Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 4502
Hei,

Jeg har bestilt LSD fra deepweb (DreamMarket) snart ti ganger, men har kun fått bestillingen min omkring 30% av gangene. Bestillingene har vært på mellom 35-75 Euro. Har alltid betalt med bitcoin, sendt adresse med PGP beskyttelse, kun bestilt fra Europa, og kun bestilt fra vendors med mer enn 4.6 rating og gode tilbakemeldinger. Begynner å bli ganske provosert ettersom jeg har brukt en del penger på dette, uten lykke..

Er det bare jeg som har uflaks med bestillinger, eller er det vanlig at folk ikke får det de bestiller?

Hva kan ha skjedd med pakken min? Jeg syntes det er rart at så mange bestillinger skulle bli "borte i posten".
Stopp å bestill fra utlandet, pakken din har mest sannsynlig blitt stoppet i tollen.
Rydd kåken, krypter datamaskiner og telefoner.
Skal ikke se bort ifra at du snart får besøk.

Kjøp kun fra norske vendors.
Iallfall 70% ++ av alle forsendelser med LSD eller.l fra utlandet blir stoppet. Selv bestilt og sendt iallfall 4 pakker med LSD fra utlandet. Ingen kom fram -2 mottakere fikk politi på døra 2 kun telefon og innkalt til avhør.

Dette tsr tid. Politi kan komme inntil 6 måneder etter forsendelse er stoppet. I noen tilfeller tar det enda lengre tid
Sist endret av Bearass; 20. mars 2018 kl. 21:24.
30% er jo ekstremt bra hvis du bestiller fra utlandet.

Uansett, gjør som de andre sier og rydd hus, det blir razzia etterhvert.
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Jeg fikk vite det et år etterpå. 5 gram heroin. Husker ikke å ha bestilt det. Er litt strafferamme på heroin også. Hår nektet å huske det men lurer på om jeg gjør best i og tilstå siden jeg har vært nykter en stund nå og vært i behandling så har mye positivt å vise til. Virker barnslig å nekte når jeg har fått det på døra og de vekt jeg brukte heroin den perioden. Trodde nok det var en norsk side.


Miste en lapp lsd en gang. Hørte aldri noe mere om akkurat det. Men nå plier de bare å stresse meg med mer viktige ting enn som så. Men nå har jeg vært flink gitt lenge. Jobber å er nykter å ikke noe tull. Ikke i noe stor skala o hvertfall.
Sitat av iamaddict Vis innlegg
Jeg fikk vite det et år etterpå. 5 gram heroin. Husker ikke å ha bestilt det. Er litt strafferamme på heroin også. Hår nektet å huske det men lurer på om jeg gjør best i og tilstå siden jeg har vært nykter en stund nå og vært i behandling så har mye positivt å vise til. Virker barnslig å nekte når jeg har fått det på døra og de vekt jeg brukte heroin den perioden. Trodde nok det var en norsk side.


Miste en lapp lsd en gang. Hørte aldri noe mere om akkurat det. Men nå plier de bare å stresse meg med mer viktige ting enn som så. Men nå har jeg vært flink gitt lenge. Jobber å er nykter å ikke noe tull. Ikke i noe stor skala o hvertfall.
Vis hele sitatet...

Det kommer stort sett ikke noe godt ut av og innrømme noe til politiet. Da taper du uansett. Nekt nekt og nekt som så mange her inne sier.
Fra en som har bestilt sikkert 100 pakker med ulovlig innhold fra utlandet de siste ti årene:
Det er umulig å si. Mest sannsynlig har tollen tatt det, pakkene er mistet eller sender har ikke sendt det.
For å utelukke det siste gjelder det å gjøre litt research før du handler med reviews(kan også være fake) etc.

Det folk sier om at 30 % er bra og at alt blir tatt er ikke mitt inntykk.
Selv har jeg en success rate på ca. 95 %, det samme gjelder andre folk jeg kjenner. Godt mulig vi har vært veldig heldige, det dreier seg jo om tilfeldigheter.
De gangene det har blitt stoppet har det kommet fra høyrisikoland som India, Nederland og UK.

Det kan ta en god stund før du får beskjed om at pakken er tatt av tollen.
Politiet KAN beslutte å ransake hos deg, det er en helt reell mulighet, så det gjelder å få gjemt bort ulovligheter samt kryptere pc hvis du har noe å skjule.

Sitat av iamaddict Vis innlegg
Virker barnslig å nekte når jeg har fått det på døra og de vekt jeg brukte heroin den perioden.
Vis hele sitatet...
Barnslig? Jeg vil vel heller kalle det idioti å innrømme det såfremt de ikke har noen solide beviser.
Sist endret av trikker95; 20. mars 2018 kl. 22:12.
Husk også at du nå kanskje har fått postsperre, pga gjentatte ulovlige bestillinger. Dvs at all post på vei til deg fra utlandet blir sendt direkte til tollvesenet for grundig sjekk.
Kan man anse det som relativt trygt å bestille fra norske vendors?

Og hvis jeg fjerner alle spor av deep-web og tor og renser leiligheten for alt mulig ulovlig som kunne pirkes på slik at det eneste sporet som leder til meg ville vært navnet på forsendelsen. Kan jeg da argumentere på at jeg ikke har bestilt dette, og at noen må ha bestilt det på mitt navn?

Og om de hadde klart buste meg for disse bestillingene, hva hadde straffen blitt?
Sist endret av yawningcrispy; 20. mars 2018 kl. 22:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av yawningcrispy Vis innlegg
Kan man anse det som relativt trygt å bestille fra norske vendors?

Og hvis jeg fjerner alle spor av deep-web og tor og renser leiligheten for alt mulig ulovlig som kunne pirkes på slik at det eneste sporet som leder til meg ville vært navnet på forsendelsen. Kan jeg da argumentere på at jeg ikke har bestilt dette, og at noen må ha bestilt det på mitt navn?

Og om de hadde klart buste meg for disse bestillingene, hva hadde straffen blitt?
Vis hele sitatet...
I utgangspunktet er det veldig trygt å bestille innenlands, men de følger nok ekstra med på posten din nå (usikker på rutiner innenlands så ikke ta meg for en god fisk), så ville holdt meg helt unna alt hvis jeg var deg. Formater PC'n din, fjern alt relatert i huset etc, så kan du fint nekte for at du kjenner til det. Vanskelig å bevise noe, da.

Men du må nok belage deg på kaffebesøk fra onkel, for å si det sånn.
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Trygt å bestille i Norge. Bestille for MYE penger.

Ja når oikitet vet jeg har brukt heroin og det havner heroin i postkassen min tror jeg det er lettere for meg å få en betinget dom ved å være ærlig. Jeg legger frem beviser på urinprøver som er reine på over et halvt år. Avrusning. Behandling og utrdeningspost med strålende resultater. Plus andre ring jeg ikke vil komme inn på her.

Men har veldig bra papirer siden det skjedde så tror de vil anse meg som mer voksen ved å stå frem . Jeg ble jo tatt med buksene nede. Heroin på min adresse.


Så uenig. Ikke alltid det lønner seg å nekte.

Har ganske mange dommer på meg. Over 100forhoød og har sittet veldig lite i fengsel i forhold til saker jeg er siktet for. Så jeg kan spillet mitt

Skal oppdatere hvordan rettsaken utfallet seg. Men ganske sikker på jeg slipper soning selvom jeg avsoner en annen betinget straff nå.

Ingenting er bombesikker. Men lønner seg å leke flink gutt av og til. Hehe.
Anonym bruker
"Vettskremt Brasme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Blir så lei av alle dere som sier ikke kjøp fra utlandet, jo flere som kjøper ifra utlandet jo mer kommer igjennom.(bare ikke handle ifra nederland,portugal,spania,england,sør amerika,india) Å viss du handler av low risk land er det veldig stor sjangs for at det går igjennom tollen.

Vill ikke anbefale handle av norske vendors siden det er bare useriøse vendors nå, med dårlig kvalitet på varer å sinnsyke priser. Var bedre for noen år siden.
Om du bruker face til å snakke med folk om ulovligheter, sørg for å alltid logge av, ikke bruk noen form for Passord lagring. Det samme gjelder mail.

I Chrome er en kjapp løsning på å slette all historikk CTRL + SHIFT + DELETE. Bekreftelse av sletting med ENTER.
Dette bør gjøres hver gang du har brukt nettleser og skal ut av huset.

Du vil nok ikke at politiet skal se du har vært på freak, med brukernavn som autoform osv, for da er du fucked.
I tillegg til å kryptere harddisker.

Mye mulig de henter deg på for eksempel jobb, og da er det greit å være forberedt.
Telefon bør være kryptert, med passord for åpning. Politiet kan be deg åpne telefon med biometrisk gjenkjenning som ansikt og fingeravtrykk.

Har selv fått besøk etter 14mnd på det lengste, så er lurt å få seg litt strengere vaner mens du venter.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Blir så lei av alle dere som sier ikke kjøp fra utlandet, jo flere som kjøper ifra utlandet jo mer kommer igjennom.(bare ikke handle ifra nederland,portugal,spania,england,sør amerika,india) Å viss du handler av low risk land er det veldig stor sjangs for at det går igjennom tollen.

Vill ikke anbefale handle av norske vendors siden det er bare useriøse vendors nå, med dårlig kvalitet på varer å sinnsyke priser. Var bedre for noen år siden.
Vis hele sitatet...
Sier han som har fått 70% av pakkene tatt.
Det er fortsatt gode norske vendors, med gode varer.

Nå er disse forsendelsene dine lagt inn i palantir, og du vil nok få mer trøbbel i ettertid enn et politibesøk.
Sist endret av SkammeligNykter; 20. mars 2018 kl. 23:40. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Blir så lei av alle dere som sier ikke kjøp fra utlandet
Vis hele sitatet...
Er så lei alle dere som oppfordrer til å kjøpe fra utlandet når det er en kjent sak at sannsyneligheten for å bli tatt er mange tusen prosent høyere enn ved innenlandsbestilling. I tillegg siktes man for import i tillegg til kjøp så straffen blir langt strengere.

Det er nok av seriøse vendor innenlands og prisene er ikke "sinnsyke".

Håper for guds skyld ingen hører på deg og blir flagget av Palantir for livet eller må sone.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
jo flere som kjøper ifra utlandet jo mer kommer igjennom.
Vis hele sitatet...
Det er nok omvendt.
Anonym bruker
"Elektronisk Mannbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Esoterisk Vis innlegg
Er så lei alle dere som oppfordrer til å kjøpe fra utlandet når det er en kjent sak at sannsyneligheten for å bli tatt er mange tusen prosent høyere enn ved innenlandsbestilling.
Vis hele sitatet...
Personlig bestiller jeg kun fra utlandet. Primært fordi det er billig, men også fordi jeg ikke liker å dele mitt navn og adresse i kombinasjon med narkotikamisbruk med noen som bor i Norge. Utvalget er også selvsagt langt bedre. I det lange løp tjener jeg på å kjøpe fra utlandet selv om 5% blir stoppet, da prisen som regel er MYE bedre og man risikerer ikke straff såfremt man ikke røper seg selv.

Men finner du en som sender det du skal ha innenlands til en god penge så er det selvfølgelig det bra. Kort tid tar det også.

Til syvende og sist blir det noe hver enkelt må vurdere hva som er best for seg.
Hva om politiet skulle komme, og jeg har fjernet alle spor av uloveligheter i leiligheten. Kan jeg da komme meg unna uten straff? Og dersom de finner bevis på at jeg har bestilt pakkene, hva kan straffen bli da?
Anonym bruker
"Elektronisk Mannbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan de bevise det/ du innrømmer det får du nok en bot på kanskje 5k, det er ingen fasit.
Kan de ikke bevise det og du ikke innrømmer det kan du selvfølgelig ikke bli straffet.