Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 4035
Kjøpte meg en sånn her i uka, fikk levert igår.
Men så får jeg feilmelding hvor det står 50, og så bytter det over til E, samt den lager pipe lyd.

Noen sett det før?

Har sendt mail til deres kundeservice. skulle få høy prio. skjer nok ikke det.



https://imgur.com/v5cytJq
https://imgur.com/zqkwUD7

(link til bilder ang feilmelding)
Sist endret av thextrememodzz; 25. mars 2022 kl. 17:34. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Var kjøpet verdt det? Vurderer å kjøpe Xiaomi Essential Lite til 2689 fra elkjøp og modde den selv enn å kjøpe ferdigmodda fra e-wheels til nærmere 6 løk, men vet ikke om det er verdt bryet.
Sitat av Søt og Uskyldig Vis innlegg
Var kjøpet verdt det? Vurderer å kjøpe Xiaomi Essential Lite til 2689 fra elkjøp og modde den selv enn å kjøpe ferdigmodda fra e-wheels til nærmere 6 løk, men vet ikke om det er verdt bryet.
Vis hele sitatet...
Skal du kjøpe sparkesykkel anbefaler jeg IKKE å cheape, når du møter bakker så vil du ikke angre at du brukte 6 løker mer.
Man kan kjøpe 30 Ah batteri til Xiaomi for ca. 600 fra aliexpress. Det er dobbelt så mye som E2S V2 PRO. Det jeg er bekymra for er om jeg potensielt kommer til å bli pulverisert av en massiv eksplosjon fra det hjemmesnekra batteriet. Noen her som har erfaringer med batteri bestilt fra aliexpress?
Sitat av Søt og Uskyldig Vis innlegg
Man kan kjøpe 30 Ah batteri til Xiaomi for ca. 600 fra aliexpress. Det er dobbelt så mye som E2S V2 PRO. Det jeg er bekymra for er om jeg potensielt kommer til å bli pulverisert av en massiv eksplosjon fra det hjemmesnekra batteriet. Noen her som har erfaringer med batteri bestilt fra aliexpress?
Vis hele sitatet...
Kompisen min kjøpte ekstra batteri fra en kina side. Den vart glo varm men skjedde aldri noe. Er nok kanskje lurt å bruke litt ekstra, men hva er det værste som kan skje. Så lenge du kan lett koble fra vis den skulle brenne er vel alt greit?
Sitat av GrilletBiff Vis innlegg
Er nok kanskje lurt å bruke litt ekstra, men hva er det værste som kan skje.
Vis hele sitatet...
Fallgruven her er dypere enn du først skulle tro. Det er ganske vanlig at de oppbevares innendørs. Den kan ta fyr på natta, selv om den ikke lades, og det kan ende opp med å brenne ham og andre personer inne i huset. Dette kan naturligvis også skje med originale batterier, men statistikkmessig stiller de nok litt bedre.

Ved uoriginale batterideler som jeg hadde mekket på selv så tror jeg ytterligere forsiktighetsregler måtte til verks, som oppbevaring i garasje eller lignende.
Sist endret av Hilbert; 5. juni 2022 kl. 07:57.
Sitat av Hilbert Vis innlegg
Fallgruven her er dypere enn du først skulle tro. Det er ganske vanlig at de oppbevares innendørs. Den kan ta fyr på natta, selv om den ikke lades, og det kan ende opp med å brenne ham og andre personer inne i huset. Dette kan naturligvis også skje med originale batterier, men statistikkmessig stiller de nok litt bedre.

Ved uoriginale batterideler som jeg hadde mekket på selv så tror jeg ytterligere forsiktighetsregler måtte til verks, som oppbevaring i garasje eller lignende.
Vis hele sitatet...
Ja måtte nok ha blitt oppbevart ute/garasjen.
Sitat av Søt og Uskyldig Vis innlegg
Man kan kjøpe 30 Ah batteri til Xiaomi for ca. 600 fra aliexpress. Det er dobbelt så mye som E2S V2 PRO. Det jeg er bekymra for er om jeg potensielt kommer til å bli pulverisert av en massiv eksplosjon fra det hjemmesnekra batteriet. Noen her som har erfaringer med batteri bestilt fra aliexpress?
Vis hele sitatet...
ikke hatt noen problemer fra kina, men da har jeg kjøpt batterier som koster litt, mån får hva man betaler for, værste som kan skje er batterier fyllt med sand og lav kapasitet, høres ut som litt for god deal, men rundt 1k og opp så er det noen
Sitat av GrilletBiff Vis innlegg
Den vart glo varm men skjedde aldri noe.
Vis hele sitatet...
Ja, mange rapporterer det samme om de kinabatteriene. De funker, men de blir gloheit og varer ikke bra i lengden. Tror jeg bestiller fra e-wheels, de hjemmesnekrer batteriene selv med kvalitetdeler har jeg skjønt.
Sist endret av Søt og Uskyldig; 5. juni 2022 kl. 14:17.