Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2995
Har inntatt 100/120mg blå valium som sagt umder 15 timer. Er dette farlig? Hører ising i hele hodet akkurat nå
Sist endret av ezyy; 15. september 2015 kl. 11:00.
Hmm, dette var jo en del, har du noe toleranse fra før? ellers skal det veeeeeeldig mye mer til før det blir farlig tror jeg(med mindre du har noen spesielle sykdommer eller svakheter i respirasjonsystemet) føler du at ubehaget er for stort ville jeg ringt giftsentralen, jeg er ingen lege men jeg tror det vil gi meg med tiden.
Ikke farlig. Veldig dumt
Det som er farlig her er at man ikke helt vet hva som er i de blåvaliumene du har tatt som garantert ikke kommer fra noe Norskt apotek.
det eneste som er farlig her er at du er dum nok til å hive innpå noe du ikke vet en døyt om... hadde de inneholdt noe annet en diazepan, eller om det hadde vært opioder kunne du dødd.
bruk huet gutt, sjerp deg!
Fysisk er det ikke noe fare for livet ditt, men hold deg langt unna alkohol. Men psykisk.. Så stor dose kan man finne på og gjøre ting man angrer på. Lås døra de og kast nøkkelen med andre ord. Gå og legg deg.
er nok for sent med advarsler nå, sitter vel TS godt plantet på glattcelle etter å ha syklet ned en rulletrapp inne på et kjøpesenter i bare boxern eller noe sånt
Trådstarter
Har tatt valium tidligere, bare mindre dose selvsagt. Hvordan vil dette anse på psyken? Har ingen toleranse per dags dato nei

Sitat av PurFaen Vis innlegg
det eneste som er farlig her er at du er dum nok til å hive innpå noe du ikke vet en døyt om... hadde de inneholdt noe annet en diazepan, eller om det hadde vært opioder kunne du dødd.
bruk huet gutt, sjerp deg!
Vis hele sitatet...
Hahaha, latter.
Sist endret av ezyy; 15. september 2015 kl. 15:00. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
-Svekket koordinasjon og generell bevegelse
-Sterk døsighet
-Svekket impulskontroll
-Fare for utagerende eller andre psykiske utbrudd
-Svekket respirasjon

Men du ser ut til å ha ting under kontroll når du i det minste klarer å skrive på et forum.
Trådstarter
Føler meg rar men ellers ok. Dama ligger helt pæsa ut, hun tok det visst ikke så bra. Hvorfor merker jeg da ingenting spesielt det du skrev over?

Har røyka en del weed nå også, kvalitet.
Sist endret av ezyy; 15. september 2015 kl. 15:19. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Nei, du dør ikke av den dosen alene, gitt at du i utgangspunktet er en frisk mann. I følge Felleskatalogen vil 100 mg diazepam gi lett til moderat forgiftning. Jeg skal ikke moralisere, men du kunne i det minste ventet litt med å røyke weed. Du er sannsynligvis forgiftet as we speak, og den kan forsterkes ved f.eks. alkohol (som nevnt over).

Du sier dama ligger pæsa ut. Hvordan da? Vanskelig å få kontakt? Ser det ut som hun puster dårlig? I så tilfelle bør du ringe legevakta ASAP!
Trådstarter
Sitat av Fleinsopp1988 Vis innlegg
Nei, du dør ikke av den dosen alene, gitt at du i utgangspunktet er en frisk mann. I følge Felleskatalogen vil 100 mg diazepam gi lett til moderat forgiftning. Jeg skal ikke moralisere, men du kunne i det minste ventet litt med å røyke weed. Du er sannsynligvis forgiftet as we speak, og den kan forsterkes ved f.eks. alkohol (som nevnt over).

Du sier dama ligger pæsa ut. Hvordan da? Vanskelig å få kontakt? Ser det ut som hun puster dårlig? I så tilfelle bør du ringe legevakta ASAP!
Vis hele sitatet...

Så alkoholen vil forsterke?
Samboeren har det fint og er våken. Passer godt på

Liten update ; hun gikk nettopp å spøy gitt
Sist endret av ezyy; 15. september 2015 kl. 17:59.
Sitat av ezyy Vis innlegg
Så alkoholen vil forsterke?
Samboeren har det fint og er våken. Passer godt på

Liten update ; hun gikk nettopp å spøy gitt
Vis hele sitatet...
Ja, det vil den. Men slapp av. Hold deg hjemme og uten alkohol, så går det bra. Jeg har vært veldig mye dummere enn deg og slapp unna ganske greit, kunne dog sikkert fått problemer med snuten pga. idiotisk oppførsel, men som sagt, slapp unna.

Om du ikke går noe sted, kommer du antagelig ikke til å finne på noe altfor dumt. Og om du ikke blander, vil effekten snart begynne å avta.
Sitat av ezyy Vis innlegg
Så alkoholen vil forsterke?
Samboeren har det fint og er våken. Passer godt på

Liten update ; hun gikk nettopp å spøy gitt
Vis hele sitatet...
Jeg har selv blandet diazepam og alkohol, og det gikk fint for meg også.
Men, alkohol øker betraktelig risikoen for at pustevansker, innsovning og i verste tilfeller koma.

Men du kan jo skrive, og uten skrivefeil som ville vært typisk for de som er helt borte vekk i valium-rusen, så det ser ut som det går bra med deg!
Trådstarter
Kjempe ålreit gutter, takk