Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  28 4310
Noen som har erfaringer på dette?spurte en kompis som bæda på sopp om det gikk bra,han klikka helt.Gikk heldigvis bra,men kan enkelte kommentarer resultere i fatalt utfall? Hørt om folk som dette helt av lasset pga noen headfucker dem når dem noier..
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Det varierer så ekstremt individuelt at det vil være komplett umulig og gi deg et svar. Du bør kjenne dem som tripper, men ellers er vel tommefingerregelen at du er forsiktig. Omtrent som en som går i søvne om jeg gjør meg forstått.
"sikker på at det er Flein du har tatt? Du veit det finnes mye som ligner men som er giftig og du kan dø?"
Hør! er det sirene? det er snuten !!!!!! løøøp
Jeg sa til en kompis som bæda at han var grønn, det var ikke det lureste å si..
Fy faen se på den edderkoppen!
du er en patetisk
Sitat av Geordie Vis innlegg
du er en patetisk
Vis hele sitatet...
Hvem, hva, hvorfor?
Sitat av moret Vis innlegg
Hvem, hva, hvorfor?
Vis hele sitatet...
Ting man ikke bør si til en som tripper?

Du er patetisk.

Skjønnte det bedre nå?
Går det bra med deg?! Snakk til meg?! ZOMG ikke faen om jeg gjør det samme!
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Det finnes mye man ikke bør si og gjøre, og selv noe så uskyldig som å spørre en venn om det går bra kan være utløsende, så det finnes tydeligvis ikke en entydig pekepinn her. Det beste er om man har en etablert atmosfære av at man er snille, hyggelige og oppmerksomme med hverandre i ens relasjon, da har man mer spillerom. Vær gode kompiser!

Guidene Ground Control: A Sitters Primer og Integration Tips hos Erowid synes jeg er bra lesestoff i sammenheng med dette.
Sist endret av Mullah; 26. april 2010 kl. 11:56.
Sitat av Dvergen Vis innlegg
Ting man ikke bør si til en som tripper?

Du er patetisk.

Skjønnte det bedre nå?
Vis hele sitatet...
aha, da er jeg med
Jeg trodde denne tråden het "Ting man ikke bør si til en stripper" og var like ved å slette den

Mullah sier mye lurt, og denne tråden er heller ikke dum: http://freak.no/forum/showthread.php?t=94101
haha opplevde faktisk en gang at en jente spurte meg "er det ikke vanlig at politiet avlytter mobiltelefoner?" når jeg var midt i oppturen på LSD. Hadde brukt mobilen masse samme dag for å få tak i det. Det gikk heldigvis bra da
Er det noen som vet om en guide til tripsitting på norsk?

Eventuelt en post eller ett innlegg på her på forumet eller NorShroom?
Sitat av Skogsgnomen Vis innlegg
Er det noen som vet om en guide til tripsitting på norsk?

Eventuelt en post eller ett innlegg på her på forumet eller NorShroom?
Vis hele sitatet...
Jeg siterer meg selv fra to-tre poster opp:
Sitat av felix_poker Vis innlegg
denne tråden er heller ikke dum: http://freak.no/forum/showthread.php?t=94101
Vis hele sitatet...
"Har du sett deg i speilet? Du ser så rar ut".

"Hva er klokka?" <- Funker best på analoge klokker.
Jeg tror det skal en del til før en eneste tanke eller setning skal utløse en kjip trip, så lenge man har en bra stemning rundt seg.
Har vært tura med folk og køddet med slikt, hørt ambulanser og politibiler utenfor, gått forbi masse skumle mennesker, men alle gangene gikk det helt fint fordi med selskap var jeg overbevist om at alt kom til å gå strålendes bra uansett
Til forskjell fra når jeg tok sopp alene, og endte opp med å bad trippe bare fordi telefonen min ringte.
Sitat av felix_poker Vis innlegg
Jeg siterer meg selv fra to-tre poster opp:
Vis hele sitatet...
Jeg har naturligvis lest den tråden flere ganger og den er etter min mening en av de beste trådene på forumet, men jeg leter etter en tekst som tar for seg tripsitting og kun det. Jeg har lest alt jeg har kommet over, men det meste er på engelsk og med ett heller avansert språk. I seg selv er ikke det noe problem da jeg liker at språket blir utnyttet maksimalt for å formidle budskapet mest mulig effektivt og korrekt, men det kan være ett problem når man ikke skal tripsitte selv og trenger en litt mer lettfattelig guide for de som ikke har samme interessen for psykedelika som deg selv.

Skal naturligvis referere til Sky sin tråd, men lette også etter en som kun tok for seg tripsitting.

Takk for alle svar.
Sist endret av Skogsgnomen; 26. april 2010 kl. 14:50.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Enkelt og greit: La dem være i fred, så kan de vimse fritt rundt omkring, nesten som frittgående høner
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Sitat av Fleff Vis innlegg
Enkelt og greit: La dem være i fred, så kan de vimse fritt rundt omkring, nesten som frittgående høner
Vis hele sitatet...
Enig. Jeg liker heller ikke at folk stirrer noe jævlig eller gjør masse bevegelser rundt meg.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Standard medlem
Bombasa's Avatar
''HÆ?! Spiste du SÅ mye sopp?? Vi andre tok bare en tredjepart av det vi!''

Si det til en nybegynner, da blir'n nok litt nervøs ja
typen er alltid redd for å skremme meg når jeg tripper, selv om jeg aldri reagerer negativt på ting som skjer rundt meg. Livet er bare forunderlig og herlig. Jeg har vert heldig og ikke hatt en eneste bad trip(!) Men jeg vet venninna mi friker ut hvis han har på seg solbriller eller hvis vi snakker for mye om neser.
Presterte å ta feil av hvor lang tid det hadde tatt for en kompis på salvia. Hadde vel godt nærmere et kvarter, men jeg sa det bare hadde tatt 5min. Da freaka han litt ut
"Hvem er du, hvorfor er du her og hva vil du meg?"
Eller som jeg så fint ble spurt sist... "Er du sikker på at det er syre?"

Og for å sitere en kamerat, som svar på de mange eksistensielle spørsmål som oppstår, spesielt hos nybegynnere; "Vi er et forskningsprosjekt ser du, om noen år kommer de og henter oss" eller noe annet konspiratorisk i den duren. Vipper nok de fleste av pinnen etter en litt for saftig joint på tur.
Sitat av felix_poker Vis innlegg
Jeg trodde denne tråden het "Ting man ikke bør si til en stripper" og var like ved å slette den

Mullah sier mye lurt, og denne tråden er heller ikke dum: http://freak.no/forum/showthread.php?t=94101
Vis hele sitatet...
Jeg trodde også han mente stripper så alle svarene virket helt på jordet
Klokka tikker feil veig!
Hater å høre -"Du bare faker du, du bare faker.."