Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1313
Kom over denne siden og det virker som hasj med masse dritt i er ganske vanlig i England. Lurte på om noen vet om det er like vanlig i Norge? Vi får vel mye av de samme greiene de gjør i England?
Vil ikke tro moralen i miljøet er bedre i dette landet, har vært borti mye bøff, fks. hasj laget av planter fra hagen, plastikk i sorting, osv, men det verste er nok det vi ikke vet, men det har du kansje ikke vondt av..!?
jeg har kjøpt en barkbit i england... regner med(vet :P) at det er ved "gatesalg" man blir lurt. og gatesalg er det ikke særlig mye av i norge. til vanlig kjøper man jo av folk man kjenner og kan stole på.
Fikk noe morfinpenslings en gang, uten at jeg fikk vite det før en uke etterpå (veldig lang historie egentlig, som jeg ikke skal gå nærmere inn på). Men jeg tror ikke det er så spesielt vanlig.
Får ganske dritt hasj her også hvis du bare kjøper av feil fyr, men byene her er små og 'word goes around' så det blir det mindre bøff av.
Dette har vært oppe før en gang tror jeg.
Da var det noen som lurte på om hasjen inneholdt gamle bildekk eller kamelbæsj.

Jeg mener å huske at konklusjonen ble noe sånt som dette:
Politiet har tatt endel prøver av hasj de har beslaglagt og ingen av prøvene talte for at hasjen skulle inneholde noe annet en materie fra canabisplanten.

Edit: Dette gjaldt Norge da.
Men de sjekket vel bare etter andre narkotiske stoffer?
Folk i Marocco har innrømt at de har sand og hennamaling i tjallen de selger til scandinavia
dop dreper deg
du blir narkiss
dør
omg
RiffAlven: Rightyo
Damnyou hvor mye betalte du for barken da?)

Rune det var indisk tempel du røyka, mektige saker det..

Felix som sagt før tror jeg nok ikke moralen i vårt materalistiske lille rike er bedre en andre land, har sett mye rart i bønna opp igjennom, men det fins nok verre ting..

RiZk da har du vel vært å prata med de da? tror kansje det ville lønt seg å bøffe ut hasjen etter den var kommet til scandinavia.
Dessuten er ikke "kong hussans sponplater" av den beste kvaliteten heller, om dette har noe med rein latskap eller bevisst sabotasje er kun spekulasjoner...

riffalven hvor kom det fra?jojo takk for infoen, var det et dikt eller?
Uansett om alle de stoffene er i all hasjen jeg røyker så driter jeg i det... Jeg får i meg mange flere skumle stoffer gjennom kvalitetskontrollerte varer uansett. Er det virkelig så nøye? Så lenge man ikke blir bøffa helt, og ikke får noe rus ut av greiene (og ikke enhver rus heller da ) ...

Noen klager også over marihuanaplanetens egen renhet, og kommer med morsomme utsagn som at det er over 400 kjemikalier i planten... Den liker jeg spesielt godt når de drikker kaffe samtidig, og kan svare med "dobbeltmoral... Du heller i deg godt over 800 kjemikalier nå..."

Men uansett... For å få poenget mitt litt bedre fram... Du får i deg hundrevis, om ikke tusenvis, av skadelige kjemikalier/matrialer på en dag, hva gjør en så liten liste fra eller til? "Men det er jo kreftfremkallende stoffer også" ville kanskje noen argumentere med... Vel... Du puster ca. hele tiden inn kreftfremkallende stoffer, så hvis det er en viktig ting for deg... Slutt å puste! Ikke spis noe! Rett og slett... hvis du er redd for kreftfremkallende saker, da må du nok dø, det er eneste redningen...

Sånn forøvrig tviler jeg ikke på at det er mye rart i tjallen... Hadde en dealer engang som var grei nok til å fortelle meg hva som var i dopet også... Henna er forresten ikke særlig skummelt å røyke, dog det kan smake og lukte underlig til tider.



[off topic]
En narkis røyker
dopet sitt og dør alene
kald kjeller kaller

KRA KRA!

Der har du et dikt... >_<
[/off topic]
Du får kansje i deg noen skumle stoffer av å puste?, det vi snakker om at det slett ikke er sikkert er så sunt å røyke disse sakene da forbrenning kan forandre den kjemiske oppbygninga ganske radikalt... er nok farligere saker ja, sigaretter fks som EU har tillat 810 tilsetningstoffer i en sigg.. det er skummelt det..
Greit når du har en dealer som forteller deg hva som er oppi, men er han sin dealer like grei å sier hva han har puttet oppi, bønna var bedre før og den er bedre i danmark, norge suger der ass, men så røyker dere jo tobakkskikkere hele gjengen tipper lucifer.

ikke så verst dikt det) litt dystert og destruktivt..!?