Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1419
Hei, jeg var inne å kikket på samordnaopptak.no, der står det at jeg har fått tilbud om studieplass, men det skal jo ikke publiseres før på mandag - 20.juli?

Flere som har fått beskjed?
M72
Ambivalent bruker
M72's Avatar
Glemte å sende inn gult omslagsark, jeg.
Du får med dette tilbud om studieplass ved:
Høgskolen i Hedmark, Bachelor i digital medieproduksjon, Rena.
Vis hele sitatet...
Wahoo! Deilig å slippe å vente helt til mandag da. :P
Jeg har og fått dette.(Jeg sendte inn vitnemål ca 1 uke for sent, så hadde egentlig trodd jeg ville fått svar senere) Var greit å slippe å vente..
Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
Er restetorget som åpner den 20ende. Er helt opp til din studieplass når de vil sende deg om du har blitt tatt inn eller ikke.
Er på venteliste, plass 23 og 34 på første og andrevalget mitt. Bare å gi opp håpet?
Kom inn på førstevalget, Informatikk UiO. Ikke veldig krevende med 1.4 søkere pr. plass.
▼ ... flere år senere ... ▼
smurfen sjøl
43 2
Håper dere som modererer ikke tror jeg spammer - fordi jeg har allerede spurt lignende spørsmål i en tidligere tråd men fikk tilnærmet null respons. Derfor prøver jeg her..

Uansett, mitt spørsmål er dette:

Må man forhåndsregistrere seg til Restetorget før det åpner 0900 20.juli(idag tidlig)??,
og hvordan søke på Restetorget hvis du allerede har vanlig søknad men ikke ønsker studieplassene du fikk....går du da gjennom nettsøknaden eller rett til Restetorgets nettsider?

Problemet er at SamordnaOpptak har litt mangelfull info på det der.. thats it
Sist endret av Calippus; 20. juli 2012 kl. 01:12.
Samordna Opptak sine svar kommer alltid litt før den 20. juli. Ifjor var det 17. juli tror jeg og 16. juli før det.
smurfen sjøl
43 2
Ja det stemmer forsåvidt, svaret kom 17juli på ettermiddagen, men det var heller ikke det jeg spurte om^^. Jeg vil ha info om restetorget hvis noen vet litt.
Sist endret av Calippus; 20. juli 2012 kl. 01:16.