Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1056
Anonym bruker
"Tolerant Grønngylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Voltaren forsterker ulike rusmidler, har ingen kilder på dette kun erfaring.


Jeg tok nå 200mg voltaren, selvom maksdose er 150mg. Jeg bruker ikke dette daglig, og jeg har kombinert med heroin. Hvor skadelig er denne dosen?

Jeg har tidligere tatt doser på 400mg, 250mg, for en rus-forsterkning og halusinasjoner som denne medisinen gir ved de dosene, men det var mongo tidene på benzo. Og nå har jeg helseangst og har tatt 200mg.


Er dette skadelig?
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
R i p magesekken din i lengden. Maxdose er 150/3 ila 24t.



Vil se noe slikt ut etter en god periode.
Hvordan et vanlig NSAID som voltaren (som i tillegg som nevnt over er uhyre hardt på magesekken) skal potensere ruseffekt er meg ganske mystisk. I en smertepyramide ved reell smerteproblematikk vil paracet/NSAIDs og eventuelt opioider/opiater potensere den kombinerte smertestillende effekten ja, da de jobber på forskjellige reseptorer og gir en synergieffekt... men ikke rusrelatert.
Tror jeg hadde vært mer bekymra for heroinen.

Herionister ser jo ut til å tåle det meste så regner med Voltaren går bra.
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Tror jeg hadde vært mer bekymra for heroinen.

Herionister ser jo ut til å tåle det meste så regner med Voltaren går bra.
Vis hele sitatet...
NSAID'er er kjent for å være veldig hard på magen uansett om du tar det som piller eller påfører det som krem. Det kan føre til magesår, blødninger og til og med perforering av fordøyelsessystemet som igjen kan føre til død. kilde.

Så ja 200mg er skadelig, men om du ikke opplever noen symptomer så har det vel gått bra denne gangen. Jeg ville droppa Voltaren/NSAID medikamenter om du ikke må gå på de, du har IKKE lyst å oppleve magesår, tro meg.
Spørs vel hvor ofte hen bruker det. "ikke daglig" er ikke så beskrivende.
Jeg fikk for veldig mange år siden utskrevet Voltaren på resept som jeg ønsket å bruke etter kampsport-turneringer (hjalp veldig på alt av forslåtthet). Jeg spurte legen hvorfor han skrev det ut, og han svarte at det var null misbrukerpotensial
Det betyr ikke at det ikke er farlig. Du dauer av en pakke paracett liksom
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Hurtig og effektiv på en del smerter som skyldes inflammasjon og betennelser, men som folk sier, skal ikke brukes daglig over tid pga bivirkninger og risiko.

Lik et daglig behov for å medisinere søvn via en type medikament er et tapende spill i lengden, for mange,

Er et daglig behov for
smertebehandling med samme medikament brukt hver dag, også et scenario som lett kan bli vanskelig.


Et svar er det selvpinende, det restriktive, der man innser at man får best lindring hvis man har lav toleranse, og at man best takler sin situasjon med å forsøke klare seg uten så mye som mulig. Anbefales? Vet ikke.

Mange må sove for å fungere
Mange må være uten sterke smerter for å fungere

Et alternativ er å rullere, det gjorde jeg i en periode når jeg fulgte malen til "innsovningsmiddel" hver dag.
Da kunne jeg fks røyke to dager, ta 25 mg Seroquel for søvnen de to neste, og så evt noe annet eller ingenting

Synes det var bedre enn å ha ujevn døgnrytme og problemer med innsovning.


For smerter har jeg alltid syntes at muskulære smerter blir borte fra alkohol og hasj i "nok" grad

Paracetamol som har sine motforestillinger opplever jeg også å være veldig effektivt på smerter

Hvis man forsøker å maksimere effekten av smertereduserende gjennom å ta Voltaren oppå heroin vil det gå rett til helvete etter en tids daglig bruk, det er min vurdering

Jeg hadde heller kjøpt kratom eller sett etter smertestillende som virker via andre mekanismer eller reseptorer enn heroin i så fall
Anonym bruker
"Tolerant Grønngylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Mastermark Vis innlegg
Hvordan et vanlig NSAID som voltaren (som i tillegg som nevnt over er uhyre hardt på magesekken) skal potensere ruseffekt er meg ganske mystisk. I en smertepyramide ved reell smerteproblematikk vil paracet/NSAIDs og eventuelt opioider/opiater potensere den kombinerte smertestillende effekten ja, da de jobber på forskjellige reseptorer og gir en synergieffekt... men ikke rusrelatert.
Vis hele sitatet...
Jo Voltaren vil gi forsterket ruseffekt med mange substanser. Og selv bare kombinert med cannabis, kan du få ganske psykedeliske opplevelser med dette stoffet, jeg og inkludert mange jeg kjenner blander Voltaren med heroin fordi at da vil du begynne å få visuals mens du nodder, ting beveger seg, du ser farger. Hvorfor og hvordan dette skjer, har jeg ingen god forklaring på, men det er åpenlyst at voltaren kan gi rus om du tester selv.

En forklaring på hvordan det forsterker opiater er at det virker som en hemmer av enzymet cytokrom P450, som er ansvarlig for å bryte ned legemidler i kroppen. Ved å blokkere dette enzymet forlenges og forsterkes effekten av medisinene, noe som resulterer i en generelt sterkere og langvarig psykoaktiv effekt.
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Det betyr ikke at det ikke er farlig. Du dauer av en pakke paracett liksom
Vis hele sitatet...
Jeg visste at du ikke akkurat var den skarpeste kniven i skuffa men come on da.
Er du så butthurt av å bli korrigert at du ikke klarer å ta i mot informasjon utenfra?
Snakker vi om Voltaren som salven man smører utenpå kroppen?

Hvordan brukes den til å forsterke rus?
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Voltaren kommer i pilleform oral også, ikke resept belagt.

Sikkert fordi det er så farlig å misbruke (kanskje)
Sist endret av meaculpaUIO; 24. august 2023 kl. 20:40.
Anonym bruker
"Vanskelig Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er mengden du tar innenfor anbefalt døgndose?
Hvis svaret er ja så vil den ganske sikkert være trygg i kombinasjon med heroin også, men den vil IKKE forsterke noen av de rusgivende effektene, så da blir det naturlig å spørre seg, har du smerter som Voltarenen fungerer mot?
Hvis svaret er nei så er det bare tull å proppe det i seg.

Hvis du vil forsterke heroinen ved bruk av kjipe medikamenter så anbefaler jeg at du heller ser på antihistaminer som Vallergan, Phenergan og Quetapin, disse har potensiale til å gjøre den sedative effekten litt sterkere, samtidig som det kan hjelpe mot kløe.

Andre C-preparat som potensielt kan forsterke effekten av heroin er Neurontin.
Anonym bruker
"Slank Margyge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Voltaren fås ikke lengre reseptfritt på apotek,nettopp pga risk for magesår osv ved for hyppig bruk.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Voltaren fås ikke lengre reseptfritt på apotek,nettopp pga risk for magesår osv ved for hyppig bruk.
Vis hele sitatet...
Det stemmer.

Livsfarlig å kaste innpå medikamenter som dette i håp om rus, det eneste som forsterkes er risikoen.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Bra catch
Sitat av Expialidocious Vis innlegg
Jeg visste at du ikke akkurat var den skarpeste kniven i skuffa men come on da.
Er du så butthurt av å bli korrigert at du ikke klarer å ta i mot informasjon utenfra?
Vis hele sitatet...
Det var et svar til aleksstaner.

Jeg hadde blitt mer butthurt av overbruk av Voltaren enn noe som kommer fra deg.

Eller å si deg blir vel litt feil. Jeg mener folk på Internett generelt.
Sist endret av Astro Man; 25. august 2023 kl. 08:06. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
NSAIDS er skummelt på flere måter over tid eller hvis du er disponert for magesår. En enkelt overdosering tror jeg skal gå greit. Så vidt jeg er bekjent ingen interaksjon med heroin. På ingen måte anbefalt men heller ikke noe du trenger å dra på legevakta for.
Sist endret av Cheese; 25. august 2023 kl. 19:26.