Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1166
Fredag kveld tok jeg molly (litt i underkant 200ug). Rusen var bra og som den har pleid å være de andre 4-5 gangene jeg har tatt molly. Tok andre og siste droppet omtrent kl.21 på kvelden, og sovnet rundt 1-1.30. Våknet ca. 9 lørdag morgen, hadde våknet litt to timer tidligere men sovnet relativt fort igjen så fikk en ok mengde søvn. Var ganske sliten i kroppen og orket ikke spise før utpå ettermiddagen, men ellers i grei form dagen derpå. Eneste er at jeg har ikke har hatt helt ro i kroppen, har skjelvet bittelitt hele dagen men som nevnt veldig lite. Dette har kun vært en mindre kroppslig reaksjon og ikke noe mentalt - altså ikke deppa eller noe sånt. Har en gang tidligere opplevd å ikke få ordentlig ro i kroppen og ene beinet ristet noe voldsomt og ukontrollert dagen etter inntak av i hvert fall 400ug. Dette ble bedre men forsvant ikke 100% før 1-2 måneder senere. Har droppa en gang etter dette, betydelig mindre dose og da var alt helt greit i ettertid.

Det rare denne gangen er at jeg ikke fikk sove i natt i det hele tatt, natt nr.2 etter inntak. Sov jo noen timer første natta så regner med det umulig kan ha vært speed eller noe særlig annet lumskt innblanda.. Ut i fra tidligere erfaringer så virket i hvert fall krystallene ganske rene og med vanlig effekt. Jeg lå i flere timer og prøvde å sove, for innerst inne kjenner jeg jo at jeg er trøtt men denne uroen og manglende evnen til å få kroppen til å slappe helt av er fortsatt like til stede.

Som nevnt over er dette kun en mindre reaksjon i kroppen, men det hadde vært digg å fått sove litt. Pleier vanligvis å være ganske sliten dagen etter, men dette er første gang det har vært noe utover det.

Jeg har herved gitt opp søvn for nå, og endte med å få nyte en sikkelig fin soloppgang! Det jeg lurer på er om noen her som har opplevd noe lignende og om noen eventuelt har tips til hva jeg kan gjøre neste gang for å få det mer behagelig og avslappende dagen(e) etterpå. Noe jeg kan ta under comedown for å få en litt mykere landing? Alt av tips blir godt mottatt.
Ta 5-HTP (personlig kjøpte jeg dette på eBay) 24 timer etter siste drop. 5HTP er forløperen til Serotonin, så det kan hjelpe med å få kickstartet produksjonen igjen. Ellers så er det vanlige - vann, grønnsaker og litt frisk luft. Melatonin (kosttilskudd) fåes kjøpt på din nærmeste helsekostbutikk og kan hjelpe til med innsovingen dagene etter.