Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 752
Har hatt problemer med at skjermen fryser seg ved jevne mellomrom i ca.2-3 sekunder. Merker også at tiden det tar fra å være på skrivebordet til å åpne et minimert spill tar ca. 15 sekunder, bildet er fryst i 15 sekunder, men jeg kan likevel høre lyd live.

Når jeg ikke hadde dette 2-3 sekunders problemet kunne jeg også veksle mellom spill og nettleser momentant uten noen problemer.

Dette skjedde etter at jeg har byttet både skjerm og installert nytt OS(win 10) på ny ssd(120gb med 30gb ledig). Noen som vet hva årsaken kan være?
Sist endret av trikker95; 25. februar 2018 kl. 02:38.
Limited edition
Moff's Avatar
Fryser absolutt alt, inkludert musepekeren? Det kan være mye rart som er årsaken til noe sånt, men jeg ville nok startet med å se om det er selve skjermen som er problemet ettersom Windows 10 generelt pleier å fungere ganske bra. Har du mulighet til å bytte tilbake til den gamle skjermen en liten periode og se om problemet vedvarer?
Musepekeren inkluderet, ja. Skal få koblet til TVen imorgen også for å forsikre meg om at det ikke er selve skjermen.
Skal nevnes at jeg gikk fra 60hz til 144hz når jeg byttet skjerm. Har gtx 970 skjermkort.
Har du siste tilgjengelige skjermkortdriver og BIOS? Husk å endre innstillingene på selve skjermen til å bruke 144hz, det glemmer mange.