Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2134
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Lurer bare på om det er waste eller ikke, følte meg bra de 2 timene altså rushet.

Var ganske bra shit men er nybegynner uten toleranse og undervurderte vel stoffet, trodde det kanskje skulle være enda mere futt i det. Men i følge bekjente var dette veldig bra.

Får sove etterpå tilogmed.

Så var jeg en idiot? Har jeg fucka hjernen min, toleransen min eller noe?

Startet rundt kl 3 i dag formiddag, og fortsatte og redosere med en gang jeg følte rushet ga seg, mot slutten var det nesten ikke noe rush igjen.
Det var kl 4 i natt. (Siste dose. 3.5g (cirka)

Føler jeg kan lett sove nå, prøvde litt en gang jeg var på byen og fikk sove lett når jeg kom hjem. Dette kjennetegner god speed, eller?
Anonym bruker
"Full Gaupe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du kunne dødd
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Just to clarify, siste dosen var IKKE 3.5g, dårlig formulert av meg.
Det jeg egentlig mente var at siste dosen konkluderte med at jeg hadde tatt tilsammen 3.5g speed over 12 timer
Det syns til og med jeg er for mye,høres ikke ut somdet var noe ekkelt i speeden din, men tror ikkeprosenten amfetamin i pulveret var særlig høy, vist du tar 3,5g og kan sove nå?????? Det kan ha vært meth amf med svak prosent, men ingen ekle utblandingsmidler, forhåpentligvis druesukker bare. En fin måte og se litt hvordan speeden er, er å røre en null en i en ml med vann, skaff en pumpe uten nål for åmale opp en ml om du ikke vil skyte det, se på det som en kvalitetsjekk. God fart skal løse seg opp helt, og vannet skal ikke bli melkehvitt, jeg sa null en og en ml for dettilsvarer hvor mye vann i forhold til speed de fleste tar med sprøyte, dettilvarer 2ml med en kvarting i sant,sånn ca. Og litt farge ergreit på vannet,men joletterdetløser seg opp jo bedre vare er det ofte, og du akn bruke den speeden ved bruke sprøytensom en nesepsray, eller bare helle det i en kopp kaffe?

Jeg tar av og til speed jeg liker godt for det er tydelig rein speed i den, uten koffein, effedrin, eller knuste piller i, som skjer ofte at man finner i speeden, men så lenge det er bare noe harmløst blandemidddel som druesukker er det bare å ta en to- tre ganger mer liksom. men da bør man si til dealer at den var svak, ogbeomkompensasjon for det, i form av bedre vare, et par never med nøtter, et par gram bom, eller rabatt dersom du harlånt det og ikke har betalt dyrt allerede. Da får duikkepenger igjen hvertfall. mensidenjeg handler hos venner only så får jeg fra beste posentil hovedmannen her,jeg kjenner ikke han eller vet helt hvem det er, men vet hvor han or da. Men han har tre typer, en forde som betaler fort, en for de som sliter med å holde avtaler ombetaling, og en for de som ikke tåler speed egentlig.


Har fått speed jeg ikke kunne mekke til et skudd engang, dotten blir bare tett og det ser ut som melk i koppen, tok et skudd med noe i nærheten av dette en natt, som en bekjent sa 'var god når du bare fikk an i deg', men ble kald og svettet plutselig, måtte gå rett og legge meg i sengen i fosterstilling og ba til gud om hjelp, selv om jeg hater religiøse folk som regel, hvertfall de som nevner jesus før de sier hva deheter når du møter dem, kreistne gode folk dytter det ikke ned i halsen på deg hvor iktig jesus er for dem.......... heldigvis fikkjeg hjelp, hehe, jeg sovnet fort og våknet med en ekkel uro, heldigvis sov jeg til fem, ogkunne ta metadon og sobril+++. Jeg kom meg nesten hundre prosent av det. Tok noe vitaminer og spiste god frokost, og prøvde å tenke hardt på hvis det ser sånn utigjen, så kutter jeg kontakten med den som anbefalte det totalt.

saviour
Hadde det vært «god» vare, så hadde du blitt «makkastein» så det holder...
...jeg får sove så godt av speeden, den er kjempebra...??!?
Trodde ren speed gjorde så man ikke klarte å sove jeg, men har aldri prøvd.
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av lydmannen Vis innlegg
...jeg får sove så godt av speeden, den er kjempebra...??!?
Trodde ren speed gjorde så man ikke klarte å sove jeg, men har aldri prøvd.
Vis hele sitatet...
Hørte dette av en gammel bekjent som elsket speed for å si det mildt.
Han mente at var det ekte, bra kvalitet. Altså prima vare, så ville man få sove etter rusen ga seg, han påsto tilogmed at han kunne sette ett skudd for å så gå å legge seg en liten stund senere.
Glemte nesten å legge til; han mente også at om det var prima vare så ville du ikke få noen som helst "hangover" dagen derpå.
Det går litt sånne myter blandt narkomane, de vil helst tro på varene sine til siste slutt, jeg syns vanlig amfetamin skal rockedeg til du maser folk hull i hodet på et gram, type ringe venner for å mase på de om hvor jævlig fett man har det=) Men methn er en helt annen greie, jeg fikk helt rein meth i krystaller som så ut som knuste glassbiter nesten når bestekompis arvet en kvart mill og vi hadde råd til 1200kr grammet, skjøt en kvarting bare, og det kicket noe sykt at jeg stottret når jeg sa hvor mye det funket til kompis, men man blir mer stein av den en råspeedet som på vanlig amfetamin som er mest av her i bygden hvertfall, den natten fikk jeg sove 5 timer lett unten en pilleannet det jeg får av legen som sjelden erm nok selv uten noe speed, og våknet like speedet som dagen før etter de fem timene=) Det var varer det, og den kunne røykes også, og kompis røykte det og heroin på samme folie, så ut som han fikk mye ut av hvert trekk så jeg begynte å lure på om jeg burde røyke det også. Men jeg hadde allerede skuttmin kvarting så det var fett nok det, men han nøt hvert trekk og gliste så jævlig.

Det er jo også dette med levo og dextro amfetamin, gjelder både meth og speed, det du vil få reinest form og minst nedtur på er mest dextro og minst levo, adhd medsinerer jo som regel rein dextro men det finnes også 'racemisk' amfetamin på untaksforetak eller hva det heter(adderal i usa er racemisk speed) som er en 50/50 blanding som noen med adhd liker bedre, mens andre foretrekker klart rein dextro.

Det sier jo litt at slike piller på 5mg funker dødsbra med noen få piller, så lurerpå hvor utblandet vanlig god gatespeed egentlig er, har ikke peiling jeg, jeg ser alltid på andres reaksjon på skuddet de setter før jeg tar mitt for å la vær om de blir dårlig på noen måte. Tror gatespeed er hovedsakelig noe av begge typene, dextro og levo i varierende forhold mellom de to. Dette er også med på å avgjøre hvor god farten er.... Det, prosenten rein speed, og hva dritt som er blandet i som koffein, effedrin, eller ritalin og all slags knuste piller til og med, som ødelegger formen veldig, men kan brukes til å få litt virk i svak eller dårlig speed med mest levo amf.

Dextro gir stimulansen i hjernen, rusen og midre bivirkninger og nedtur, mens rein levo gir bare kroppslig uro og bivirkninger, mens levo methamfetamin finnes reseptfritt i form av en nesespray i usa, og ingen misbruker dennne så lite funker levo, men det klarner opp nesen i vann(?)løsning tydeligvis. Hadde jeg hatt adhd eller add hadde jeg gått for rein dextro eller avanse som er et prodrug for dextroamfetamin, og du kan nøye deg med en 70mg tablett på morgen, vet ikke om det er en voksbasert pille for ytterligere forlenget virkning, men siden det er et prodrug må det svelges for omdannes til dextroamf. Og siden det er et prodrug går den saktere inn i systemet uten at pillen er vokssbasert også. Men jeg kjenner en som går på avanse og han selger de dyrt til fornøyde kunder, men de som tror de skal få bedre effekt ved å sniffe de eller prøve å skyte de driter på draget og mister hele effekten, for prodruget i seg selv er virkningsløst=)

saviour
Bruke arv til å kjøpe dop :/ huff
superspurv, HELT enig, han vrukte absolutt lat på kortere tid en jeg trodde mulig, men det ble mye bra varer på meg da......

Han skulle aldri fått den arven på sin konto, foreldrene skulle styrt det ut i små posjoner og se at han kjøpte seg ting han trengte for de, han tok så mye stoff han holdt på å dø flere ganger i løpet av den tiden han hadde penger. Trist, han angret jo etterpå, men hva hjelper det på nå liksom.....

saviour
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kameraten din har tydeligvis ikke peiling på hva god amf er.. bruker man 3,5g på 12timer så sier det seg selv at dette er elendig amf.
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kameraten din har tydeligvis ikke peiling på hva god amf er.. bruker man 3,5g på 12timer så sier det seg selv at dette er elendig amf.
Vis hele sitatet...
Ikke nødvendigvis, snortet med en kompis et par år tilbake og han ble speeda til helvette mens jeg satt der med lite funk.

Kanskje bare jeg som har hatt for høye forventninger
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ta å skjerp deg. INGEN bruker 3,5gram på 1døgn og kaller det god speed. Kameraten din har gitt deg drittamf.

jeg brukte engang 0,30gram på 14timer. og det var skikkelig god speed det. At du eller din kamerat kunne sove rett etterpå dere hadde intatt amfetamin, er fordi dere overjusterte og da blir virkningen motsatt. Du kan tydeligvis ingenting om amfetamin så hør på folk som kan noe om det.
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hils Kameraten din og si at han ikke vet en dritt om Speed.
Har desverre erfart selv at jeg har brukt 5g på 2 dager, eller 2,5g på en dag, og handlet inn mer som jeg har tatt på dag 2.

Når jeg har fått inn god amfetamin så har jeg klart å holde meg under 1g per døgn. Så der setter jeg min egen standard når jeg hadde min toleranse. Har man ingen toleranse burde 0,5 per døgn holde i massevis.
Har nok fått noe dritt ja, synd å si det men. Jeg har selv brukt 3g på et døgn og 5-6g over tre dager. Så fikk jeg tak i noe som var mye bedre, var så lei av den forrige at jeg skulle være "på den sikre siden" så jeg satte en skudd med 1g. Før jeg var ferdig begynte synet og flimre og jeg følte at kroppen, spesielt hode ble ekstremt varmt, og at hjertet skulle hoppe ut samtidig som en intens summing i ørene, skjelving i armer og jeg skjønte umiddelbart at dette blei alt for mye, fuck. 24-36 timer uten å ta noe mer så var jeg fortsatt påvirket, og ila denne tida lå jeg stort sett i senga med åpent vindu, drakk masse vann og prøvde hardt å ikke få panikk. Mega overjustert. dagen etterpå følte jeg meg til slutt bedre.

Nå har jeg gjort det til en vane å alltid rense speeden med aceton (tar ikke mer enn 10 min). Og skaffet bedre kontakter. Renser jeg det jeg får nå mister jeg maks 20-25%, men har vært borti speed som mista over 50% av vekta ved rensing (handler ikke av slike folk to ganger). Men takke meg til å miste litt bøff enn å putte i seg alt mulig rart. Da kan jeg med vekt dosere noenlunde nøyaktig selv om jeg får en ny type speed. Er du i tvil på kvalitet, eller speeden har veldig misfarging så kjøp en ener først og rens den, og hvis du sitter igjen med under 0.5 så invester i noe annet.

Det er så enkelt at du lager så fint pulver du kan, putt i shotglass med en skvett aceton, nok til ca 2-4 mm over toppen av pulveret(biltema=69kr/L). Rør sammen så godt du kan og la det stå 2 min før du heller dette igjennom et kaffefilter i et glass, og kaster det som drypper ned i glasset. Vent 5-7min
så kan du skrape den hvite gugga som sikkert er i både shotglasset og filteret(Forsvinner ikke inn i papiret men er lett å skrape av.). Legg det på en tallerken så spre det mest mulig ut. Kakk opp så det tørker fortere. Samle, repeat helt til du har fint pulver uten malingslukt.


Skal mye til å dø av amfetaminoverdose, men det er ikke døden du bør bekymre deg for fordi hvis du har bra greier og doserer varsomt så kommer du ikke til å gidde å bruke så mye uansett.
Sist endret av Bluesky_; 11. mars 2020 kl. 03:09.