Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 2292
Anonym bruker
"Rød Draug"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg er en godt voksen kar med livet på stell, har mye erfaring med weed, og litt med lsd og shrooms. Har fått tak i champagne molly som ser veldig bra ut. Jeg planlegger å ta dette kun en gang, så dette blir første og siste.

Jeg vil derfor få maximalt ut av kvelden og kjenne det kraftig. Jeg vet de standarde doseringene på 1.5 x kg osv, men jeg vil virkelig være sikker på at jeg tar nok så jeg ikke sitter der og føler jeg kunne tatt litt mer. Jeg vil gå all in fordi det er første og siste gang jeg skal prøve det som sagt. Så hva slags dose m/ eventuelt redose anbefaler dere?

Veier 75kg til info.


Tilleggsspørsmål: jeg vet at molly er noe man vanligvis ta med gode venner og i en sosial setting, men hvis det ikke er mulig, hvordan er det å ta det alene? Verdt det? eller blir det kjedelig?
130-135mg første drop og evt 65-70mg i redosering.
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan du ikke bare ta det som anbefales? Så har du noe ekstra på lur om du ikke merker noe en time eller to inn? Sjeldent fett å være overtent uansett hva. Og du bør ta det sammen med noen. Det blir en fet opplevelse og det å dele den gjør den bare mye mye bedre.
125mg, t+2 62,5 mg. er en fin protokoll. vekt har noe å si for dosering, men mdma fungerer ikke på samme måte som alkohol. for alkoholrus, så har den totale metningen av alkohol i kroppen alt å si, i og med at alkoholen påvirker hele nervesystemet, mdma, fester seg kun til noen reseptorer i hjernen, og kort oppsummert har en person på 75kg og en på 95kg, like stor hjerne.

du kan ta mer enn det jeg skrev først her, men bivirkninger som kjevegange og dirring i øynene, øker eksponentielt ved større doser. så for de fleste ligger sweetspot rund her. tar man mye øker man sannsynligheten for nedtur i de påfølgende dagene og om man tar såpass at man glemmer store deler av opplevelsen mister den noe av effekten sin.

mdma og gode sosiale konstellasjoner har en synergieffekt som ikke skal underkjennes. for mange er samtaler, kos og samvær en viktig del av opplevelsen og i grove trekk vil jeg si at man får mer ut av mdma om man er med andre som også gjør det. gjerne i mindre grupper eller med kun en annen.

det at farge, lukt og smak tilsier at det du har er mdma, betyr ikke at det er det. test alt alltid. hopper du fallskjerm, pakker du den selv. kjører du fort i bil, så bruker du sikkerhetsbelte. skal du ruse deg, så sjekk skitten din skikkelig. alltid.
Rollsafe.org
De har en egen kalkulator hvor du plotter inn vekt så får du riktig dose.
Anonym bruker
"Rik Skoglemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Molly er helt jævlig å få i seg for mye av, og den marginen er ganske tynn. Start med max 120, vent 2 timer og om du fortsatt da føler du kan tåle mer så ta 60mg til.

Molly er er festdop så en høy dose hjemme alene vil fort kunne bli altfor stimulerende og gjøre at du angrer på at du tok det. Til hjemmekos anbefaler jeg heller en lavere dose på ikke mer enn 120mg til sammen (75+45). Det er tilstrekkelig for en behagelig trippy feeling hvor du blir mer inspirert til å tegne eller se fortryllende visuals og høre musikk, enn å feste hardt. Husk å drikke mye vann og ha en som kan ringe til deg et par ganger under og på slutten av trippen for å høre at alt går bra.
Har tatt høye doser alene og kan dele at det var like fantastisk som å ta det med noen.. Kanskje Erowid eller Bluelight har noen fine rapporter du kan lese
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Molly er helt jævlig å få i seg for mye av, og den marginen er ganske tynn. Start med max 120, vent 2 timer og om du fortsatt da føler du kan tåle mer så ta 60mg til.

Molly er er festdop så en høy dose hjemme alene vil fort kunne bli altfor stimulerende og gjøre at du angrer på at du tok det. Til hjemmekos anbefaler jeg heller en lavere dose på ikke mer enn 120mg til sammen (75+45). Det er tilstrekkelig for en behagelig trippy feeling hvor du blir mer inspirert til å tegne eller se fortryllende visuals og høre musikk, enn å feste hardt. Husk å drikke mye vann og ha en som kan ringe til deg et par ganger under og på slutten av trippen for å høre at alt går bra.
Vis hele sitatet...
Nja, festdop og festdop. MDMA er svært mye mer givende (og mindre farlig) hvis man tar det i rolige omstendigheter, alene eller sammen med gode venner/kjæresten.

Sammen med venner er det en magisk opplevelse som skaper et tettere bånd mellom mennesker. Man får en dyp innsikt i personen man er sammen med og blir overfylt av empati og platonisk kjærlighet. Det er så ubeskrivelig fantastisk å ta en skikkelig dykk i noen andre enn seg selv.

Den ene gangen jeg tok det alene fikk jeg en introspektiv og helbredende opplevelse der jeg gikk inn i meg selv og gjenopplevde gamle traumer og andre uheldige hendelser i livet, men fra et positivt ståsted, et annet perspektiv som hjalp meg å legge den slags negativitet bak meg og bevege meg fremover med hodet hevet. Som en liten bonus fikk jeg redusert min redsel for edderkopper - på et tidspunkt ble jeg oppslukt i hvordan det er å være en av de store edderkoppene som bodde på balkongen min. Fikk en helt annet forståelse av disse skapningene, endte opp med å ta en av dem i mine hender, noe jeg aldri ville gjort ellers.

MDMA har enorm potensiale hvis man bruker den riktig.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Molly er helt jævlig å få i seg for mye av, og den marginen er ganske tynn. Start med max 120, vent 2 timer og om du fortsatt da føler du kan tåle mer så ta 60mg til.

Molly er er festdop så en høy dose hjemme alene vil fort kunne bli altfor stimulerende og gjøre at du angrer på at du tok det. Til hjemmekos anbefaler jeg heller en lavere dose på ikke mer enn 120mg til sammen (75+45). Det er tilstrekkelig for en behagelig trippy feeling hvor du blir mer inspirert til å tegne eller se fortryllende visuals og høre musikk, enn å feste hardt. Husk å drikke mye vann og ha en som kan ringe til deg et par ganger under og på slutten av trippen for å høre at alt går bra.
Vis hele sitatet...
Jeg er enig med at en lavere dose er bedre hvis du skal være hjemme, men 75 + 45 er for lite for TS, h*n når ikke threshold dose med 75mg. Rollsafe anbefaler 75mg for en 50kg person, og 120mg for en 80kg, så det du sa først med 120mg + 60mg er nok en bedre dose for TS.
Anonym bruker
"Rik Skoglemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Stray Wanderer Vis innlegg
Nja, festdop og festdop. MDMA er svært mye mer givende (og mindre farlig) hvis man tar det i rolige omstendigheter, alene eller sammen med gode venner/kjæresten.

Sammen med venner er det en magisk opplevelse som skaper et tettere bånd mellom mennesker. Man får en dyp innsikt i personen man er sammen med og blir overfylt av empati og platonisk kjærlighet. Det er så ubeskrivelig fantastisk å ta en skikkelig dykk i noen andre enn seg selv.

Den ene gangen jeg tok det alene fikk jeg en introspektiv og helbredende opplevelse der jeg gikk inn i meg selv og gjenopplevde gamle traumer og andre uheldige hendelser i livet, men fra et positivt ståsted, et annet perspektiv som hjalp meg å legge den slags negativitet bak meg og bevege meg fremover med hodet hevet. Som en liten bonus fikk jeg redusert min redsel for edderkopper - på et tidspunkt ble jeg oppslukt i hvordan det er å være en av de store edderkoppene som bodde på balkongen min. Fikk en helt annet forståelse av disse skapningene, endte opp med å ta en av dem i mine hender, noe jeg aldri ville gjort ellers.

MDMA har enorm potensiale hvis man bruker den riktig.
Vis hele sitatet...
Ja - men i mindre doser eller sammen med andre. Å trippe brains out hjemme alene er ikke givende eller helbredende. Partydose uten den stimulien og energiutløpet man får på et rave kan bli like intenst som psykose og noe man bare vil ut av.
Anonym bruker
"Avhengig Flaggermus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bare låner denne tråden litt hvis det går bra. Har tenkt å spørre om dette men ikke nok til ag jeg oppretter en egen tråd.

Er det bare meg som ikke liker molly? Jeg synes ikke det gir noe god effekt på meg. Går ikke på medisiner forresten. Har prøvd bra testet molly Mange ganger. Hver gang ser jeg ut som en freak, ser virkelig ikke bra ut. Gnisser tenner som bare det! Men føler meg ikke spesielt bra. Bare litt småsyk. Får også sinnsyke nedturer som varer leeenge. Av den grunn ville jeg ikke tatt molly igjen om jeg folk betalt for det. Men hvorfor er det sånn? Er det noe med hjernekjemien min som gjør at blir sånn? Noen andre som føler det samme.

Får normal effekt av speed, bare molly som gir meg rare virkninger
Anonym bruker
"Såret Krake"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Bare låner denne tråden litt hvis det går bra. Har tenkt å spørre om dette men ikke nok til ag jeg oppretter en egen tråd.

Er det bare meg som ikke liker molly? Jeg synes ikke det gir noe god effekt på meg. Går ikke på medisiner forresten. Har prøvd bra testet molly Mange ganger. Hver gang ser jeg ut som en freak, ser virkelig ikke bra ut. Gnisser tenner som bare det! Men føler meg ikke spesielt bra. Bare litt småsyk. Får også sinnsyke nedturer som varer leeenge. Av den grunn ville jeg ikke tatt molly igjen om jeg folk betalt for det. Men hvorfor er det sånn? Er det noe med hjernekjemien min som gjør at blir sånn? Noen andre som føler det samme.

Får normal effekt av speed, bare molly som gir meg rare virkninger
Vis hele sitatet...
Gnisse tenner og se ut som en freak er sånn man blir av molly men det mange liker med molly er ekstasen, mens for andre blir det for intenst eller en type rus de rett og slett ikke liker. Jeg likte mdma før men har bare fått det dårlig av det de siste gangene jeg også og sier nei takk når jeg blir tilbudt det for det er ikke noe for meg lenger. Er nok ikke nødvendigvis noe med kjemien i hjernen din men en smakssak bare. Kan også være for du har fått for høy dose forhold til hva du er comfy med, noen liker å være sørpe drita andre trives best brisne og, eller tatt det i en setting eller med folk som gir deg moodkiller. Nedturen på mdma suger og den kommer selvom man har hatt en bra tripp og, det messer helt klart med den kjemiske balansen i mange dager etterpå og ved jevnlig bruk så fucker det opp serotoninproduksjonen i hjernen på lang sikt. Mange som har blitt kronisk deprimerte av å ta mdma annenhver måned og jeg kjenner til flere som tok det så ofte at de endte med å ta selvmord fordi hjernen produserte så å si ikke noe serotonin(lykke) til vanlig fordi det var brent opp av tripping.
Anonym bruker
"Tolerant Grønngylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg planlegger å ta dette kun en gang, så dette blir første og siste.
Vis hele sitatet...
lol, hvorfor det? tipper du spør deg selv sammespørsmålet etter å ha prøvd.

ville startet med 130mg hadde jeg vært deg. 150 hvis du virkelig vil kjenne på euforien
Anonym bruker
"Rik Skoglemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
lol, hvorfor det? tipper du spør deg selv sammespørsmålet etter å ha prøvd.

ville startet med 130mg hadde jeg vært deg. 150 hvis du virkelig vil kjenne på euforien
Vis hele sitatet...
Hvorfor ikke? Hvem er du til å mene at folk burde fortsette å ruse seg?
Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er mye verre å finne ut at man har tatt for lite enn for mye på molly, i allefall første gang! Du vil ikke sitte i en ekkel comeup i timesvis uten å nå bliss punktet, ikke vær redd for å ta 170mg tilsammen. 130mg først, når du kjenner at du virkelig er oppe tar du 40mg. Kan hende du er i så god form at du driter i siste dosen, men anbefaler virkelig at du tar den for complete tur første gangen. (ikke farlig med en sånn dose i det heletatt) Da den vil forlenge den en god del. Du bør heller ikke spise noe rett før, la det gå noen timer mellom siste måltid å dose. Riktig god tur, blir nok ikke siste gangen din haha! (neida)
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er mye verre å finne ut at man har tatt for lite enn for mye på molly, i allefall første gang! Du vil ikke sitte i en ekkel comeup i timesvis uten å nå bliss punktet, ikke vær redd for å ta 170mg tilsammen. 130mg først, når du kjenner at du virkelig er oppe tar du 40mg. Kan hende du er i så god form at du driter i siste dosen, men anbefaler virkelig at du tar den for complete tur første gangen. (ikke farlig med en sånn dose i det heletatt) Da den vil forlenge den en god del. Du bør heller ikke spise noe rett før, la det gå noen timer mellom siste måltid å dose. Riktig god tur, blir nok ikke siste gangen din haha! (neida)
Vis hele sitatet...
Uenig her, jeg spiser alltid rett før slik at blodsukkeret er bra og jeg har mat i magen som jeg føler motvirker kvalme og trippen blir bedre. Også kjipt å ikke ha spist på 6-10 timer å legge seg uten matlyst, da er ihvertfall jeg mye dårligere neste dag. Kan også tilføye det kicker fortere for meg når fordøyelsen har noe å jobbe med.
Anonym bruker
"Tolerant Grønngylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av vephoria Vis innlegg
Kan også tilføye det kicker fortere for meg når fordøyelsen har noe å jobbe med.
Vis hele sitatet...
Det er fysisk umulig. Selvfølgelig tas virkestoffet fortere opp på tom mage enn når det blir blandet med mat.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er fysisk umulig. Selvfølgelig tas virkestoffet fortere opp på tom mage enn når det blir blandet med mat.
Vis hele sitatet...
Det gir mening, føles uansett bedre ut. Har strikt kosthold på hva jeg spiser og når, jeg blir dårlig om jeg ikke spiser. Om man klarer å knø i seg noe før leggetid er kanskje det et bedre alternativ, men det klarer ikke jeg
Anti-moralist
Mekkern's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvorfor ikke? Hvem er du til å mene at folk burde fortsette å ruse seg?
Vis hele sitatet...
Jeg tror hen mener at etter å ha prøvd MDMA vil han ta det igjen. Hen sier ikke at TS skal fortsette, men at det er lett å ville ta det igjen mtp rusen?
Sitat av Mekkelek Vis innlegg
Jeg tror hen mener at etter å ha prøvd MDMA vil han ta det igjen. Hen sier ikke at TS skal fortsette, men at det er lett å ville ta det igjen mtp rusen?
Vis hele sitatet...
Ja det kan tenkes. MDMA kan gi deg utrolig mye og er være et fantastisk positivt stoff, bare man har respekt for det og tar det på en bra måte, med bra folk rundt seg på samme viben. Helt unødvendig å gjøre det oftere enn 2-3 ganger i året. Helst burde det være sjeldnere.
Sist endret av Purgatorio; 4. mai 2020 kl. 21:58.
Anonym bruker
"Allergisk Piggsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg planlegger å ta dette kun en gang, så dette blir første og siste.
Vis hele sitatet...
Jeg kan nesten garantere at det ikke blir siste gang, og du kommer til å være enig når du er prøvd det. Jeg sier ikke at du vil havne på kjøret, men du skal ikke se bort ifra at du i hvert fall tar det 4-5 ganger minst.

Jeg tar det ikke lenger selv da jeg fikk ganske heftige nedturer, men fy faen som jeg elsket å være grisetura de første gangene. Gjerne med noe godt å røyke på i tillegg, merker det kribler bare jeg tenker på det.

Nyt det mens du kan, for effekten blir aldri helt den samme etter noen turer.