Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 2261
Jeg skal sette opp et kryssesystem i en idrettsklubb. Jeg har fått satt alt opp. Maskinen starter, firefox ligger i oppstart, og den åpner gitte side. Men hver gang den åpner siden, så må jeg logge inn på kryssesystemet.

Finnes det en metode for at firefox automatisk logger inn på siden når den starter firefox?

Jeg hadde også en utfordring med at siden logger ut etter et gitt intervall uten aktivitet (type 15 minutter), men dette ble løst vha. en autorefresh plugin.

Jeg har sett på diverse autologin plugins, men finner ingen som løser mitt behov. Det nærmeste jeg fant var https://addons.mozilla.org/nb-NO/fir.../vt-autologin/. Men den forstod jeg ikke så mye av.

Målet er en maskin som starter firefox ved oppstart, logger inn på kryssesystemet, og som holder systemet innlogget. Det eneste brukerene skal gjøre er å trekke medlemskortet sitt. Altså mest mulig likt et kiosksystem.
Det er antageligvis veier å gjøre dette på. Men dette vil også utgjøre så stor sikkerhetsrisiko for dine passord, at det er ikke verdt det.
Slik jeg ser det, er det autologin-pluginet du fant rett vei å gå. Hvilken nettside er det du skal logge deg inn på?