Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1111
hvordan selge uten å bruke. ska ta inn 2 rivoglass i morgen men jeg mister kontrolen på rivo å spiser 30stykker så hva er den perfekte dosen?
har tolleranse
Vet ikke hva toleransen din er, men nøkkelen er å unngå store doser og å ikke blande med alkohol.

Tar man Benzodiazepiner er det best å ta dem regelmessig og gjerne litt etter klokka.

Rivotril er et meget kraftig Benzodiazepin, så uten toleranse kan du fordele en hel Rivotril utover dagen. En halv på morgenen, en fjerdedel midt på dagen og en fjerdedel på kvelden.
Eller så kan du avslutte dagen med den halve så du sovner enkelt.

Ikke drit deg ut, for da driter du deg gjerne HARDT ut.
Og husk at om du skal selge vil hver eneste Rivotril du spiser være mindre fortjeneste.

PS! Mye bøff ute å går når det kommer til Rivotril. Ordne deg heller langtidsvirkende Benzodiazepiner på brett, som for eksempel norske 5mg Valium.
Sist endret av krystallkongen; 28. mai 2020 kl. 12:33.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Avvist av fastlegen i går, 2 rivoglass i morgen. Norsk helsevesen fortjener virkelig vår fulle tillit.
De med den falske dikotomien "helsevesen bra, alt annet usaklig, dårlig og ufaglig" må jo virkelig
digge historier som denne, som bekrefter så godt alt de sier. Jaja, bare anekdote da.
Enkeltpersoner betyr jo ingenting.
Sist endret av meaculpaUIO; 28. mai 2020 kl. 12:30.
Utrifra din historikk her tror jeg det blir vanskelig.
Den perfekte dosen benzo er somregel 0 benzo.
Fiks deg heller ei plate om du kan og flip den
Hæ? Regel nr1 er jo å ikke forsyne seg av sitt eget stash.
når jeg tar 5 får jeg svak rus om jeg tar mer mister jeg kontroll

Sitat av MultiPlokk Vis innlegg
Utrifra din historikk her tror jeg det blir vanskelig.
Den perfekte dosen benzo er somregel 0 benzo.
Fiks deg heller ei plate om du kan og flip den
Vis hele sitatet...
det er tørke
Sist endret av hasjkake nr 2; 28. mai 2020 kl. 12:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hvordan selge uten å bruke:

1. Ikke spis de selv.
2. Jeg gjentar, ikke spis de selv.
3. Selg den.
4. Siden du mest sannsynlig har spist de selv så kan du bare drite i å selge de.
Anonym bruker
"Forbannet Tumler"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Å selge uten å bruke er like vanskelig, i de fleste tilfeller helt umulig, som det å omgås rus venner og rusrutiner uten å ruse seg.

Det kommer frem i andre tråder at du har langvarige vrangforestillinger og psykiske skader av rus og du må holde deg helt unna. Drit i å selg noe, og ta en lang pause fra alle rusvenner som spør deg om ting eller gir deg triggere til å havne i situasjoner hvor du kan risikere å få lyst på noe. Hjernen skal du leve med resten av livet, penger kommer og forsvinner like fort. Det er ikke verdt det!
Sitat av hasjkake nr 2 Vis innlegg
når jeg tar 5 får jeg svak rus om jeg tar mer mister jeg kontroll
Vis hele sitatet...
Du har i så fall enorm toleranse og et stort, stort problem. Ikke snakk med legen (førerkort), les deg opp om nedtrapping og begynn med dette så fort som mulig.
Bruk lang tid, gjerne fler måneder. Dette blir gjerne dyrt, men helsen din er priceless.

Angående det med lege og førerkort - Om du faktisk har førerkort så skal du faen ikke sette deg bak rattet etter fem Rivotril. Da håper jeg du kræsjer i et tre og må amputere et bein, for ellers ender det fort med front mot front og uskyldige dødsfall.
Sist endret av krystallkongen; 28. mai 2020 kl. 12:37.