Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 949
noen som har noen gode punksanger/artister

ala blink182,bloodhound gang, nofx, boxcar racer, less than jake, korn, jacks of all trades..

veit at dette er spredt type musikk, og mange ikke vil kalle det punk, men det er bare for å definere hvilken type jeg leter etter..

det er vel nesten en ska/punk/rock/pop blandig..
Sum41, Good Charlotte, Yellowcard, Finch, mest, a.f.i, the ataris, midtown, the movie life...

http://www.idobi.com/radio/i_playlist.shtml

står noe bra der også

btw: 300 posts woohooo!!!
Sist endret av Nsx; 10. november 2003 kl. 11:53.
Er Korn en ska/punk/rock/pop-blanding? No it's not!

Sjekk ut disse banda forresten:
Catch 22 - Me First and the Gimme Gimmes - SNFU - Rancid - Bad Religion - Mad Caddies - Cockroach Clan - Reel Big Fish - Kjøtt...sorry...må stikke. Kan fortsette senere
MIn absolutte skatepunkfavoritt for tilda er My Chemical Romance. Jeg kan uppe hvis du har en ftp.
tja, sjekk ut nye blink plata. ikke av den hardeste sorten, men den er faktisk ganske bra når du har blitt vant til den nye stilen.. no more fart jokes
er flere kanaler på efnet som har en god del punk. #absolutepunk, #blinkrebels osv.
Ellers er, som du allerede har nevnt, nofx grisebra. Spes. platene "So long and thanks for all the shoes" og "Pump up the valuum"
Er en del fint på pænkrockDOTno også. Siden er rimelig treg å browse, da den bruker andromeda som tilsynelatende lister musikken på nytt hver bidige gang noen er innom en side...
1: Få av de nevnte bandene er punk da.

2: Her er noen punksanger jeg vil anbefale:
Sex Pistols - Seventeen
----- | | ---- - New York
----- | | ---- - Pretty Vacant
The clash - Det meste fra albummet "the clash"
----- | | ---- - Guns of Brixton(hvis du så etter Ska)
Nofx- Lori Meyers
Nofx - Linoleum
Nofx - Vincent
Ramones - Det meste fra albumet "Ramones"
Ebba Grön - Die Mauer
----- | | --- - Staten och kapitalet
Kunne skrevet side opp og ned om dette emnet. Skal nøye meg med å si at nye Pennywise albummet From the Ashes er vell verdt og laste ned.
Ramones
Iggy Pop
Sex Pistols
Har en Bad Religion cd hvist noen har lyst på...
Har noen punk-bands her:

Agent Felix
BEST INTEREST
Distance from afar
Don't look down
Fall out boy
Greenroom
Homegrown
Idle 13
New found glory
No use for a name
Nothing to lose
Punchline
Rated Hero
RUFIO
Second to last
Sewing with nancie
The starting line
Staring Back
Whippersnapper

Dette er ikke ren punk, men endel PunkRock og Pop-punk og de finner du på www.mp3.com ...