Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1639
Ja! Jeg har begynt å dra på åra!
Den vil ikke alltid fungere, og hvis den gjør; bruker jeg for lang tid.. Ny dame og det plager henne tydelig at jeg ikke alltid får den opp og jeg bruker forferdelig lang tid! Nå har jeg riktignok alltid hatt god utholdenhet, men 30 hver gang blir slitsomt..
Kamagra får den opp, men hva med utholdenheten? Tips til å få økt følsomhet?
Er du overvektig?
Høyt blodtrykk, overvekt og enkelte medisiner kan gi disse plagene. Dette er fastlege-mat...��
Anonym bruker
"Digital Nattravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Masturberer du slik at du ikke lenger «har lyst» på sex når det skjer? Det skjer meg iallefall, så det beste for meg er å holde hånda unna tissen i det hele tatt, om jeg ønsker et sexliv med, la oss si samboer, siden man «treffer samboeren oftere enn en kjæreste som bor lenger unna», håper dette ble forståelig..
S-FSH 1-12
S-LH 1-10
S-Testosteron 8-35
S-SHGB 8-60
Fri-testosteron 2,3 - 9,9


helst +
S-Prolaktin < 700
S-østradiol-17beta <0,18

Start med å teste dette ved blodprøve hos fastlege.

Så poster du resultater her. Da får jeg en grei oversikt om hva det kan komme av og vet med høy sannsynlighet hvordan det fikses.