Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2509
Har sarotex, remeron, truxal, seroquel kan noe funke på hodepine som bare blir verre og verre i kveld? Ingen butikker åpne nå å få kjøpt paracet på og er skikkelig desp nå! Har spist og drukket mye vann, tatt en lang varm dusj i håp om bedring men blir bare verre hele huet og nedover nakken
En kopp kaffe og en Paracet.
BRAND ∞ STRONG
Sitat av freewilly Vis innlegg
Ingen butikker åpne nå å få kjøpt paracet på og er skikkelig desp nå!
Vis hele sitatet...
Døgn åpen bensinstasjon. Mulig? Pleier ikke de å ha eller fabler jeg?
Anonym bruker
"Tilfreds Håkjerring"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Is, kald klut, pose med frosne erter eller lignende med trykk mot punktet det stråler / dunker mest på i hodet. Er alternativet jeg kan ha best effekt med mot migrene anfall.

En kopp kaffe eller to,
Legg deg ned på et mørkt rom, helst så kaldt som mulig. Sarotex kan brukes som forebyggende mot migrene men kan kanskje hjelpe om du er heldig.
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Døgn åpen bensinstasjon. Mulig? Pleier ikke de å ha eller fabler jeg?
Vis hele sitatet...
Ingen bensinstasjon i nærheten og ingen kaffe i hus. Kald klut og mørkt rom hjelper ikke faen heller
Pleier å få dette her så vet at det må noe tabletter til men det var tomt for paracet i hus! Når jeg leser om sarotex står det at det tar flere uker før det funker som smertelindrende og at man kan oppleve søvnløshet, tror det er det siste jeg trenger nå. Pokker!
BRAND ∞ STRONG
runk
som
faen

det er ikke sikkert det hjelper, men det er jo morsomt å prøve.
Sist endret av vindaloo; 13. august 2022 kl. 01:01. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
hadde tatt truxalen hvis jeg ikke skulle være våken i kveld eller klar i morra.
Må du være våken? Nei? Seroquel.

Er uenig med Bothrops, som anbefaler Truxal, men det er så klart smak og behag. Greia med Truxal og Seroquel er at de begge er søvndyssende, men til gjengjeld får du en hangover dagen etterpå.

Jeg har imidlertid gått på Serouel for søvn i 8 år!! Og det har jeg klart å mestre på en måte som gjør at hangoveren er å leve med. Truxal sin hangover klarer jeg aldri å leve med.

For eksempel skal ALLTID seroquel inntas før 00:00, og doseringen skal være avhengig av dagen som har vært og dagen som kommer. Hvis jeg for eksempel er veldig, veldig sliten fra før, så trenger jeg bare bittelitt hjelp med innsoving, desto lavere dose (25-50 mg), men om jeg er litt mer energisk (stimulert på sentralstimulerende for eksempel), så krever det litt mer hjelp, da har jeg på resepten å ta inntil 100 mg, men av og til kreves 200 mg.

Uansett, her sporer jeg jo av. Ta Seroquel neste gang. God natt
Sist endret av Tysteren; 13. august 2022 kl. 11:36.
Sitat av freewilly Vis innlegg
Ingen bensinstasjon i nærheten og ingen kaffe i hus. Kald klut og mørkt rom hjelper ikke faen heller
Pleier å få dette her så vet at det må noe tabletter til men det var tomt for paracet i hus! Når jeg leser om sarotex står det at det tar flere uker før det funker som smertelindrende og at man kan oppleve søvnløshet, tror det er det siste jeg trenger nå. Pokker!
Vis hele sitatet...
Sarotex brukes for nervesmerter stort sett, har fått det for det selv. Jeg hadde gått for seroquel, den slår deg ut så kjenner du ikke at du har vondt. Truxal er jeg ukjent med.
Anonym bruker
"Elektronisk Mannbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
jeg er ingen ekspert, men har fått seroquel som et forsøk for søvn tidligere for min helse ( fysisk, ikke psykisk) det jeg ikke skjønner er de som det funker for og ikke meg ?. jeg bruker lite medisin fra lege, helt vanlig og unngår alt sterkere sovemedisin av fri vlije
En liten oppdatering
Jeg tenkte at jeg ikke kunne klare å sove med så vondt i hodet, men jeg tok en seroquel og truxal og gikk å la meg når jeg begynte å henge med hodet og sløre med øynene. Da var hodepinen glemt! Takk for alle svar.