Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1871
Anonym bruker
"Sjuk Falk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er det for sprøytebruk? Sterkere rus? Eller kan det være uavhengig av rusbruk at en person som ruser seg velger å stoppe å ta blodfortynnende medisiner han alltid har gått på og fortsatt regnes som livstrengende (?)for han/fortsatt er noe han egentlig skal bruke? Kan man evn selge blodfortynnende for noe? Skjønner ikke hensikten men det er gjort frivillig, medisinene er hentet ut fra legen hver måned men personen har allikevel ikke tatt de. Er nå innlagt på sykehus pga hjerteproblemer og hatt ødemer i armer og ben de siste månedene som spekuleres i om kommer av at han ikke har giddi å tatt blodfortynnende. Har hatt et økt rusmisbruk, mistenker heroin og sprøytebruk evn?
Om blodfortynnende medisiner er problematisk kommer helt an på stoffet som inntas.
▼ ... over en uke senere ... ▼
To første tinga jeg kan tenke meg er: 1. Vedkommende har vært såpass på en snurr at det er blitt glemt/nedprioritert. 2. Om vedkommende bruker sprøyter og ikke er så dreven, er det jo gode muligheter for at det å blø veldig ikke er noen fordel.
Lana del Rave
AndraDay's Avatar
Jeg vet ikke, men synes å huske at blodfortynnende var bra i forhold til flere ting når det gjelder injeksjoner og sprøytebruk, men mulig jeg tar feil.