Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 4145
Tar nå oxycontin mot smerter istedenfor oxynorm som jeg gjorde når jeg begynte.
Merker nesten ingen effekt av oxycontin annnet enn sammen med PF x 2, men av Oxynormen merket jeg effekt etter 20 min...hva er den store forskjellen?
Oxycontin er depot utgaven av Oxynorm.

Altså, virkestoffet blir sluppet ut over tid, tror max plasma er rundt 4t.

Du kan knuse de til pulver for å få "vanlig" oxynorm

Edit, hvilken doser bruker du? har du høy toleranse? Uten toleranse gir ialfall 30mg en fin buzz
Sist endret av Legend.; 30. mai 2013 kl. 22:06.
Mystery's Avatar
Trådstarter
Greit å få effekt også når man først tar de.
Hvis du knuser opp Oxycontinen i små biter og svelger det, så vil det nesten bli som å ta Oxynorm.
Mystery's Avatar
Trådstarter
Sitat av Legend. Vis innlegg
Oxycontin er depot utgaven av Oxynorm.

Altså, virkestoffet blir sluppet ut over tid, tror max plasma er rundt 4t.

Du kan knuse de til pulver for å få "vanlig" oxynorm

Edit, hvilken doser bruker du? har du høy toleranse? Uten toleranse gir ialfall 30mg en fin buzz
Vis hele sitatet...
Jeg bruker 5 mg morgen og kveld og har ganske høy toleranse, om jeg kombinerer dette med 2 pinex forte brusetabletter letter smertene og jeg føler meg avslappet og uten smerter 1 times tid. Som regel sovner jeg da. Oxycontin eller PF tabletter alene har null effekt.

Prøvde å knuse de og legge pulveret i en tom kapsel, noe som virket bedre
Om du skal dele opp og svelge eller snorte de, så sug uansett av det belegget rundt, da kommer funksjonen bedre.
Skulle du velge å snorte så bør du ha av det rundt uansett, til du sitter med en hvit, ru, pille.