Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1545
Dette er selvfølgelig bare en teoretisk øvelse: hva slags kriminalitet er det enkelt å begynne med, og gir god økonomisk gevinst?
Har du hookups og nok cash til julebrus eller emma vet jeg det er relativt gode marginer der. Samme med alt, gode hookups gode priser, mye penger.
Får jeg en kg brunt for 40k så kan du jo regne selv.
Erfaringsmessig så vil jeg si at å selge heroin gir best økonomisk gevinst.. Vil absolutt ikke anbefale det da det fører til elendighet og fengselsopphold.
Trådstarter
Så med andre ord er det nark, men da må man vel ha en del kontakter? Og nei, jeg skal fortsatt ikke den veien
Skattesvindel er jo en klassiker da.
Datahacking og tyveri av data. Løsepenge-virus osv osv..tror jeg
Sitat av Mallpunk Vis innlegg
Så med andre ord er det nark, men da må man vel ha en del kontakter? Og nei, jeg skal fortsatt ikke den veien
Vis hele sitatet...

Knark er generelt dårlig business.
Hovedproblemet er at man blir nødt til å være i kontakt med andre mennesker. Både selgere, kjøpere og ofte samarbeidspartnere. Spekteret at ulike problemet som kan oppstå er enormt stort.

Etter mange år som kriminell kan jeg med hånden på hjertet si at svært få ender i pluss og av de som gjør at er det ofte "easy come, easy go"


Du kan sikkert være små kriminell. Pushe litt heroin på gata eller en plate hasj i ny og ned, men hva er vitsen. Du ville antagelig tjent mer med en vanlig jobb
Trådstarter
Interessant. Takk for innspill!
Vente på gamle damer tar ut penger fra minibanken, for så rane de.

Samtidig så håper jeg de som utfører dette brenner i det aller varmeste rommet i helvete.
Politikk.
Ingen tvil.
Kartellvirksomhet med totalt legalt voldsmonopol.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Lønnsomheten er jo hvor lite av du gjør for hvor mye du får, sagt på en måte. Da lurer jeg på om svindel vinner over både sopp og cannabis
Er man ganske intelligent, psykopat, og god sosialt samt at man holder seg unna tunge rusmidler og for regelmessig bruk av lette rusmidler kan man nok gjøre det veldig bra innenfor krim. Er man derimot uintelligent vil jeg anta man sliter enda mer på den lovløse siden.

Folk som er god på data typ programmering har nok muligheten til å tjene en del penger ulovlig der vil jeg anta, vil også anta at det er mye vanskeligere å bli tatt om man er god på det sammenlignet med og drive på med narkotikasalg/smugling.

Føler kanskje de som er smarte driver på innenfor data kriminalitet. De som ikke er så smarte driver på innenfor narkotika.
Sist endret av Bitcoingal; 1 uke siden kl. 08:52. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av DrPerception Vis innlegg
Knark er generelt dårlig business.
Hovedproblemet er at man blir nødt til å være i kontakt med andre mennesker. Både selgere, kjøpere og ofte samarbeidspartnere. Spekteret at ulike problemet som kan oppstå er enormt stort.

Etter mange år som kriminell kan jeg med hånden på hjertet si at svært få ender i pluss og av de som gjør at er det ofte "easy come, easy go"


Du kan sikkert være små kriminell. Pushe litt heroin på gata eller en plate hasj i ny og ned, men hva er vitsen. Du ville antagelig tjent mer med en vanlig jobb
Vis hele sitatet...
Jeg snakker nå om brunt, de som driver og kjører coke til folk 4 på morran blir nok tatt en eller annengang. alle gangene jeg har blitt "stoppet for sjekk" helt random bare fordi; har vært etter 22 på kvelden og når de kjeder seg. Tenk over hvor mange ganger du har gått et sted i byen på dagtid og du blir stoppet og plaga av tilfeldig politi, jeg: Aldri noensinne.

Har du faste, gode kunder og holder deg til å ikke møte masse folk døgnet rundt, og innenfor en viss pris og tid, feks min 1000kr, ikke kjøre etter 19-20 på kvelden osv, så er vel det skumleste en helt tilfeldig politibil som kjører forbi på perfekt dårlig tidspunkt, og stopper dere sammen med shit, spenn og bags.

plukk/sett deg alltid i bilen og sett personen av/kjør en runde, unngå å se så dust ut og henger inn vinduet osv, faen folk gjør mye rart.
Gjør du ting edru og på riktig tidspunkt med riktig folk må det ikke gå dårlig. Holdt vel på nesten 7 år, røyka gratis i alle år (kjørt bekjente for å hente, betaler i hasj) før jeg selv begynte smålig.
Det smarte er å ha bil og vanlig jobb, vær et normalt menneske som kjører "hjem fra jobb samtidig som du plukker opp en kompis som tilfeldigvis har har noe på seg".
Kle deg ordentlig og ikke se så G ut med tracksuit og gucci veska, du vil jo bli tatt.
Har ALDRI blitt randomly stoppa på buss,tog, eller i byen noensinne. Eneste gang jeg ble tatt for egetbruk hadde kompis og jeg et glass rivo, og masse løpefart, og da gikk det til helvete på dagen.

Ville heller aldri solgt ting jeg ikke kan la være å spise av selv, (hasj funker, for alle som ikke er helt idioter og skal røyke 10 joints i timen "bare fordi".
det kommer til å ødelegge livet ditt om du elsker coke og tar inn 20g feks, da er fort 10g borte og du har allerede gjort det til en vanesak og ta før jobb, etter jobb, en litta en på kvelden, så er det helg osvosv Anbefaler ingen å gjøre dette, Murphys law, alt som kan gå galt vil, etter uendelig lang tid, gå galt. Men noen tips skal dere også få.
Nei skiltene dine har blitt tagga om du stadig blir stoppet.

Selv kjørt i nærmere 30 år og aldri hatt problemer med dette. Det er noe med deg eller din bil eller kjørestil som signaliserer at det er greit å stoppe deg.
Sist endret av Hilbert; 6 dager siden kl. 23:11. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.