Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2226
Hei!

Har aldri forsøkt "Syntetisk Cannabis" eller noen RC's.

Ser ikke helt vitsen for min del, for øyeblikket...
Har lest en del tripp-rapporter av diverse typer, og det virker nesten litt ekkelt.
Og ikke minst risikabelt.

Men det jeg lurer på er om det "teoretisk" sett er mulig å lage den perfekte, syntetiske replikaen, av det naturlige produktet?

Ikke at det er identisk med en klump hasj, men at effekten av stoffet, hvordan det nå enn ser ut
tilsvarer det jeg "opplever/reaksjonene jeg får/skadevirkninger/risiko/overdose/osv".

Kan det gjøres bedre enn det naturlige? (Mindre helseskadelig feks, uten at det går utover tilsvarende effekt?)

Jeg mener... alt er jo mulig, men om et seriøst firma med et skikkelig labratorium og 50 mill+/-, hadde klart det?
Tror jeg har lest et sted at de allerede har gjort det, og med det riktige bdusjetter vill det ikke være spesielt vanskelig heller. Må bare vite hvilke reseptorer i hjerne cannabis påvirker, og på hvilken måte.
Ok, så det er ikke så vanskelig altså. Tror jo egentlig ikke heller.
Men jeg finner bare mer eller mindre troverdige svar når jeg søker på det.

Finner egentlig bare negativ omtale om det meste.
http://www.erowid.org/psychoactives/...s_faq.shtml#Q2

Det er klart man ikke oppdager bivirkninger med en gang, osv.
Men jeg har intrykket av at de fleste typene er laget i lugubre kina-sjapper'ish.

Og at det er derfor de ikke er "perfekte".

Noen som har noen tips?
Sist endret av Spaceman; 28. februar 2013 kl. 23:41.
Tviler på at du kan lage ett syntetiskt stoff som er identiskt med Cannabis, vil uansett aldri være helt likt
ArbeidsledigProletar
de er jo ikke identiske med naturlig THC.
Hvis du får syntesert ordentlig THC, CBD og resten av gjengen, burde det bli det samme. Men det er jo en del andre soffer som utgjør en veldig liten del av planten, men som kan være psykoaktive nok til at de har innvirkning. Får du derimot syntesert alle de psykoaktive stoffene, og tar den i riktig mengde burde det være kliss likt.
Sist endret av Membranplan; 1. mars 2013 kl. 12:29.