Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1207
Heia!

Har en veldig liten mengde av et kanskje ulovlig substans som jeg kanskje gjerne vil ha med meg over grensen og inn på en festival i Danmark. Reisen vil gå med buss via Sverige.

Finnes det noen gode tips her inne på hvordan jeg kan få dette i land?
Anonym bruker
"Nervøs Storskogmus "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Stappe det i rassen og satse på at det ikke er kontroll og narkobikkjer.
Eller bare skaff det du trenger der.....sikkert bedre kvalitet og garantert mindre risiko.
Den veien er det ganske trygt, verre andre vei.
For å være på den sikre siden gjem stæsjet et random sted i bussen og ikke ha det på deg. Når det bare er snakk om noen gram gidder de ikke sette igang DNA og fingeravtrykk analyse så så lenge ingen erkjenner å eie det blir det ikke oppretta noe sak. Det er bare å nekte kjennskap til sakene. Snakker av erfaring fra busstur.
Noen kompiser ble stoppet på vei fra Danmark med litt droger. Han ene endte opp med å måtte svelge en relativt stor klump med bruning. De ble alle mann strippet nakne og hver krok av kroppen ble undersøkt etter hva de fortalte meg. Anbefales altså ikke
Sitat av GauteGrøttaGrav Vis innlegg
Heia!

Har en veldig liten mengde av et kanskje ulovlig substans som jeg kanskje gjerne vil ha med meg over grensen og inn på en festival i Danmark. Reisen vil gå med buss via Sverige.

Finnes det noen gode tips her inne på hvordan jeg kan få dette i land?
Vis hele sitatet...
Min erfaring er fra Sverige til Danmark er veldig sjeldent noe kontroll egentlig.
Hvis det er små mengder så er det bare å legge det et annet sted enn der man sitter fordi da kan du nekte for at det er ditt om det skulle være kontroll.

Jeg har tatt med hasj fra DK til Norge gjennom Sverige flere ganger og det gikk alltid fint. De gangene jeg gjorde dette så var det alltid ID kontroll på vei inn i Sverige og nada inn i DK.
For all del ikke stapp det opp i ræva. Hvordan skal du bortforklare det? Hvis det ligger noenlunde løst så vet du hva du kan gjøre om du ser en haug med bikkjer komme ombord.
Anonym bruker
"Flink Nise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Som nevnt over, bare legg stahet et annet sted i bussen. Blir det kontroll kjenner du ikke noe til det.
Takk for tips!! Ser om det finnes en lur plass på toalettet jeg kan gjemme det.