Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1537
Trenger en plass å kjøpe ifra da innvandrersjappa endelig begynte å spørre etter legitimasjon, men alle sidene jeg finner så må man skrive fødselsnummer og så er jeg redd for at man må vise legg på butikken.

Brenner litt på dass her nå.

Noen som har noe erfaring med dette?
Sist endret av tilfeldige tall; 9. mars 2022 kl. 18:08.
Få en kompis som er gammel nok til å kjøpe for deg? For å gjøre det mindre stress kan du jo få han til å kjøpe en strut (en sånn rull) i gangen eller no sånt? Evt hvis du bor i en by kan du sikkert få en rusmisbruker til å gjøre det for deg å betale han en 50lapp eller 100lapp. Tror nok ikke de kommer med no moralpreken på snus liksom.
Sitat av Sondre Vis innlegg
Få en kompis som er gammel nok til å kjøpe for deg? For å gjøre det mindre stress kan du jo få han til å kjøpe en strut (en sånn rull) i gangen eller no sånt? Evt hvis du bor i en by kan du sikkert få en rusmisbruker til å gjøre det for deg å betale han en 50lapp eller 100lapp. Tror nok ikke de kommer med no moralpreken på snus liksom.
Vis hele sitatet...
Hadde funka godt det, men så er det slik at kompisene er 3ish måneder unna 18 selv så da sliter jeg like mye. Vet heller ikke om noen rusmisbrukere haha
Sitat av Bixmox Vis innlegg
Hadde funka godt det, men så er det slik at kompisene er 3ish måneder unna 18 selv så da sliter jeg like mye. Vet heller ikke om noen rusmisbrukere haha
Vis hele sitatet...
Jeg tenkte bare å gå bort til en random rusmisbruker du ser ute å spørre jeg da. Men det er kanskje ikke så lurt når jeg tenker meg om. ^^ men jeg tror det hadde funka da. Selv om det er noe risky.
Sitat av Sondre Vis innlegg
Jeg tenkte bare å gå bort til en random rusmisbruker du ser ute å spørre jeg da. Men det er kanskje ikke så lurt når jeg tenker meg om. ^^ men jeg tror det hadde funka da. Selv om det er noe risky.
Vis hele sitatet...
Hadde nok funka, men bor nok ikke i en stor nok by da jeg aldri har sett en synlig rusmisbruker så vidt jeg vet.
Vurdert og slutte?
Sitat av Doktor Hodebry Vis innlegg
Vurdert og slutte?
Vis hele sitatet...
Nei, har ikke egentlig hadd noe plager enda av at jeg ikke har, bortsett fra at jeg føler meg sulten og relativt trøtt. Drev med 3+- energidrikk om dagen før og hadde problemer med å slutte, snusen bytta utrolig nok ut den lysten så jeg sparer i grunn penger, og så kan jeg tenke meg at 3 hvite snus om dagen er sikkert ikke værre enn 3 bokser monster.
Hvis du sliter med å slutte med energidrikk og snus er du nok anlagt for å bli lett avhengig av ting. Anbefaler deg å tenke på dette om du noengang blir tilbudt noe sterkere. Bare ha det i bakhodet. Just saying.
Kjøp av snus på nett krever litt mer enn bare et personnummer. De fleste sidene krever at du bekrefter kjøpet med bank ID, tviler sterkt på at de fleste rusmisbrukerne går rundt med bank id på lommen.
Du kan prøve å kjøpe på Foodora Market? Kjøpt snus der flere ganger og har aldri blitt sjekket - men nå er jeg over 18 og har masse skjeff.