Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1394
Hei,
Jeg sitter å jobber en del med å få brukere over fra laptop til tynnklienter, men pga ganske mange bruker 2 skjermer m/widescreen 22" og 24" så har jeg ingen tynnklient per idag som støtter dette noe særlig.
Er det noen her som har erfaringer med Extended DualScreen for tynnklienter, evt finnes det produsenter eller produkter som kan anbefales?
Vi bruker idag WHYSE som tynnklient, men er åpne for evt andre merker også.
Vi bruker Windows på tynnklientene om det skulle ha noe betydning.

Håper på gode og nyttige svar

Mvh
iSars
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
http://www.wyse.co.uk/products/hardw...nts/dualvideo/

Wyse støtter da fint Dualmonitor, og dersom du trenger mer kraft på endestasjoner hos brukere kan du bruke Workstationblades hvis du vil.

http://h10010.www1.hp.com/wwpc/us/en...3-4012659.html
isars's Avatar
Trådstarter
Da blir neste spørsmål, er det en form for stretch av skjermen ut over 2 eller er det extended, slik at du kan maximere og minimere winduer i forskjellige skjermer uten at de skal spre seg ut av hele skrivebordet.

Takk for bra svar
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sitat av isars Vis innlegg
Da blir neste spørsmål, er det en form for stretch av skjermen ut over 2 eller er det extended, slik at du kan maximere og minimere winduer i forskjellige skjermer uten at de skal spre seg ut av hele skrivebordet.

Takk for bra svar
Vis hele sitatet...
Jeg vet fint lite mer enn deg, men hvis du leser product specs ser du f.eks

Enables people to work across two monitors at the same time, making it ideal for financial, training, and visually intensive applications
Vis hele sitatet...
Oppfører seg vel som to skjermer sålangt jeg kan se, men å lese userguide er vel første steget.
isars's Avatar
Trådstarter
Okey, får sjekke opp litt med forhandler, mulig dem har fått nye WHYSE'r med bra støtte for DVI og Widescreen oppløsning med DualScreen

Takk takk,
<?php echo 'VIF'; ?>
datagutten's Avatar
Jeg fikk akkurat i dag en HP t5570. Sammen med en 2008 R2 server fungerer det fint med to skjermer. Det er da "ekte" dual skjerm og ikke spanning.