Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  61 13045
Er serverne dårlige eller er pc'en min crap? Hver gang det er noe middels store battles så kommer det laggspikes i hopetall, og jeg dør ganske momentant. Lite motivasjon til å spille når det er umulig å levle.
Ølglad nordlænning
Sitat av Elemental Vis innlegg
Er serverne dårlige eller er pc'en min crap? Hver gang det er noe middels store battles så kommer det laggspikes i hopetall, og jeg dør ganske momentant. Lite motivasjon til å spille når det er umulig å levle.
Vis hele sitatet...
Lagger overhode ikke hos meg. Har en stasjonær fra 2009 som jeg betalte 15k for dengang. Så du må nok ha crappy pc eller dårlig nett.
Sist endret av Sp3cies; 3. mai 2012 kl. 20:17.
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av Elemental Vis innlegg
Er serverne dårlige eller er pc'en min crap? Hver gang det er noe middels store battles så kommer det laggspikes i hopetall, og jeg dør ganske momentant. Lite motivasjon til å spille når det er umulig å levle.
Vis hele sitatet...
Spilte det på en gammel ræva maskin med pentium med 512mb ram, og får heller ikke lag på standardmaskina, så tror det er nettet ditt.
Sitat av Freddy_fred5 Vis innlegg
Spilte det på en gammel ræva maskin med pentium med 512mb ram, og får heller ikke lag på standardmaskina, så tror det er nettet ditt.
Vis hele sitatet...
Sitter på Intel Core 2 Duo 2.26GHz, integrert grafikkort, og 4GB ram. Da skylder jeg på nettet.
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av Elemental Vis innlegg
Sitter på Intel Core 2 Duo 2.26GHz, integrert grafikkort, og 4GB ram. Da skylder jeg på nettet.
Vis hele sitatet...
Da kan jeg love deg at det funker, har nemlig gjort det samme
Homo Luminous
wavezor's Avatar
Er det veldig mye aktivitet på serveren, så blir det som regel lag.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Alkoholisert gamer
Tenkte jeg kunne dra opp denne tråden her igjen da, og spørre: Er det fortsatt noen som spiller? Eller er det helt dødt?
Savner noen å spille med, så jeg slipper å løpe rundt alene hele tia, kanskje noen å ta noen dungeons med.

Kontakt meg her, eller ingame hvis du ser meg.
IGN: SirEkern
Server: EUNorth (for det meste, litt server hopping kan skje)
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Jeg sjekket guildhall nå, og det virker som om ingen der spiller lengre (jeg husket at jeg hadde en knapp «ledelse» i antall poeng samlet for guilden).

Dermed er det kanskje lurere å finne en annen gruppe (:
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Semiconductor
visualn00b's Avatar
Trådstarter
Bringer opp en gammel tråd. beklager for det, men:

Noen som fortsatt spiller?
Alkoholisert gamer
Jeg spiller faktisk fortsatt... Har blitt skummelt avhengig.. Send meg en pm her, og om du ser meg ingame, så /tell meg
IGN: sirekern
Server: EUNORTH
▼ ... over et år senere ... ▼
Semiconductor
visualn00b's Avatar
Trådstarter
Bumper tråden nok engang. si i fra hvis du spiller. vi har til og med en uoffisiell nff clan
▼ ... over en måned senere ... ▼
Semiconductor
visualn00b's Avatar
Trådstarter
Bumpetibump på en nokså kjedelig søndag. noen som spiller?