Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1263
Hbo Max har ett teit-introduksjonstilbud som går ut på at om du er et nytt medlem så får du medlemskapet hos hbo Max for 44 koner og 80 øre ut livet eller noe, kontra oss gamle medlemmer hos hbo nordic som må ut med 88 kroner pr. måned, det burde vært omvendt spør du meg.
Spørsmålet er:, siden jeg ikke har penger på konto til å prøve det ennå, om jeg avslutter det gamle abb som jeg hadde og etablerer et nytt abb hos hbo max med ny mail. Kan de spore betalingskortet tilbake til et annet forhold eller må man bestille et nytt før utløpsdatoen for tilbudet går ut ?
Går nok helt fint. Opprett konto i et annet navn, men med samme etternavn, så er du nok safe. Det kan jo være du betaler for broren din.

Sannsynligvis er ikke dette nødvendig heller, men man vet aldri hva slike selskaper finner på for å få opp kundebasen.
Virker som det kun går på mail-adressen.
Alle jeg kjenner har i alle fall bare registrert seg på nytt meg en ny e-post. Sikkert en fin måte for HBO å kunne presentere eventyrlige tall til presse og investorer også. "Se så mange nye abonnementer vi fikk!".
Jeg registrerte meg på nytt med samme mail. Det gikk (så langt) helt fint for min del.
Det skal gå fint å bruke samme epostadresse og betalingskort, bare at du ikke skal logge på Hbo max med Hbo nordic kontoen. Du må opprette ny konto på Hbo max mens du er utlogget av Hbo nordic kontoen din.

Det står om det her https://dinside.dagbladet.no/data/ikke-logg-pa/74466700