg skrev... Har ikke vært der selv, men har en kompis som var inne for noen måneder siden...
Vis hele sitatet...
Ok Leste noe her om dagen at innsatte med barn har mulighet til skype samtaler med barna, noe du er kjent med?
Sitat av vonabel Vis innlegg
Takk mentaltmelt!

Mye var skrevet der for mange år siden, skulle gjerne hatt en " fersk rapport".. hehe.
Vis hele sitatet...
Sitat av vonabel Vis innlegg
Ok Leste noe her om dagen at innsatte med barn har mulighet til skype samtaler med barna, noe du er kjent med?
Vis hele sitatet...
Du som skal sitte så lenge, for antaglivis muligheten til å ha besøk av familie eller nære venner, så det skal ikke være noe problem
Send meg en PM så skal du få info. Kom ut av verdal for noen måneder siden. Har litt tips og triks.
Btw; Er 6 måneder 2/3-deler? Eller er det full tid?
Sist endret av Molekyl; 20. juli 2016 kl. 14:18.
Trådstarter
13 4
Sitat av Molekyl Vis innlegg
Send meg en PM så skal du få info. Kom ut av verdal for noen måneder siden. Har litt tips og triks.
Btw; Er 6 måneder 2/3-deler? Eller er det full tid?
Vis hele sitatet...
Hei! 6 mnd er fulltid. Sender deg pm