Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2563
Anonym bruker
"Fregnete Havmann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei har kjøpt barbiedop, men hater å stikke så vil gjøre det så sjeldent som mulig, men la oss si jeg setter 0,5mg, hvor mange dager kan jeg tæne på denne dosen til jeg må tilføre kroppen mer mt2?
Her må du lese deg opp. Kort fortalt så stikkes melanotan daglig frem til du går over til å holde på den fargen du har. Da stikker en typ 1 gang i uken. 0,5mg høres vel mye ut med mindre du liker kvalme og oppkast. Hold deg til 0,25mg. Bruk insulinutstyr og stikk subkutant. Og er du sikker på at det faktisk er MT du har? Ikke tilfør noe du ikke er sikker på om er det.

Igjen - Les deg opp og se noen videoer på bruk av dette.
Sist endret av IW2022; 19. juli 2022 kl. 11:24.
Send meg PM så hjelper jeg deg. Har meget god erfaring / kunnskap om MT1 & MT2.
...så kan det også tilføres at hvis man setter mt'en sin på kveldene istedet for morgenen - så sover man kjapt over "de verste bivirkningene" med kvalme/lite matlyst

Personlig har jeg aldri følt noe annet enn "litt mindre sult" når satt om morgenen - og resten av bivirkningene ; Spontan ereksjon og moviestar markert skjeggvekst - de tar jeg imot med åpne armer ❤

....det gjorde ikke akkurat jenta i kassen på Coop sist jeg fikk spontan-ereksjon, men fuckit ; likevel digg å føle meg 14 igjen da =)

Nå haar jeg sett en og annen ad for mela som nesespray, er det noen med mer peil enn meg som vet om dét er reell shit - eller lik effekt på det, slike ting ?

Kan jo være et alternativ for de som ikke liker å stikke da.
Hvis det faktisk funker som nesespray.

Men hey ; av alle ting en kan stikke seg med - subkutane injeksjoner er somregel totalt harmløse, og *null* ubehag sammenlignet med intramuskulære injeksjoner aas eller gudforby iv-misbruk av drøgs-drøgs.

Klyp magefettet med én hånd, sett sprøyten rolig i en 45graders vinkel med den andre, injiser de 5 enhetene som måles opp på insulinsprøyta ; Svært lite *fysisk* ubehag.

250uq annenhver dag er også en mildere "kur", men personlig mener jeg at "ubehaget" bare blir større hvis nåla konsekvent unngås.

Sånn etter min mening =)

*altså en diabetikers mening som trossalt har stukket seg siden han var 6 år gammel, så jah ; signaturen min dekker ræva mi for det meste jeg sier her inne