Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1258
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vert Steindum, kjørt på noen uker hver dag med elevanse uten resept store doser er deprimert og nå såklart verre, hår nå fått taki ritalin som sikkert er like dumt. Er altså blitt avhengig av å føle meg bedre, jort sånn i noen uker. Men nå er d positive vekke, å kun d negative igjen. Griner mens jeg er rusa å vanligvis skulle vert glad. Enda verre nykter da er det totalt apati.

Forstår jeg bare må slutte, å vente til hjernen blir god igjen. Men fyf denne gangen er jeg redd. Rus har kun vert tull kos å eksperimentering, men dette er første gang jeg føler meg skikkelig fucked
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Vet ikke hvor jeg vil hen, livredd angsten som kommer til å komme å selvmordstankene som t.om er der rusa
Jeg foreslår at du kutter ut rusen fra og med nå. La være å ruse deg på noe som helst, og oppsøk hjelp. La være å ruse deg en dag, dagen etterpå vurderer du om du vil ruse deg eller ikke. Du klarer å la være imorgen også, men det skal ikke du tenke på idag! Tenk på det imorgen. En dag av gangen.

Rus deg senere. Du trenger ikke ruse deg nå, du kan gjøre det hvis du klarer 30 dager, om du fortsatt har lyst.

Lykke til.

Og forresten, jeg skrev at du skulle oppsøke hjelp, med det mener jeg å for eksempel kontakte legevakten og be om å bli innlagt på rusakutten for å lindre symptomene. Bruk avrusning hvis du har behov for nedtrapping eller lignende. Du klarer det hvis du virkelig innerst inne vil.

Noe annet du kan gjøre er å prate med noen du stoler på om det, og si at du ønsker å slutte.
Sist endret av Stingray; 7. oktober 2020 kl. 22:18.
Anonym bruker
"Vanskelig Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Helt vanlig å bli emosjonell på legemiddel-amf og apatisk når man er nykter. Hold ut i 2-3dager så skal du se at du føler deg mye bedre.

Stol på meg. Lykke til!
Takk for svar, er vel barnemat iforhold til mye annet dette her. Men kjenner hjernen er tappet ikke mye kjekt.
Snakker av erfaring, og kan ikke understreke nok hvor viktig styrketrening og et sunt kosthold er. Spesielt viktig er det å supplementere med Vitamin D3, Vitamin C, ZMA, melatonin?, tyrosin, 5-htp? Skal du fra A til B unngå kollektivtransport, bruk heller beina eller sykkel(ikke el) Har du andre helseproblemer les deg opp om emnet og finn ut på egenhånd om det finnes naturlige midler som kan lette på disse symptomene. Ikke gå til lege om det ikke er akutt. Leser jo stadig om folk som klager over medisinene de får. Etter hva jeg har hørt vil de aldri gi deg kostholdsråd eller råd om livsstilsendringer. Grunnen er at om alle er friske så har de ikke jobb, og det er heller noe de fleste ikke har peiling på.