Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  26 4754
Fuck Mr. Plod!
Er" in the process" å lage ett spot ute hvor jeg å venner kan henge.

Vi har funnet ett sted på en forlatt fabrikk og har allerede beggynt å bære på plass en sofa og noen stoler.

Vi har også tenkt at vi vil ha noe psykadeliske kunster på veggene der. Men ettersom dette er ett sted som ikke eies av oss så må noen gjøre det ulovlig.

Kan man lage en annonse på Facebook eller er det andre plattformer som egner seg bedre for leie av en slik artist?

Takker for tips
Mye rart du finner på!
Fuck Mr. Plod!
Trådstarter
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Mye rart du finner på!
Vis hele sitatet...
Yes, har pause fra weed også så da må jeg jo finne på noe sprell foe å få dagene til å gå
Anonym bruker
"Såret Blåhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har tatt det du har skrevet for god fisk, men når du skal gjenskape fjernsynsserien Asylet, samlet med all den andre infoen du har delt, så begynner bildet mitt av deg å falme. Jeg synes det er litt trist.

Men hva vet vel jeg?
Hvis bare en brøkdel av det du sier er sant, så er jeg en bitter og gammel mann i sammenligning.

Fuck the haters. Bare kjør på!

Og som faktisk svar til spørsmålet. Noen graffitikunstnere har allerede erfaring med å male ulovlig. Finn dem, og kom til enighet.
Fuck Mr. Plod!
Trådstarter
Ble 13 150cm x 100cm veggtepper som en midlertidig løsning



Blir å henge det opp på veggene rundt sofaen
Sist endret av Nøddy; 12. juli 2022 kl. 17:17.
BRAND ∞ STRONG
HALVOR HARSEM
Vet ikke noe spesielt om han annet enn fra YouTube
Anonym bruker
"Hylende Sjøtunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan dere ikke bare kjøpe dere noen cans og øve dere litt selv? Hvis grelle veggtepper er alternativet er det bare tull å betale for proff kunst.
Anonym bruker
"Målløs Dvergmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bare av nysgjerrighet. Kjøpte du disse maleriene?
På tide å slutte med stuking snart?

Hvis det er en nedlagt fabrikk og den har stått lenge kan dere få opp en lovlig vegg som dere kan øve på. Også beiser dere på skallet når dere er klare!
Kan være en fin anledning til å øve dere selv da. Maling og rull funker det og, kjør på
Fuck Mr. Plod!
Trådstarter
Sitat av 420master Vis innlegg
På tide å slutte med stuking snart?
Vis hele sitatet...
Slutta å "stuke" på weed for 4 dager siden
Sitat av Nøddy Vis innlegg
Slutta å "stuke" på weed for 4 dager siden
Vis hele sitatet...
Selv nyktre folk kan stuke
Må si etter å ha lest en del av innleggene dine Nøddy at det bortimot roper bipolar av det du skriver sånn samlet sett. Altså, det er ikke vondt ment men du virkelig rimelig "all over the place". Uansett så høres det ut som ett kult konsept det du holder på med her.

Disclaimer: Er ikke lege eller psykolog, bare en observerende part.
Sist endret av tasmus82; 14. juli 2022 kl. 00:28.
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Jeg kan hjelpe med kunstnere, men det kommer helt an på hva de skal gjøre da. Et a4 ark er snnelderes enn en 100m2 vegg lissom. Og skal dere ha et speSielt design så koster det plutselig alt fra 50-150 000
Fuck Mr. Plod!
Trådstarter
Sitat av tasmus82 Vis innlegg
Må si etter å ha lest en del av innleggene dine Nøddy at det bortimot roper bipolar av det du skriver sånn samlet sett. Altså, det er ikke vondt ment men du virkelig rimelig "all over the place". Uansett så høres det ut som ett kult konsept det du holder på med her.

Disclaimer: Er ikke lege eller psykolog, bare en observerende part.
Vis hele sitatet...
Ja nei, er nokk ikke bipolar. Men kan være adhden som gjør at jeg craver dopamin som faen hele tiden.

Var mere instenst før jeg begynte med hasj, fordi da kan jeg sitte stille og ikke ha noe behov for å være all over the place.

Men jeg er jo tydeligvis frisk nokk til å ikke få medisiner, så da betyr det vel at jeg bare skal fortsette å leve sånn

Heldigvis har jeg lagt gamblingen på hylla, det sugde penger ut av lommeboka det
Anonym bruker
"Løpende Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Nøddy Vis innlegg
Ja nei, er nokk ikke bipolar. Men kan være adhden som gjør at jeg craver dopamin som faen hele tiden.

Var mere instenst før jeg begynte med hasj, fordi da kan jeg sitte stille og ikke ha noe behov for å være all over the place.

Men jeg er jo tydeligvis frisk nokk til å ikke få medisiner, så da betyr det vel at jeg bare skal fortsette å leve sånn

Heldigvis har jeg lagt gamblingen på hylla, det sugde penger ut av lommeboka det
Vis hele sitatet...
Utredet for Borderline? Jeg har ca. samme atferd som du fremstår med her, og er svært manipulerende, samt. gir totalt faen i følelser osv., kun fakta teller. Jeg har ADHD, borderline og er rusavhengig.
Anonym bruker
"Løpende Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
… og mange, inkl. meg selv har også tenkt tanken om BP. Men BP er litt annerledes enn å være impulsiv og kreativ.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
… og mange, inkl. meg selv har også tenkt tanken om BP. Men BP er litt annerledes enn å være impulsiv og kreativ.
Vis hele sitatet...
Bipolare i den (hypo)- maniske fasen kan være så veldig impulsive, kreative, manipulerende og mye rart de. Ofte er det store tanker og idéer, lite søvn, masse energi og en god del sånn "utagerende" adferd. I denne fasen forsvinner kanskje problemer man normalt har også, som f.eks sosial angst som TS har skrevet om tidligere. Tror du bør utvide kunnskapen din om bipolare en del.

EDIT: manipulerende er ikke noe typisk tegn, men de kan prøve å skjule sykdommen ved å lyve seg unna den, eller lyve om at de tar medisiner eller ikke ruser seg osv. Det er tross alt ett komplekst menneske som ligger i bunnen uansett hva slags diagnose man skulle rote seg inn i.
Sist endret av tasmus82; 14. juli 2022 kl. 09:43.
Fuck Mr. Plod!
Trådstarter
Sitat av tasmus82 Vis innlegg
Bipolare i den (hypo)- maniske fasen kan være så veldig impulsive, kreative, manipulerende og mye rart de. Ofte er det store tanker og idéer, lite søvn, masse energi og en god del sånn "utagerende" adferd. I denne fasen forsvinner kanskje problemer man normalt har også, som f.eks sosial angst som TS har skrevet om tidligere. Tror du bør utvide kunnskapen din om bipolare en del.

EDIT: manipulerende er ikke noe typisk tegn, men de kan prøve å skjule sykdommen ved å lyve seg unna den, eller lyve om at de tar medisiner eller ikke ruser seg osv. Det er tross alt ett komplekst menneske som ligger i bunnen uansett hva slags diagnose man skulle rote seg inn i.
Vis hele sitatet...
Spennende

Men hva er egentlig det negative med å være i en slik tilstand hvis man ikke plager noen og ingen rundt deg merker at man er bipolar? I tillegg til at man har det veldig gøy.

Føler med på mange på YouTube som driver med mye av det samme jeg gjør, klatring, graffiti, urbex exploration osv... Men tanken på at de muligens er bipolare har aldri slått meg
Anonym bruker
"Ergerlig Basilisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av vindaloo Vis innlegg
HALVOR HARSEM
Vet ikke noe spesielt om han annet enn fra YouTube
Vis hele sitatet...
Kvalm type fra vestkanten som faket seg inn i bloggermiljøet. Hvis Noddy bor på Østlandet er det bokstavelig talt hundrevis av gode graffkunstnere å ta av
BRAND ∞ STRONG
Sitat av vindaloo Vis innlegg
HALVOR HARSEM
Vet ikke noe spesielt om han annet enn fra YouTube
Vis hele sitatet...
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kvalm type fra vestkanten som faket seg inn i bloggermiljøet. Hvis Noddy bor på Østlandet er det bokstavelig talt hundrevis av gode graffkunstnere å ta av
Vis hele sitatet...
Skjønner.
Bare sett at han tar mye oppdrag, russebusser og sånn, Vet som sagt ingen tingen ting om han.

Personlig hadde jeg ringt en fritidsklubb og spurt om noen kidz trengte en vegg
Sist endret av vindaloo; 14. juli 2022 kl. 16:53.
Sitat av Nøddy Vis innlegg
Spennende

Men hva er egentlig det negative med å være i en slik tilstand hvis man ikke plager noen og ingen rundt deg merker at man er bipolar? I tillegg til at man har det veldig gøy.

Føler med på mange på YouTube som driver med mye av det samme jeg gjør, klatring, graffiti, urbex exploration osv... Men tanken på at de muligens er bipolare har aldri slått meg
Vis hele sitatet...
Nå sier jeg ikke at du har dette, eller at det er negativt å være sånn som du er heller.

Det som er med bipolare er jo gjerne at det ofte følger en nedtur etter oppturen, hvor de kan bli skikkelig nedstemte og føle seg helt uten håp og glede i livet. Dette er jo mye av forbannelsen med å være bipolar, og om jeg har skjønt det riktig så trenger ikke oppturen akkurat å være behagelig den heller bestandig.
BRAND ∞ STRONG
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Personlig hadde jeg ringt en fritidsklubb og spurt om noen kidz trengte en vegg
Vis hele sitatet...
edit.
Ser nå at det dreier seg om en ulovlig vegg.
Da hadde jeg ikke ringt en fritidsklubb.
Sitat av vindaloo Vis innlegg
edit.
Ser nå at det dreier seg om en ulovlig vegg.
Da hadde jeg ikke ringt en fritidsklubb.
Vis hele sitatet...
Ulovlig og ulovlig. Hvis dette er en nedlagt fabrikk og har valgt å tro at den også har vært det i flere år med null fremtidsutsikter så behøver det ikke være ulovlig. Men det kan jo være nok for at man ikke vil leie inn mer proffe malere
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kvalm type fra vestkanten som faket seg inn i bloggermiljøet. Hvis Noddy bor på Østlandet er det bokstavelig talt hundrevis av gode graffkunstnere å ta av
Vis hele sitatet...
Hva betyr faket seg inn i bloggermiljøet?
Hvor i landet er det?
Fuck Mr. Plod!
Trådstarter
Sitat av KjellFresh Vis innlegg
Hvor i landet er det?
Vis hele sitatet...
Ett sted i gamle østfold