Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 977
Hei. I natt så hadde jeg en helt utrolig rar opplevelse med imovane og lurte på om noen har opplevd noe lignende?
Hadde ikke tatt imovane på en stund (har brukt benzo for å sove i stedet) så gleda meg til å gå tilbake til imovanen.

Tok 7,5mg og lå meg for å sove. Etter en times tid har jeg fortsatt ikke sovnet og begynner plutselig å over tenke som f. Det er som om all slags angst tanker og andre plagsomme tanker bare kommer og kommer og jeg får ikke til å stoppe dem. Resulterte i skikkelig angst, men var så rart fordi angsten var mest i hodet, mens kroppen var egentlig relativt rolig?
Tok en 7,5mg til i håp om at det skulle slå meg ut, men jeg endte bare opp med å bli skikkelig fjern mens angst tankene bare kom og kom ukontrollerbart. Dette er tanker jeg ellers ville klart å stoppe helt fint, men da jeg prøvde i går så var det bare nye som kom og kom hele tiden. Helt sprengt. Dere som har opplevd skikkelig tankekjør vil kanskje skjønne hva jeg mener.
Uansett, dette har aldri skjedd før og jeg har brukt imovane mye av og på i et helt år. Skjønner ingen ting, visste ikke man kunne få så mye angst på beroligende engang
Eneste som er forskjellig nå er at du nettopp har brukt benzo for å sove (toleranse?), og nå hoppet over til imovane (benzo-lignende preparat). Hvis du hadde god effekt før vil jeg tro dette er en forklaring. a) du er tilvendt de angstdempende effektene av benzo for søvn. b) du har smått fått rebound-angst fra seponert benzo og at benzo-lignende ikke er godt nok substitutt for rebound-angsten indusert av benzo-slutt.
Anonym bruker
"Skrikende Krabbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan hende du fikk en liten smaksprøve av den deliriske effekten Imovane kan ha, ta en titt her for å lese mer om stoffet:
https://psychonautwiki.org/wiki/Zopiclone
Trådstarter
11 2
Sitat av urunderarrest Vis innlegg
Eneste som er forskjellig nå er at du nettopp har brukt benzo for å sove (toleranse?), og nå hoppet over til imovane (benzo-lignende preparat). Hvis du hadde god effekt før vil jeg tro dette er en forklaring. a) du er tilvendt de angstdempende effektene av benzo for søvn. b) du har smått fått rebound-angst fra seponert benzo og at benzo-lignende ikke er godt nok substitutt for rebound-angsten indusert av benzo-slutt.
Vis hele sitatet...
Dette gir nok kanskje mening. Takk for svar!

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kan hende du fikk en liten smaksprøve av den deliriske effekten Imovane kan ha, ta en titt her for å lese mer om stoffet:
https://psychonautwiki.org/wiki/Zopiclone
Vis hele sitatet...
Har fått det før (de gangene jeg har tatt kun for å bli rusa ) men aldri fått sånne angst tanker
Sist endret av daisymilk; 28. mai 2020 kl. 15:50. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.