Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  331 41172
blir betaen åpen for alle den 4.? har bare premium på xbox
Sitat av SeaJagermeister Vis innlegg
blir betaen åpen for alle den 4.? har bare premium på xbox
Vis hele sitatet...
Dere på Xbox skulle få det kl 11 i dag, men det var vist noen problemer med betaen i Norge på konsoll.
Har ikke sjekket på xbox, er bare keen på pc<3
Sitat av Claryn Vis innlegg
Dere på Xbox skulle få det kl 11 i dag, men det var vist noen problemer med betaen i Norge på konsoll.
Vis hele sitatet...
Skulle alle med Premium få beta? For isåfall skal jeg få det også.
noen andre som sliter med å laste ned nyeste driveren fra Nvidia? sitter og laster med alt fra 0kbs til max 20 i små perioder. Lagger høl så tenkte jeg skulle se om dette kunne fikse det, men tar jo flere timer å laste ned.
Homemade Retard
zeicko's Avatar
Sitat av tennbrikket Vis innlegg
noen andre som sliter med å laste ned nyeste driveren fra Nvidia? sitter og laster med alt fra 0kbs til max 20 i små perioder. Lagger høl så tenkte jeg skulle se om dette kunne fikse det, men tar jo flere timer å laste ned.
Vis hele sitatet...
jepp, ga opp, brukte 10 min på 1mb....
Le Colonel
Oatre's Avatar
Trådstarter
Premiums og forhåndsbestilte MOHW og BF4 fikk beta igår. Alle får 4. oktober.
Skuffende at det krevde på så mye av PCen. Spilte BF3 på medium med 120-150 fps men nå spiller jeg med 50-60 BF4 samme settings og veldig ustabilt. Ganske dritt å gjøre det så krevende.
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Sitat av Oatre Vis innlegg
Premiums og forhåndsbestilte MOHW og BF4 fikk beta igår. Alle får 4. oktober.
Skuffende at det krevde på så mye av PCen. Spilte BF3 på medium med 120-150 fps men nå spiller jeg med 50-60 BF4 samme settings og veldig ustabilt. Ganske dritt å gjøre det så krevende.
Vis hele sitatet...
Synes også det var ganske laggy selv om min fps var høy (spiller på low, selvfølgelig)
Men mulig det er endel nettlagg eller serverlagg?
Le Colonel
Oatre's Avatar
Trådstarter
Mente low settings. Skuffende om det blir slik når alt er på plass.
Mye lagg, det skal sies.

Er allerede lei den j***** mappen. Jeg pleier bare å campe roof med engi og airbow, men den er faktisk hakket for svar innimella.
prøv dette, gå i task manager høyre klikk på bf4.exe og sett priority til low
Sitat av Oatre Vis innlegg
Mente low settings. Skuffende om det blir slik når alt er på plass.
Vis hele sitatet...
BF3 var helt lik under sin alpha og beta, så dette ordner seg nok etterhvert. Slikt som dette er tross alt en del av grunnen til at dem holder slike tester
Spillet er kult det, men føles mer ut som 3.5 enn 4. De har nok tatt en COD her ja....
Ellers kjører jeg spillet uten problemer, gtx 690 på ultra med +- 80 FPS
Le Colonel
Oatre's Avatar
Trådstarter
Ja, for da håpe det, men ellers synes jeg betaen er veldig bra! Liker godt det nye ammo systemet i kjøretøy. Alt av customizing er digg, og alt er bra bortsett fra lag og bugs så klart. En COD? Hvordan?
Sist endret av Oatre; 2. oktober 2013 kl. 19:49.
Sitat av iColdman Vis innlegg
Jeg får utrolig mye framedrops med GTX 670 på Medium og oppover har ikke testa med lavere enn medium enda. Dette er på 1080p
Noen andre som har samme skjermkort som kan bekrefte at det er mitt kort som det er noe galt med eller at det bare ikke er kraftig nok?
Vis hele sitatet...
Har samme skjermkort. Spiller på high med 50-70 fps. Hender det er store framedrops på conquest large, men det ble bedere når jeg oppdaterte driveren. Var jo helt umulig og spille før jeg oppdaterte den.

Noen andre som får errormelding når man tab'er ut av bf4? (et eller annet med directx)
Noen som vet hvilket klokkeslett public beta kommer ut på konsoll? Står bare 4 oktober.
Le Colonel
Oatre's Avatar
Trådstarter
Tipper det er klokka 10:00
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Jeg har ikke hatt gode resultater med SLI 670 eller CFX 7970. De siste driverene til AMD og Nvidia hjalp betraktelig, men med en så dårlig optimalisert BETA er det begrenset hvor bra ytelse man kan få, nesten uavhengig ytelsen på maskina. Testet med et 670 også, ytelsen var helt forferdelig, selvom jeg prøvde de laveste innstillingene...

Jeg nekter å gå under 1080P, men for 60-80 FPS jevnt over, føles dette nesten nødvendig. Skal teste videre med overklokking av CPU og GPU'er i morgen, og se om dette kan øke ytelsen merkbart.

Bare jeg som føler utviklerne har vært litt for late før beta'en ble sluppet? En ting er bugs, men med så ujevn fps er det nesten umulig å spille. Her må det til med enorme mengder med optimalisering og tweaking av grafikkmotoren.
Sist endret av CHillZoNE; 4. oktober 2013 kl. 05:44.
Problemet er att spillet bruker 100% cpu og nesten ikke noe gpu. Det hjelper litt og høyreklikke på bf4.exe å sette prioritering på lav
Sitat av tennbrikket Vis innlegg
Problemet er att spillet bruker 100% cpu og nesten ikke noe gpu. Det hjelper litt og høyreklikke på bf4.exe å sette prioritering på lav
Vis hele sitatet...
hovr god cpu treng en? har en stock i7 2600k.
Sitat av SeaJagermeister Vis innlegg
hovr god cpu treng en? har en stock i7 2600k.
Vis hele sitatet...
Det holder, men problemet er att spillet skal ta i bruk mer gpu og mindre cpu. Akkurat nå er det omvendt.
Virker som åpen beta er klar nå, får ihvertfall lastet ned fra PS3 ^^
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Sitat av tennbrikket Vis innlegg
prøv dette, gå i task manager høyre klikk på bf4.exe og sett priority til low
Vis hele sitatet...
Hos meg ble det verre...
Sitat av CHillZoNE Vis innlegg
Bare jeg som føler utviklerne har vært litt for late før beta'en ble sluppet? En ting er bugs, men med så ujevn fps er det nesten umulig å spille. Her må det til med enorme mengder med optimalisering og tweaking av grafikkmotoren.
Vis hele sitatet...
De har gjort det samme som de gjorde ved BF3 betaen, nemlig å slippe en versjon som er ganske gammel. Jeg kan komme på flere grunner til å gjøre det, men hver gang jeg sier de til meg selv er alt jeg klarer å tenke; "de kan ikke være så teite?"
Om målet er å skremme bort folk fra å kjøpe spillet så skjønner jeg godt hvorfor de gjør det.

Sitat av tennbrikket Vis innlegg
Problemet er att spillet bruker 100% cpu og nesten ikke noe gpu. Det hjelper litt og høyreklikke på bf4.exe å sette prioritering på lav
Vis hele sitatet...
Takk, skal se om det hjelper.
Huff. Bf4 ja. Det kom brått på.

Jeg elsket bf2, men likte ikke Bf3. B2k expansion kom jo nesten med en gang. Tydelig at EA vil bare suge masse penger ut av merkenavnet, istedet for å lage gode spill. Selvom BF3 var bra var gameplayet i f.eks Bc2 like bra etter min mening.

Valve ftw. Fuck Blizzard Activision og EA.
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Sitat av meitemark Vis innlegg
De har gjort det samme som de gjorde ved BF3 betaen, nemlig å slippe en versjon som er ganske gammel. Jeg kan komme på flere grunner til å gjøre det, men hver gang jeg sier de til meg selv er alt jeg klarer å tenke; "de kan ikke være så teite?"
Vis hele sitatet...
Hva er så disse grunne tror du?

Sitat av Mkvarner Vis innlegg
Om målet er å skremme bort folk fra å kjøpe spillet så skjønner jeg godt hvorfor de gjør det.



Takk, skal se om det hjelper.
Vis hele sitatet...
Si ifra hvis det hjalp for deg da, ble verre hos meg

Sitat av gotejds Vis innlegg
Huff. Bf4 ja. Det kom brått på.

Jeg elsket bf2, men likte ikke Bf3. B2k expansion kom jo nesten med en gang. Tydelig at EA vil bare suge masse penger ut av merkenavnet, istedet for å lage gode spill. Selvom BF3 var bra var gameplayet i f.eks Bc2 like bra etter min mening.

Valve ftw. Fuck Blizzard Activision og EA.
Vis hele sitatet...
Selv om utgiveren til Dice er sleipingene i Ea er det fortsatt Bf3 og Bf4 gode spill...
Men jeg hadde betalt mange penger for å få kjøpe Bf på steam istede...
Hvis folk er skikkelig gira kan de ta og installere win Win 8 (8.1) på en partisjon og fyre BF4 inn her. Dette kan du få gratis, og det er visst det eneste som hjelper på fpsdropp/lagg
Sist endret av sRe; 8. oktober 2013 kl. 00:54.
Sitat av sRe Vis innlegg
Hvis folk er skikkelig gira kan de ta og installere win Win 8 (8.1) på en partisjon og fyre BF4 inn her. Dette kan du få gratis, og det er visst det eneste som hjelper på fpsdropp/lagg
Vis hele sitatet...
Takk for tipset, men jeg installerer aldri mer Windows>7.
Le Colonel
Oatre's Avatar
Trådstarter
Nå har Obeliration gamemoden kommet til betaen! Fortsatt bare Shanghai desverre.
Får litt mere variasjon, og lagger litt mindre der følte jeg iallefall så det er jo bra.

Er forresten bare litt over 2 uker til releasedaten, så da blir det spilling av BF4!
Laster ned til pc nå. Denne open-beta delen varer til 15 oktober, riktig?
Le Colonel
Oatre's Avatar
Trådstarter
Betaen slutter 15. oktober, ja Da er det to lange uker til full-release som forhåpentlig vil bli en god del bedre med tanke på lag, maps og bugfixes
Morsomt så langt! Gleder meg til release, spent på hvordan engineer-klassen blir med AT-miner.
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Sitat av sRe Vis innlegg
Hvis folk er skikkelig gira kan de ta og installere win Win 8 (8.1) på en partisjon og fyre BF4 inn her. Dette kan du få gratis, og det er visst det eneste som hjelper på fpsdropp/lagg
Vis hele sitatet...
Det hjalp litt med 8.1 på nettlaggen hos meg, men fikk etter noen timer fikk jeg bluescreen og kom meg aldri inn i windows igjen.
Så jeg måtte installere w8 på nytt. Hva årsaken var vet jeg ikke, men dette skjedde da etter oppdateringen til 8.1
Sitat av Lima Vis innlegg
Det hjalp litt med 8.1 på nettlaggen hos meg, men fikk etter noen timer fikk jeg bluescreen og kom meg aldri inn i windows igjen.
Så jeg måtte installere w8 på nytt. Hva årsaken var vet jeg ikke, men dette skjedde da etter oppdateringen til 8.1
Vis hele sitatet...
Fikk faktisk akkurat samme nå på fredag. Spilte BF4, og pcen skrudde seg random av. Etter det nektet den å boote, automatisk reperasjon funket heller ikke.

Endte opp med å reinstallere hele shiten.
Hvordan forandrer man bildet som kommer opp når noen dreper deg?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Tenkte jeg skulle forhåndsbestille spillet på cdon, men ser at de selger både nedlastbar versjon og plate. Prisen på plata er 140kr lavere enn for nedlastbar, hvordan kan det henge sammen?

Altså, hvordan kan det være billigere å distribuere på plate (både produksjon og distribusjon), enn å tilby nedlasting?
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
17 timer til release! Ihvertfall utenfor Europa. Men med Vpn får man tilgang her også.
Noen freaks som er klare for i morgen?
Forhåndsbestilte fra CJS i sted, gleder meg! Kan ikke si jeg fikk så veldig mye ut av betaen, men satser på at alt fungerer som det skal i morgen.
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Kinguin har premium for 280 nok.

Har selv ikke tid mht. innleveringer og eksamener ;(.
Sitat av uaexed Vis innlegg
Kinguin har premium for 280 nok.

Har selv ikke tid mht. innleveringer og eksamener ;(.
Vis hele sitatet...
Premium inkluderer kun fremtidige tilleggspakker, ikke selve spillet.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Bare 4 dager igjen nå! Passelig lei GTA Online så begynner å bli på tide med noe nytt. Tror jeg venter litt før jeg kjøper premium også, er jo ikke sånn at man trenger det med en gang akkurat.
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Bare 4 dager igjen nå! Passelig lei GTA Online så begynner å bli på tide med noe nytt. Tror jeg venter litt før jeg kjøper premium også, er jo ikke sånn at man trenger det med en gang akkurat.
Vis hele sitatet...
Kan spille nå med Koreansk VPN:
http://www.reddit.com/r/battlefield_...gh_asian_vpns/
Så nettopp denne... WOW ser fantastisk ut :O

http://www.youtube.com/watch?v=Vw9BgWR9qBg
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Det stod at det kom ut 29. 12am istad, nå står det 29. 5 am.
Har nå spilt noen timer, og må si jeg er veldig skuffet så langt! Var en veldig aktiv spiller i BF3 og deltok i diverse konkurranser og ladders. Jeg likte BF3, men jeg får ikke helt feelingen med BF4 desverre
Er det mulig og spille bf4 nå?
Hvordan gjør man det evt?
Sitat av sneipen Vis innlegg
Er det mulig og spille bf4 nå?
Hvordan gjør man det evt?
Vis hele sitatet...
http://www.reddit.com/r/battlefield_...sing_proxy_all
Le Colonel
Oatre's Avatar
Trådstarter
Har man forhåndsbestilt kan man spille