Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 923
Hei

Jeg lurer på om man får tak i mange kanaler ved å lage et piratkort til "kabel-TV-dekoderne" til Telenor.

Vil også gjerne ha linker til sider der man har billige "MP3.5-brennere".


Arrrrgh... SØK før du spør, åndsamøbe. Sorry, men jeg er LEI av folk som ikke gidder å lese forumet før de spør.

Første posten din også ja.. bombe..
jokkos's Avatar
Trådstarter
3 0
Jeg har nå lest en del i forumet før jeg stilte spørsmålet, men når jeg ikke skjønner så er det vel lov til å spørre om litt hjelp?
jokkos's Avatar
Trådstarter
3 0
Det jeg trenger hjelp til er hvordan programmerer jeg inn slik at jeg får tilgang til flest kanaler?

Har funnet ut at på www.sat.nu har de det utstyert som trengs.

Antar det er stor forskjell ved å bruke koder til parabol, enn å bruke de til Telenor Avidi sine dekodere.

Så hvis noen er så snille å hjelpe en nybegynner, så hadde jeg blitt veldig glad.
Ad-teknik selger ogsp Mp3.5
Jeg går ut fra at kabel-tv dekodere bruker samme kort som vanlige dekodere.Da er nok m-II kort det beste alternativet..Men er usikker på filer,om det er dei samme som sat dekodere.Iså fall finnes disse på ssheurope eller stopstop....
å når du er kommet så langt at du har brenner og filer,er det bare å gi beskjed så skal vi nok få forklart deg hvordan du skal gå fram