Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  55 6903
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Sitat av Turbolego Vis innlegg
Det er jo egentlig synd, siden Lucasfilm Ltd. har hatt noen dårlige Star Wars filmer i det siste... Om det du sier er at Lucasfilm Ltd. bare vil fortsette akkurat som før, bare under en ny eier, så vil jo filmene bli like jar-jar-binks-dårlige som de forrige?

Jeg hadde håpet på at Disney kunne lage nye Star Wars filmer som kunne bli nesten like bra som de orginale, men ser vel ikke sånn ut likevell...
Vis hele sitatet...
Lucas skal ikke skrive manuset, det var han som skrev in Jar-jar binks. Nå skal han bare være kreativ konsulent eller noe i den duren, tror det er nevnt lengre oppe.
Etter og ha tenkt litt, så tror jeg denne filmen (nye trilogien?) faktisk kan bli bra, om det gjøres ordentlig, men jeg synes de burde plukke opp ved Lukes sønn eller noe, i henhold til "tradisjonen" (prequelsene var om Lukes far).
▼ ... over en uke senere ... ▼
«Toy story»-forfatter skriver den nye Star Wars-filmen
Da er manus forfatteren satt. Han har blant annet skrevet manuset til Toy Story, Hunger Games og Little Miss Sunshine. Kjenner ikke til han selv så skal ikke uttale meg noe.
Hmm... her var det mange fordommer. Vet ikke hvordan det er med noen av dere, men jeg kan ikke vurdere en film bare på grunnlag av hvilket selskap som står bak. Blandt andre, er Duplix overbevist om at Disney vil ødelegge alt, uten en gang å ha sett filmen eller en eneste trailer...
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Shady Banana
Quix's Avatar
Da har det altså blitt annonsert at J.J. Abrams skal regissere Episode 7

Personlig så elsker jeg J.J. Abrams så jeg er virkelig spent på dette. Tror det blir bra!

Tanker?
Sist endret av Quix; 24. januar 2013 kl. 23:48.
may the force be with you..


Gleder meg