Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1637
Anonym bruker
"Flygende Jinn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skal ut å reise til London snart, men er litt stressa med tanke på abstinenser. Røyker så og si hver dag, og det var lenge siden jeg tok en pause. Er det mulig å smuggle noen joints gjennom tollen? Planerer ikke å ta med noe tilbake til Norge. Hvis jeg blir tatt hva blir konsekvensene?

Med tanke på at smuggling er ulovlig og ikke et alternativ jeg ønsker, bør jeg stoppe med en gang og prøve å ta en liten pause før jeg skal reise? Skal dra om ca. 8 dager og skal være borte i en uke. Så det vil bli ca. 8 dager uten noe weed. Blir derfor første gang på mange måneder hvor jeg tar en så lang pause. Hvordan kan jeg forvente at abstinensene kommer til å bli? Jeg vet ikke helt hvordan abstinenser føles ut som, så jeg håper det er noe jeg takler.
Om det er mulig? Ja. Om det er risiko? Ja. Prøv å kjøp der nede og bit tenna sammen. Får du fiksa er det en bonus
Anonym bruker
"Umulig Satyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis du slutter å røyke nå så vil den værste uka med abstinenser som dårlig nattesøvn være over til du reiser. Anbefaler heller det enn å smugle via gardemoen. Du kan når som helst bli tatt ut i stikkprøve der og da ser de alt du har gjemt på deg
Megalett og ordne i london, noen parker/områder med rastafarier som gjerne selger. Kjapt google søk viser deg hvilke parker. Unødvendig risky og ta med hjennom gardermoen.
Anonym bruker
"Misunnelig Ekorn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Om man blir så stresset er det kanskje på tide med en toleranse pause.
Sjansen er vel liten når en reiser FRA Gardermoen. Det er ingen fyfisk toll ved avreise, bare stikkontroll. Du bør heller være bekymret for ankomst i London.
London har relativt omfattende sikkerhetskontroll ved ankomst, og etter det gikk ut av EU er den enda verre.

Absolutt ikke verdt å ta med da det er relativt vanlig å bli spurt på "gata" (Kveldstid, områdene med utesteder) om ting.

Burde absolutt være mulig å få løst der uten at du risikerer å bli tatt for å smugle narkotika over landegrenser.
Psj - finn deg et hvilket som helst darknet-marked i UK, send deg noen g brunt/grønt til hotellet du skal bo på, voila.


...for yup ; jeg tror ikke de engelske tollerne blir såå glade i deg om du drar med deg en bag whatever over grensa dems.

Men på denne måten så slipper du smugle - voila.


(Og nei - aldeles ikke "oppfordring til å bryte loven" etter min mening, vet selv hvor rævkjørt man kan bli i kropp og sjel av å gå av grønnsakene sine - så jeg vil *nesten* kalle dette skadebegrensning.)

...nesten.

Lykke til uansett hva De lander på ts ❤
Ta med brunt i stedet. Jeg har selv tatt med det til England selv. Hadde noen gram i hånda klar til å svelge/kaste. Gikk helt fint, møtte ikke på tollere eller annet.
Pff, rull noen siggstore J's å putt dem i en pakke med sigg. Kjøper du en ny pakke sigg kan du åpne den med skarp kniv å sette plastikken på toppen igjen etterpå så ser den uåpna ut.

Men better safe, kjøp der nede.
Sitat av Toreokjeks Vis innlegg
Pff, rull noen siggstore J's å putt dem i en pakke med sigg. Kjøper du en ny pakke sigg kan du åpne den med skarp kniv å sette plastikken på toppen igjen etterpå så ser den uåpna ut.

Men better safe, kjøp der nede.
Vis hele sitatet...
Dum taktikk spør du meg.Er bikkja der blir det vanskelig å fikle ut disse av en røykpakke. Det beste er uansett å ha hasj i hånda klar til å svelge/kaste hvis du ser trøbbel. Å drive å pakke inn ting på mange rare måter er bare pes om du først møter på noen. Jeg har flydd til mange europeiske land med hasj i hånda, alltid funka helt fint og jeg føler meg alltid trygg.
Anonym bruker
"Firkantet Basilisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har alltid med meg røykings når jeg drar til utlandet. Har gjort det sikkert 30 ganger. Ekstremt liten sjanse for å bli stoppet. Men jeg tar ikke med noe tilbake til Norge igjen.
Drar som regel med familie eller kolleger fra jobben. Da har jeg ikke anledning til å løpe gatelangs og lete etter dealere.
Sitat av venstrehook Vis innlegg
Dum taktikk spør du meg.Er bikkja der blir det vanskelig å fikle ut disse av en røykpakke. Det beste er uansett å ha hasj i hånda klar til å svelge/kaste hvis du ser trøbbel. Å drive å pakke inn ting på mange rare måter er bare pes om du først møter på noen. Jeg har flydd til mange europeiske land med hasj i hånda, alltid funka helt fint og jeg føler meg alltid trygg.
Vis hele sitatet...
Var jeg som var dum.. glemte å ta høyde for britisk toll i "planen" min og innså dette etter at jeg postet. Prøvde å slette svaret men fikk det tydeligvis ikke til..
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Drit i det, risken er alt for høy. Det er griselett å ordne saker i london, og kvaliteten pleier å være ganske bra,