Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  28 2642
King of Spooning
Acidous's Avatar
Jadda, nå har jeg klart å modifisere tobakken min så mye
at du ikke kjenner røyken i det hele tatt. I tillegg har den en liten bismak av eple-vin.

Det du trenger er:
-Eple juice
-Gjær
-Flaske
-Tobakk
-Vanntett boks med lokk
-Dasspapir
-Noen tunge bøker

Det du gjør er:
Du tømmer eplejuicen i flaska og tilsetter gjæren(ikke for mye).
Sett på korken og la det stå et par dager(husk å slippe ut trykket med jevne mellomrom). Putt så ønsket mengde tobakk i den vanntett boksen, og hell oppi med eplevinen til det dekker 4/5 av
tobakken(pass på at du får med minimalt med gjær). Sett lokket på boksen og la stå over natten. Neste dag legger du masse dasspapir ut over et bord(tykt lag) og fordeler tobakken fint utover papiret. Legg så tilstrekkelig med dasspapir over og legg på mange tunge bøker. La stå et par timer.

Voilà, du har en "Acid Special Mild-Som-Faen" tobakk med eplevinsmak.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
lol
og poenget med denne mange-dagers-operasjonen er hva...? :P
TilSkrekkogGru
Schizoma's Avatar
Hehe. Dette må jeg prøve. Har du prøvd å blande det ut med noe tjall?
Sist endret av Schizoma; 13. januar 2003 kl. 21:19.
King of Spooning
Acidous's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av n0||i
og poenget med denne mange-dagers-operasjonen er hva...? :P
Vis hele sitatet...
Les da, mann! Mild røyk med eple-vin smak
kult da, du får sende inn noen eksemplarer til petterøes så kansje de begynner og produsere den,..... hehehe...
Better than thou.
Dritbra, må prøve dette en gang. :P
lol.. Du har mye å gjøre på om hverdagen ser jeg
hehe... festlig... Må prøve det en gang. Har du prøvd med noen andre smaker?
Mmmmm... Mild røyk.. Dette høres godt ut
Ministry of Love
sptz's Avatar
Atmoz: gå og kjøp bellmans ultra mild du
Opprinnelig postet av Atmoz
Mmmmm... Mild røyk.. Dette høres godt ut
Vis hele sitatet...
hehe...ever heard about prince mild??

lol
hehe, interessant prosjekt..

men desverre koster dette mer og tidkrevende..

røyk heller skattefri cigg som feks New More til 26:- svenske for pakka =)) eller Elixcyr til 25:-
Better than thou.
Mh, greia er bare at det finnes ikke skattfrie sigaretter i Norge.
hmm det var jo synd.. kommer sikkert en eller annen gang det også..
Elixyr er faktisk digg, og koster bare 209 for en kartong. Jeg røyker Marlboro, men synes ikke Elixyr er så veldig forskjellig egentlig... Og jeg er sær på røyk til vanlig. Også er Elixyr najs å mekke med
w00p, New More smaker bedre enn Elixyr...
Jeg røykte bare Marlboro før, men New More har samme smak, billigere og vil tro den er like god og mekke med..
Må testes.. Skal spille Paintball i Fredrikstad i morgen, så da skal jeg en tur over Svinesund. Får nesten kjøpe meg en kartong New More Men har du studert Elixyr-pakka før? Den er så genialt bra, med det utseendet og de utsagnene på den. Som f.eks. "Strictly for smokers", "Internet?!" og "Internet : Elixyr".. Haha, også ser den ut som en pakke med dårlig godteri
haha, jeg vet.. den ser ut som en pakke med komprimert sell-out hip-hop.. flaut og legge den på bordet når man er ute blandt folk..
I know! Hahha, viser den _aldri_ frem
Røyking er usunt uansett hvor mild den er
noen som har bilde av denne pakken?
LOL.. bra prosjekt...
Geddi : Har dessverre ikke noe bilde av røykpakken, men fant et bilde av kartongen. Den gir ihvertfall en hvis idè om hvordan pakken ser ut
elixyr kartong

cha0s : go away, ingen har bedt om dine meninger ang. dette. Og ikke for å stikke hull på din o'hellige overbevisning om at alle som røyker er dumme som brød, og ikke skjønner at røyk er farlig, men : Vi vet det faktisk! Vi har kanskje hørt det 1000000 ganger før, og vet du hva? Vi bryr oss ikke! Ihvertfall ikke om dine tåpelige meninger, så slutt med flåsete kommentarer...
Sist endret av w00p; 18. januar 2003 kl. 01:50.
Master debater
Dekilaz's Avatar
Hadde ikke hørt om Elixyr før, men pakken ser vannvittig ut. Dette må jeg prøve!

Bilde: http://home.online.no/~smpeders/ind-se07.htm

Forresten er dette prosjektet noe av det villeste jeg har sett hva tobakk angår
Better than thou.
New More pakka var jo stilfull i tillegg. :]
Heeyy! Ikke dårlig! Må kjøpes i morgen
Funker dette trikset med cigar og Whisky?