Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  826 135745
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Hahaha, du har også brukt motorsykkel-glitchen eller? Hva er ingame-nick/socialclub?
Vis hele sitatet...
Nei jeg brukte bil glitchen. Solgte bilen min for 150k hver gang Satt i ca en time og stoppet på 20 mil.. Vanskelig å gi seg haha.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av Quakecry Vis innlegg
Nei jeg brukte bil glitchen. Solgte bilen min for 150k hver gang Satt i ca en time og stoppet på 20 mil.. Vanskelig å gi seg haha.
Vis hele sitatet...
Hehe, lurer litt på hva de egentlig blir å gjøre med de som har glitchet. Som jeg har fått med meg har vel rundt halvparten av de som spiller GTA: Online aktivt brukt den glitchen nå, og de kan vel ikke banne alle de.
Kan biler i super klassen oppgraderes hvis jeg kjøper dem lovlig?
Ja. [COLOR="White"]10tegn[/COLOR]
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Hehe, lurer litt på hva de egentlig blir å gjøre med de som har glitchet. Som jeg har fått med meg har vel rundt halvparten av de som spiller GTA: Online aktivt brukt den glitchen nå, og de kan vel ikke banne alle de.
Vis hele sitatet...
Det var snakk om at alle som har glitcha seg til penger i GTA Online havner i en "Cheat Pool", og må spille med andre cheaters og glitchers.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av Brassman Vis innlegg
Det var snakk om at alle som har glitcha seg til penger i GTA Online havner i en "Cheat Pool", og må spille med andre cheaters og glitchers.
Vis hele sitatet...
Høres ikke så ille ut det da. Da får jeg jo uansett spilt med alle kompisene mine og stort sett hele nFF crewet, og vi kan lovlig cheate og glitche så mye vi vil.
Har sett endel på online som er medlem av Norwegian Freaks-crewet

Hvis det er noen som er hypp på å spille eller bare snakke løst med en medfreak, så legg meg til på Xbox Live: Aleksanderwoods
We got machetes!
Sitat av Donkeybrain Vis innlegg
Har sett endel på online som er medlem av Norwegian Freaks-crewet

Hvis det er noen som er hypp på å spille eller bare snakke løst med en medfreak, så legg meg til på Xbox Live: Aleksanderwoods
Vis hele sitatet...
Spreng noen biler å bli bad sport så kan vi spille sammen
Jeg spilte survival og tjente masse penger fordi alle stod i et hus hvor man kan skyte ut gjennom veggene, men fiendene kan ikke se deg.

Dagen etter var alle pengene jeg tjente på survival borte, alt jeg hadde kjøpt for pengene var borte og jeg mistet ranken min.
I tillegg var glitchen fikset, så nå er det aktuelle huset utenfor lovlog sone.

Dette skjedde altså i går.

Kanskje en tilfeldig bug? Kanskje ikke..
Sitat av Pope Vis innlegg
Jeg spilte survival og tjente masse penger fordi alle stod i et hus hvor man kan skyte ut gjennom veggene, men fiendene kan ikke se deg.

Dagen etter var alle pengene jeg tjente på survival borte, alt jeg hadde kjøpt for pengene var borte og jeg mistet ranken min.
I tillegg var glitchen fikset, så nå er det aktuelle huset utenfor lovlog sone.

Dette skjedde altså i går.

Kanskje en tilfeldig bug? Kanskje ikke..
Vis hele sitatet...
På Railyard satt jeg oppi en av vognene og snipa alt som var, rula hele gamet, men en dag hadde de satt opp en container i veien, og sørget for at det var utenfor lovlig sone.
fælt så mange som jukser da... er det noen andre enn meg som spiller helt "lovlig" og rettferdig?
EDIT: jeg får forresten ikke brukt verken børsen eller mobilkameraet, noen som har opplevd lignende? på kameraet står det "online features has been disabled for your account", men på børsen derimot står det at jeg må gå til singleplayer for å få gjort noe...
Sist endret av vangsfreaken; 18. oktober 2013 kl. 00:59.
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
er det noen andre enn meg som spiller helt "lovlig" og rettferdig?
Vis hele sitatet...


Ja, jeg gjør. Og en del andre. Uvisst hvor mange, men sikkert de fleste.

Børsen er ikke åpnet i GTA Online ennå. Den åpner forhåpentligvis snart.
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
fælt så mange som jukser da... er det noen andre enn meg som spiller helt "lovlig" og rettferdig?
EDIT: jeg får forresten ikke brukt verken børsen eller mobilkameraet, noen som har opplevd lignende? på kameraet står det "online features has been disabled for your account", men på børsen derimot står det at jeg må gå til singleplayer for å få gjort noe...
Vis hele sitatet...
Ja, jeg gjør Er du på social club? Jeg antar at det er onlinedelen det refereres til.
Hvordan får man bad sport? Ved å ødelegge biler? Drepe folk? Hvordan?
Sitat av Xernox Vis innlegg
Hvordan får man bad sport? Ved å ødelegge biler? Drepe folk? Hvordan?
Vis hele sitatet...
Noen får det ved å drepe folk og sprenge biler. Men jeg har drept 1336 spillere(woho snart 1337) spillere og enda ikke fått bad sport. Så veit ikke hva folk gjør feil jeg :P
Men man får værtfall "bad sport" av å forlate midt i et oppdrag etc.

Jeg fikk "Good sport" reward på 7k nettopp, så har tydeligvis vært Good sport en stund
Sitat av Nikon01 Vis innlegg
Noen får det ved å drepe folk og sprenge biler. Men jeg har drept 1336 spillere(woho snart 1337) spillere og enda ikke fått bad sport. Så veit ikke hva folk gjør feil jeg :P
Men man får værtfall "bad sport" av å forlate midt i et oppdrag etc.

Jeg fikk "Good sport" reward på 7k nettopp, så har tydeligvis vært Good sport en stund
Vis hele sitatet...
Da får jeg bare fortsette å myrde folk da
Elsker å jakte på folk, spesielt i biler. Var en jævel som kastet granat på en bil jeg tok som Simeon skulle ha. Svarte med å drepe han 5 ganger
Sitat av Xernox Vis innlegg
Da får jeg bare fortsette å myrde folk da
Elsker å jakte på folk, spesielt i biler. Var en jævel som kastet granat på en bil jeg tok som Simeon skulle ha. Svarte med å drepe han 5 ganger
Vis hele sitatet...
Hehe
Drive-by skyting med 2-3 folk i bilen er artig. Men aldri noen freaks som aksepterer invites til oppdrag og lignende. Så kjedelige crew medlemmer har vi

Ellers så tok jeg en enkelt person 30-40 ganger. Han satt bounty på 7k på meg, men ingen klarte å ta meg på 24 timer. Han fyren logga av etter å ha blitt drept en god del ganger

Så det er alltid morsomt å ødelegge for andre. De blir så frustrert, og hvis det er en liten "kid" i tillegg så er det ekstra morsomt.
Hvordan er online? Har snart rundet sp, og vurderer mp
Ja det er mye lettere når man er to i bilen for da kan han ene styre og han andre skyte. Når man sitter på får man også auto aim assist som gjør det tusen ganger lettere å skyte fra bil. Er sinnsykt redd å være i bil når folk står foran og kan skyte meg dritenkelt. Prøver å unngå folk til fots.

Hater, absolutt hater assist aim. Er jo juks til de grader. Ikke noe morsomt med det.
Sitat av Xernox Vis innlegg
Ja det er mye lettere når man er to i bilen for da kan han ene styre og han andre skyte. Når man sitter på får man også auto aim assist som gjør det tusen ganger lettere å skyte fra bil. Er sinnsykt redd å være i bil når folk står foran og kan skyte meg dritenkelt. Prøver å unngå folk til fots.

Hater, absolutt hater assist aim. Er jo juks til de grader. Ikke noe morsomt med det.
Vis hele sitatet...
Hehe.

Assist Aimt er kjekk i sin helhet, men enkelte ganger så kan det bli veldig plagsomt.
Selv kjører jeg for det meste survival.
Har dyreste leiligheten nå etter å tatt en god del survival. Har overlevd hele survival ca 8-9 ganger på rad nå. Noen ganger kommer jeg med veldig dårlige spillere som ligger på 1-3 kills pr runde og jeg ligger på 25++ hver gang, så noen ganger da havner vi på rundt 7-9 før vi failer.

Men survival er digg. Så det blir mere av det i kveld.
Sitat av Xernox Vis innlegg
...

Hater, absolutt hater assist aim. Er jo juks til de grader. Ikke noe morsomt med det.
Vis hele sitatet...
Gå inn i singleplayer delen av spillet, så til innstillinger/settings og velg free aim og ikke assisted/GTA aim. Når du da etterpå går inn på online delen så joiner du kun servere med andre folk som også har free aim.

Changed my world!
Sist endret av smokeeye; 18. oktober 2013 kl. 11:29.
Sitat av smokeeye Vis innlegg
Gå inn i singleplayer delen av spillet, så til innstillinger/settings og velg free aim og ikke assisted/GTA aim. Når du da etterpå går inn på online delen så joiner du kun servere med andre folk som også har free aim.

Changed my world!
Vis hele sitatet...
Problemet er at de jeg spiller med liker assist aim så når jeg blir med i deres game får jeg automatisk assist aim. Må velge mellom å lone alene eller ha assist aim.
Sitat av Magnisx Vis innlegg
Hvordan er online? Har snart rundet sp, og vurderer mp
Vis hele sitatet...

Satt og mimret med en på crewet i går om noen oppdrag.
Virker som om jeg har glemt mesteparten av storyen, da online er så mye fetere, og det sier ikke litt, spesielt siden spillet kun har vert ute en mnd, og online i knappe 2 uker.
Noen andre som har problemer med at de kommer i sessions uten andre spillere? Prøver å finne ny hele tiden, men havner bare i samme alene, en sjelden gang finner jeg sessions med en del andre spillere. Kan problemet være NAT type eller noe? :-/
Sitat av LP88 Vis innlegg
Noen andre som har problemer med at de kommer i sessions uten andre spillere? Prøver å finne ny hele tiden, men havner bare i samme alene, en sjelden gang finner jeg sessions med en del andre spillere. Kan problemet være NAT type eller noe? :-/
Vis hele sitatet...
Det skjer med meg noen ganger også. Jeg regner med at det iallefall i mitt tilfelle er grunnet tregt nett og at det er en vanlig bug, da det har skjedde med mange
Hvordan funker penge glitchen? ps3?
Sitat av BjQrhusdal Vis innlegg
Hvordan funker penge glitchen? ps3?
Vis hele sitatet...
google er det rette svaret for deg. Å forklare det tar MYE lengre tid enn at du søker på google eller youtube.
Sitat av BjQrhusdal Vis innlegg
Hvordan funker penge glitchen? ps3?
Vis hele sitatet...
Det står forklart to ganger i denne tråden.
Er ikke særlig vits i å prøve uansett, da den nyeste oppdateringen har fikset exploiten.

http://www.rockstargames.com/newswire
Noen som har merka at man får mindre penger per mission etter patch? 500$ og 750$ er summer jeg har dratt inn nå de siste gangene. Dette gjelder "enkle" missions man får på tlf av Lamar osv.
Sitat av Source Vis innlegg
Noen som har merka at man får mindre penger per mission etter patch? 500$ og 750$ er summer jeg har dratt inn nå de siste gangene. Dette gjelder "enkle" missions man får på tlf av Lamar osv.
Vis hele sitatet...
Kan være for å kompansere for den massive bonusen vi får? Har også merket at han som hoster får dobbelt så mye som de andre.
Sitat av Source Vis innlegg
Noen som har merka at man får mindre penger per mission etter patch? 500$ og 750$ er summer jeg har dratt inn nå de siste gangene. Dette gjelder "enkle" missions man får på tlf av Lamar osv.
Vis hele sitatet...
Spiller race på route 68, med fire venner nå for 12800 for 1. Plass.
Racet tar ca. 2min med super.
Sist endret av ThePiggyDude; 20. oktober 2013 kl. 02:22. Grunn: Mer info
Sitat av Source Vis innlegg
Noen som har merka at man får mindre penger per mission etter patch? 500$ og 750$ er summer jeg har dratt inn nå de siste gangene. Dette gjelder "enkle" missions man får på tlf av Lamar osv.
Vis hele sitatet...
http://support.rockstargames.com/hc/...-in-GTA-Online

Sitat av Source Vis innlegg
Noen som har merka at man får mindre penger per mission etter patch? 500$ og 750$ er summer jeg har dratt inn nå de siste gangene. Dette gjelder "enkle" missions man får på tlf av Lamar osv.
Vis hele sitatet...
Rockstar har patchet missionene, og du kan lese svaret deres via denne linken til support siden deres:


http://support.rockstargames.com/hc/...nd-Patch-Notes
Noen som vil sitte på skype og spille online? Vi har en gruppe på skype nå med 5 stk som spiller innimellom. Men må gjerne være flere som kan få være med. Masse hyggelige gutter, og alle har mic og ps3. Send pm for info
Er jeg med i deres gruppe? Tror det, hvis det er med Christoffer å de.
Sitat av Hutch Vis innlegg
Er jeg med i deres gruppe? Tror det, hvis det er med Christoffer å de.
Vis hele sitatet...
Det er ikke den
Sist endret av KjemikalieX; 20. oktober 2013 kl. 23:55.
Sitat av KjemikalieX Vis innlegg
Det er ikke den
Vis hele sitatet...
Sikker på det da? Er jo 5 andre i den gruppen, og storebrand er i gruppen vår.
Sitat av Xernox Vis innlegg
Sikker på det da? Er jo 5 andre i den gruppen, og storebrand er i gruppen vår.
Vis hele sitatet...
hah, tror ikke det er den iallefall. Er en større en
We got machetes!
Andre som har problemer med at Xboxn fryser avogtil?
Sitat av Junglemafia Vis innlegg
Andre som har problemer med at Xboxn fryser avogtil?
Vis hele sitatet...
Erfart det samme problemet flere ganger, i hovedsak i BF3. Om problemet er utbredt er jeg usikker på, men jeg har flere kamerater som har samme erfaringer.
Sitat av KjemikalieX Vis innlegg
hah, tror ikke det er den iallefall. Er en større en
Vis hele sitatet...
Det er den!
Har folk fått de pengegavene rockstar lovet enda?
Sitat av Raymond Vis innlegg
Har folk fått de pengegavene rockstar lovet enda?
Vis hele sitatet...
Kommer i uka her sa de.
We got machetes!
Sitat av Troennes Vis innlegg
Erfart det samme problemet flere ganger, i hovedsak i BF3. Om problemet er utbredt er jeg usikker på, men jeg har flere kamerater som har samme erfaringer.
Vis hele sitatet...
Har ikke hatt noe problemer før jeg begynte med GTA V online. Det er der "frysinga" skjer. Ikke så veldig ofte men det skjer.
Jeg er på jakt etter en crew på xbox hvor det brukes skype til å kommunisere
PM Meg
Litt kvalmt å se juksemakere i freak-crewet.
http://socialclub.rockstargames.com/...view/gtaonline
Er nesten litt stolt av at jeg hoppet av for lenge siden.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sitat av Rolsen Royce Vis innlegg
Litt kvalmt å se juksemakere i freak-crewet.
http://socialclub.rockstargames.com/...view/gtaonline
Er nesten litt stolt av at jeg hoppet av for lenge siden.
Vis hele sitatet...
Ja, vennligst kjøp gta dolalr for ekte dollar!
Man blir jo nødt til det, med den økonomien spillet har.
Noen oppdrag betaler så dårlig, at det ikke dekker kostnaden av ammunisjon lol.
Sitat av Rolsen Royce Vis innlegg
Man blir jo nødt til det, med den økonomien spillet har.
Noen oppdrag betaler så dårlig, at det ikke dekker kostnaden av ammunisjon lol.
Vis hele sitatet...

Kjør noen survival. Har selv 700k nå etter å ha kjøpt hus og bil(som forsvant..Faen) etter å ha kjørt mange survival.
Jeg vinner så å si alle survival jeg tar og det er 20k med en gang.

Man får også Heist etterhvert som sikkert betaler godt ut ifra hvor bra du gjør det.

Så regner med at økonomien blir bra.
Jeg synes lederen av nFF burde kaste ut de som jukser i crewet. De ender forhåpentligvis i cheater-pool så da får vi ikke bruk for dem uansett.