Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 2130
Jeg har hørt av en venn at det går ann og hakke opp hodepinetabletter eller no annet smertestillende og blande det med tobakken og så blaze opp så blir du high på en eller annen måte.... erre noen her som har peiling på om det funker?
hmm har også hørt at det funker ... men ærlig talt .... vær litt snill med deg selv og spander på deg de lusene 50 kr det koster for et gram skikkelige saker ....
røyke vanlige hodepine tabbiser er ikke noe smart sjakktrekk. smaker dritt, funker dårlig.
ta å sniff det isteden
ikke nok med at det suger, men det er skadelig for nyrene også. or so i've heard.
Man kan ekstrakthere ut de stoffene som er skadelige. Og da kan man ruse deg på de.
Opprinnelig postet av Schizoma
Man kan ekstrakthere ut de stoffene som er skadelige. Og da kan man ruse deg på de.
Vis hele sitatet...
heh, det blir kanskje litt avansert, da er det kanskje bedre å betale litt ekstra for no' skikkelig(ikke at jeg har prøvd no' da)
bedre med ekte saker. man får jo mer rus av en vanlig sigarett enn av hodepinetabletter.
Husker jeg leste en post på urban75 om hvor farlig det egentlig var og røyke en tablett. pretty bad. kan prøve og finne url hvis noen er intressert
finn en url du!
Sniffe det som en eller annen sa har jeg og noen kammerater prøvd det eneste som skjedde var at vi fikk latterkick i 30 sekunder ellerno
Opprinnelig postet av PiMpCaNe
Sniffe det som en eller annen sa har jeg og noen kammerater prøvd det eneste som skjedde var at vi fikk latterkick i 30 sekunder ellerno
Vis hele sitatet...
Unnskyld at jeg spør, men er du 13 år?
herregud disse postene er meningsløse.
bananskall og hodepinetabletter? hva med å holde seg til ekte saker? når folk ikke vanligvis røyker hodepinetabletter eller bananskall er det en grunn til det, enten funker det ikke, eller så er det veldig skadelig. dersom det var en effektiv og billig rus ville du visst om det, og det ville også resten av verden. folk har lett etter rusmidler i alle mulige husholdningsprodukter, fra vaskemiddel til brukte gymsokker, siden 1960. i tillegg har mennesket, fra tidenes morgen, alltid brukt rusmidler, så alle naturlige stoffer, frukt og grønt, har noen et sted prøvd å spise/røyke.

det de ikke har funnet finnes ikke.

når det kommer til dop er 'follow the flow', iallefall til en viss grad, ikke like teit som ellers.
Hvis du skal ruse deg på husholdningsprodukter, prøv muskatnøtter. Det skal vist virke... Jeg her ikke prøvd det, men det står noe om det på erowid.org.
Du kan jo kjøpe en flaske lynol og sniff det hvis du vil ha billig rus. Er riktignok livsfarlig, og fører til permanente hjerneskader etter kort tid, men billig, det er det.
Hvorfor kan ikke ungdommen nå til dags bare sniffe bensin som vi gjorde i gamle dager? :P
Tror også det er veldig skadelig for nyrene, slik phun-q sier.

Holder meg til lightergass og lim
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
funker dårlig..
Du kan få effekt hvis du røyker rohypnol eller andre benzo's.. men da må du pulverisere tabletten.. har ferdigblanda tobakk og hasj.. legg pulveret fra rohypnolen øverst i "fyllingen" og røyk som bare faen..
Jeg har gjort det endel ganger..
Vil ikke anbefalle det, ettersom lungene blir ganske fucked, og det smaker heller ikke nystekte vaffler..